Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@07:50:54 GMT

آخرین جزئیات زلزله 4.6 ریشتری امروز صبح در قطور

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۶۱۲۵

آخرین جزئیات زلزله 4.6 ریشتری امروز صبح در قطور

مدیرکل مدیریت بحران استان آذربایجان‌ غربی گفت: تاکنون خسارتی از زلزله ۴.۶ ریشتری صبح امروز بخش قطور خوی گزارش نشده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ امیرعباس جعفری گفت: زلزله‌ای به بزرگی ۴.۶ ریشتر ساعت 06:53 امروز در استان آذربایجان‌غربی حوالی بخش قطور خوی به وقوع پیوست.

وی با بیان اینکه عمق این زمین‌لرزه 6 کیلومتر زمین بود، تصریح کرد: تاکنون هیچگونه خسارتی به ابنیه فنی و راه‌های این منطقه گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در این راستا تاکنون گزارشی از خسارت جانی دریافت نکرده‌ایم، اعلام کرد: این زمین‌لرزه در 2 کیلومتری قطور، 115 کیلومتری ارومیه و 168 کیلومتری تبریز به وقوع پیوسته است.

خاطرنشان می‌شود چهارم اسفند سال ۹۸ نیز زلزله نسبتا شدیدی در قطور به وقوع پیوست که سبب تخریب اماکن مسکونی ۴۳ روستای این منطقه شد؛ پس از این زمین‌لرزه، تاکنون ده‌ها زمین‌لرزه بزرگتر از ۳ ریشتر، قطور را لرزانده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زلزله مدیریت بحران ریشتر زمین لرزه زلزله قطور زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۶۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته

به گزارش «تابناک»، مجید محبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: بامداد امروز در طی دو مرحله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، لرزید که بنا به اطلاعات موجود زلزله اول ب ه بزرگی ۴.۸ ریشتر در عمق هفت کیلومتری زمین ساعت ۲۹ دقیقه و ۵۰ ثانیه و زلزله دوم با قدرت ۳.۷ ریشتر ساعت یک و ۵۰ دقیقه و یک ثانیه بامداد امروز چهارشنبه حوالی منطقۀ مسجد حضرت ابوالفضل در استان سیستان‌وبلوچستان را لرزاند..

وی ادامه داد: پس از وقوع این دو زمین لرزه، بلافاصله گروه‌های ارزیاب در منطقه حاضر شده و به بررسی محلهای آسیب پذیر پرداختند.

وی اظهار کرد: تا این لحظه، خوشبختانه گزارشی از خسارت این دو زمین لرزه گزارش نشده و همچنان گروه‌های ارزیاب در منطقه حاضر بوده و در حال بررسی منطقه هستند.

دیگر خبرها

  • وقوع زلزله ۴.۸ ریشتری در استان سیستان‌وبلوچستان
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته
  • لرزش مجدد مسجد حضرت ابوالفضل
  • زلزله ۴ و ۸ دهم ریشتری در مسجد حضرت ابوالفضل
  • زلزله ۴.۸ ریشتری در سیستان و بلوچستان
  • زلزله ۳.۹ ریشتری در حوالی مجن شاهرود
  • ثبت زلزله شاخص در شهداد کرمان / رخداد ۱۰۵ زمین‌لرزه طی هفته گذشته
  • زلزله ۳.۹ ریشتری حوالی مجن شاهرود رخ داد
  • وقوع زلزله در نصرت آباد زاهدان
  • زلزله ۳.۱ ریشتری سرپل ذهاب را لرزاند