Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، اسحاق جهانگیری در جلسه معارفه وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه وی انسان خودساخته ای است، اظهار کرد: از زمانی که آقای خاوازی برای تصدی این پست در مظان انتخاب قرار گرفت من ندیدم برخلاف کانال‌های ارتباطی متعددی که با من داشت از واسطه‌ها بخواهد که کسی را ببیند و  بخواهد که با کسی دیدار داشته باشد و خود را معرفی کند، در حالی که معمولا افراد در این شرایط سعی می‌کنند چنین کارهایی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از همان ابتدا یکی از کسانی که هم از سوی دوستانی چون آقای کلانتری و خود آقای حجتی مطرح بودند همین آقای خاوازی بود که بعداً آقای کشاورز هم به این جمع اضافه شد و همه یکی از گزینه‌هایی که برای جایگزینی مطرح می‌کردند آقای خاوازی بود.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه خاوازی در شرایط دشواری قبول مسئولیت کرد، ادامه داد: هیچ دولتی در دنیا نمی‌تواند نسبت به بخش کشاورزی بی‌تفاوت باشد و بگوید در این بخش کالاهایی تولید می‌شود که می‌توان آن را از گوشه و کنار دنیا وارد کرد، پس اگر کشاورزی نبود هم نبود. چنین نیست و جمهوری اسلامی هم به طریق اولی به این بخش توجه ویژه دارد.

جهانگیری با بیان اینکه بخش کشاورزی مسئولیت امنیت غذایی کشور را به عهده دارد، گفت: ما کشور پرجمعیتی هستیم و با اهداف بلند و مشخصی در دنیا حضور داریم و باید مطمئن شویم که امنیت غذایی مردم تا حد زیادی برقرار است و از این جهت با فشارهای سیاسی آنچنانی علیه حکومت و مردم مواجه نمی‌شویم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران اسحاق جهانگیری وزیر جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۷۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور بیش از ۷۰ فقره مجوز تاسیس صنایع کشاورزی در مازندران

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صدور، اصلاح و تمدید ۷۷ فقره مجوز تاسیس صنایع کشاورزی در مازندران خبر داد.

حمیدرضا شهابیان به عملکرد ۶ ماهه مدیریت صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی مازندران از ۱۶ مهر پارسال تا ۱۶ فروردین امسال، اشاره و خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۲۳ فقره مجوز موافقت اولیه صنایع تبدیلی و غذایی بخش کشاورزی در استان اصلاح و تمدید شد.

  شهابیان ،صدور، اصلاح و تمدید ۷۷ فقره جواز تاسیس و صدور و تمدید ۱۳ فقره مجوز بازسازی و نوسازی صنایع تبدیلی و غذایی بخش کشاورزی در استان را از اقدامات این مدیریت در مدت زمان فوق برشمرد.   وی تصریح کرد: صدور، تمدید و اصلاح و تغییر نام ۷۹ فقره مجوز پروانه بهره برداری و صدور، اصلاح و تمدید ۱۸ فقره مجوز توسعه صنایع تبدیلی و غذایی بخش کشاورزی نیز  از فعالیت‌های این مدیریت در ۶ ماه گذشته بود.

دیگر خبرها

  • دلیل کیفیت خواب پایین تر زنان نسبت به مردان مشخص شد
  • معدوم‌سازی ۲ تن مواد غذایی فاسد در اردستان
  • کنکوری‌ها مطمئن باشند امنیت آزمون به طور کامل برقرار می‌شود
  • تفاوت‌های دولت اسلامی و سکولار
  • تغییر کاربری اراضی کشاورزی ممنوع است
  • صدور بیش از ۷۰ فقره مجوز تاسیس صنایع کشاورزی در مازندران
  • گوشت، شکر و برنج دولتی افزایش قیمت نداشته است
  • صادرات ۳۶۰ میلیون دلاری محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد
  • رای شورای امنیت سازمان ملل تضمینی برای راه حل دو دولتی نیست