Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@20:23:11 GMT

جزئیات سرقت از خط لوله انتقال نفت ری - اشتهارد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۶۴۸۸

به گزارش تسنیم، مجتبی بشارتیان مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران در خصوص سرقت از خط لوله انتقال نفت ری _ اشتهارد اظهار داشت: کارشناسان منطقه تهران اقدام به تعمیر و ترمیم خطی کردند که سارقان از آن سرقت جزئی داشتند.

وی افزود: حدود ساعت 12 روز 16 فروردین در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر نشت خط لوله 16 اینچ نفت خام ری – اشتهارد واقع در کیلومتر 385+57 در محدوده نصیرآباد صفادشت از توابع استان البرز، بلافاصله همکاران منطقه در محل حاضر و پس از انجام اقدام‌های لازم خاکبرداری را آغاز کردند که با انشعابی غیرقانونی روبه‌رو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران افزود: با توجه به اینکه نشتی در مجاورت باغی محصور قرار داشت، با پیگیری‌های قانونی و دریافت مجوز، همکاران پس از ورود به باغ متوجه نشتی داخل باغ شدند.

بشارتیان تاکید کرد: کارشناسان فنی و بهداشت، ایمنی و محیط زیست در همان ساعات اولیه پس از ایزوله کردن محوطه، اقدام‌های لازم را برای ترمیم خط، رفع کامل نشتی، جمع‌آوری و پاکسازی مواد نفتی و انتقال خاک‌های آلوده انجام دادند و خط لوله یادشده ساعت 22 و 45 دقیقه همان روز دوباره عملیاتی شد.

وی تصریح کرد: این در حالی است که پیش از این خط لوله یادشده با افت فشار روبه‌رو شده بود که به دنبال این تغییر فشار و بررسی و پایش مسیر و واکاوی نقاط مختلف، مشخص شد دلیل مورد یادشده همین نقطه بوده است.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران افزود: هم‌زمان با حضور مسئولان منطقه، دادستان و نیروی انتظامی استان هم در محل حضور یافتند و پس از دستگیری سارقان، بخشی از نفت خام از محل دپو به انبار منطقه بازگردانده شد.

مدیر خطوط لوله و مخابرات منطقه تهران یادآور شد: حراست و امور حقوقی منطقه در حال پیگیری موضوع از مراجع قضایی هستند.

منبع: الف

کلیدواژه: خطوط لوله و مخابرات منطقه تهران خط لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۶۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیر بازرسی منطقه ۹ تهران گفت: در بازدید از نواحی منطقه، ساخت و ساز غیرمجاز در شرکت نخ کار مشاهده شد که مالک بدون دریافت مجوز در حال ساخت و ساز بود.

احسان مقدسی افزود: پس از احراز تخلف، با پیگیری‌های لازم، ساخت و ساز متوقف و پرونده برای برخورد قانونی به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع شد.

مدیر بازرسی منطقه ۹ تاکید کرد: بازدید‌های میدانی به منظور حفظ و صیانت از فضای شهری و کنترل ساخت و ساز‌های غیر مجاز ادامه خواهد داشت.

احسان مقدسی با تاکید بر اینکه اهتمام و جدیت در کنترل تخلفات ساختمانی در توسعه ساخت و ساز اصولی شهری تاثیرگذار خواهد بود، از شهروندان خواست هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز را برای پیگیری به سامانه ۱۳۷ پلاس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت+عکس
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت
  • کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت!
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق
  • ۳ هزار کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب لرستان نیازمند اصلاح و بهسازی است
  • خط لوله گاز ، مهم‌ترین طرح ایران و پاکستان در حوزه انرژی
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان