Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیرمحمدی رئیس پلیس راهور استان زنجان با اشاره به اجرای طرح زوج و فرد در زنجان به منظور جلوگیری از ازدحام و افزایش شیوع بیماری کرونا در هسته مرکزی و پرتردد شهر زنجان گفت: رانندگانی که به این طرح توجه نکنند 100 هزار تومان جریمه می‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار کرد: این طرح در بلوار شهید چمران٬ سعدی شمالی٬ خیابان‌های رهبری٬ کوچه مشکی٬ شیخ فضل‌الله نوری٬ بلوار جمهوری٬ بلوار کشاورز، بلوار چمران میدان قائم٬ خیابان امام تقاطع  امیر کبیر٬ خیابان کمر بندی جنوبی و خیابان فردوسی اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کسانی از این طرح تمکین نکنند در مرحله اول 100 هزار تومان جریمه می‌شوند تصریح کرد: در مرحله دوم اگر باز هم توجه نکنند شکایت سیستمی ثبت می‌شود و در هر جا مامورین راهنمایی مشاهده کنند خودرو را توقیف کرده و به پارکینگ منتقل خواهند کرد.

رئیس پلیس راهور استان زنجان با بیان اینکه نظارت بر اجرای این طرح از طریق دوربین‌ها انجام می‌شود و اعمال قانونی از این روش انجام خواهد شد بیان کرد: بعد از اعمال قانون پیامک به رانندگان ارسال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح براساس مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا در زنجان اجرا می‌شود بیان کرد: طرح زوج و فرد به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در مناطق پرتردد زنجان اجرا می‌شود.

شیرمحمدی با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرح کاهش تردد و ترافیک و همچنین کاهش رفت و آمدها است ابراز کرد: این طرح از ساعت 9 صبح تا 13 و از ساعت 16 تا 21 شب اعمال می‌شود.

وی با اشاره با اینکه خودروهای حمل و نقل عمومی شامل این طرح نیستند افزود: همچنین خودروهای انتظامی٬ نظامی، دولتی و امدادی نیز مشمول این طرح نمی‌شوند.

رئیس پلیس راهور استان زنجان در مورد طرح جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به زنجان گفت: این طرح همچنان ادامه دارد و در حال حاضر نیز نزدیک 60 خودروی غیربومی در زنجان توقیف بوده و500 هزار تومان نیز برای این خودروها جریمه اعمال شده است.

وی خاطر نشان کرد: نزدیک 170 خودرو غیربومی از طریق دوربین‌ها اعمال قانون شدند و توقیف سیستمی برای آنها ثبت شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۵۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت مشابه نورافکن در انتظار اسماعیلی فر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانیال اسماعیلی فر بازیکن پرسپولیس بعد از گلزنی به نفت آبادان شادی زشتی از خود نشان داد که باعث شد کمیته انضباطی این بازیکن را فرابخواند.

جلسه انضباطی اسماعیلی فر فردا برگزار می شود اما پیگیری های خبرنگار آنا نشان می دهد جریمه ای همچون حکم امید نورافکن بازیکن سپاهان در انتظار بازیکن پرسپولیس باشد.

امید نورافکن هم در فصل جاری درحالی که مصدوم بود و برای تماشای بازی تیمش در استادیوم حضور داشت خوشحالی ناپسندی انجام داد که با حکم کمیته انضباطی با یک جلسه مرحومیت و جریمه نقدی روبرو شد.

احتمالا اسماعیلی فر بازی جام حذفی سرخپوشان مقابل آلومینیوم را از دست بدهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • اسباب کشی شرکت نفت به برج 23 هزار میلیارد تومانی
  • اطلاعیه قطع گاز در مناطقی از سمنان
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی و شغل آبرومند در انتظار زباله‌گردها
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • محرومیت مشابه نورافکن در انتظار اسماعیلی فر
  • یکی از معابر اصلی پردیس به نام «سپاه» نامگذاری شد
  • از کارهای فرهنگی نباید انتظار نتیجه زودهنگام داشت