Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@10:40:52 GMT

تعداد قربانیان به ۲۰ هزار و ۵۰۴ نفر افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۵۵۸۵

تعداد قربانیان به ۲۰ هزار و ۵۰۴ نفر افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا اعلام کرد که روند مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در این کشور افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، طی ۲۴ ساعت گذشته با ثبت هزار و ۹۲۰ مورد جدید مرگ ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا شمار قربانیان در این کشور به ۲۰ هزار و ۵۰۴ نفر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا نیز به ۵۲۹ هزار و ۷۴۰ نفر افزایش یافته است. با این حساب آمریکا هم اکنون از نظر آمار قربانیان کرونا، رتبه نخست را در جهان به خود اختصاص داده است.

نیمی از آمار قربانیان به ایالت نیویورک تعلق دارد که روزهای بحرانی را سپری می‌کند.

کد خبر 4898123

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا قربانیان کرونا ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق عربستان سعودی شیوع کرونا رژیم صهیونیستی سوریه دونالد ترامپ قربانیان کرونا ایران روسیه فلسطین افغانستان مرگ و میر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۵۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماری سالک در دامغان کنترل شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر خرسندی ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه بهداشتی و درمان دامغان به میزبانی فرمانداری شهرستان بیان کرد: خوشبختانه آمار مبتلایان به بیماری سالک در دامغان سال گذشته به ۹ نفر رسیده است.

وی از کنترل بیماری سالک در دامغان خبر داد و افزود: هر چند بیماری سالک ریشه کن نمی‌شود ولی قابل کنترل است و تلاش می‌کنیم این آمار امسال به صفر برسد.

معاون بهداشت و درمان دامغان گفت اجرای عملیات مبارزه با جوندگان در حاشیه روستاها و شهرهای به همت نهادهای دولتی و دهیاران و رعایت بهداشت فردی و محیط مهمترین عامل در کاهش مبتلایان و کنترل این بیماری بوده است

خرسندی با بیان اینکه پشه‌های خاکی ناقل این بیماری از جوندگان به انسان هستند که باعث زخم شدید در بدن انسان می‌شود افزود: استفاده از پماد دافع حشرات، ونیز استفاده از پشه بند در شب، و پوشیدن لباس‌های آستین بلند بویژه در باغات و رعایت بهداشت از شیوع این بیماری جلوگیری می‌شود.

کد خبر 6085629

دیگر خبرها

  • چرا اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه در حال افزایش است؟
  • تعداد قربانیان جنگ غزه از ۳۴ هزار نفر گذشت
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها
  • نفت وارد کانال افزایشی شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • قیمت طلا سقوط کرد
  • افزایش شدید تعداد آوارگان فلسطینی در دیرالبلح
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • ۵۰درصد مالیات‌ ها را این افراد پرداخت می‌ کنند!