Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، حامد مظاهریان در این باره اظهار داشت: غیر از این ۲۹ میلیارد تومان، مبالغ بیشتری هم از سوی سازمان‌ها، شرکت‌ها و مناطق از محل بودجه داخلی خود آنها هزینه شده است.

وی با بیان اینکه مطابق با مفاد تبصره ۱۳ ماده واحده بودجه سال ۱۳۹۸، شهرداری تهران می‌تواند تا سقف چهار درصد از سرجمع اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای را برای حوادث پیش‌بینی نشده اختصاص دهد، این مبلغ را در بودجه بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تایید بودجه ۱۳۹۹ شهرداری از سوی فرمانداری

مظاهریان درباره آخرین وضعیت بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری بیان داشت: به جز افزایش حدود ۳۰۰ میلیارد تومانی در سقف بودجه و تغییر تعداد تبصره‌ها، تغییرات بنیادی از سوی اعضای شورای شهر در بودجه پیشنهادی شهرداری اعمال نشد.

به گفته وی، اصل بودجه ۹۹ در ۲۰ اسفند ۹۸ تاز سوی فرمانداری تایید شده است. فقط در برخی از مفاد تبصره‌ها فرمانداری نقطه نظراتی ارائه داده که مورد قبول شورا قرار گرفته و برخی هم به هیئت حل اختلاف ارسال شده است.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر ۲۳ فروردین در مجموع ۷۰ هزار و ۲۹ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد تاکنون چهار هزارئو ۳۵۷ نفر جان خود را از دست داده اند و ۴۱ هزار و ۹۴۷ نفر بهبود یافته اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا امور بین الملل تملک دارایی شورای شهر شهرداری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست آغاز حرکت قطار عمرانی شهر قیامدشت در سال جدید به شورا رفت

ایسنا/تهران شهردار قیامدشت با ارسال لایحه ای به شورای اسلامی این شهر، اجازه شروع مراحل اداری اجرای پروژه های عمرانی شهر قیامدشت را از این شورا درخواست نمود.

 «حسین ترکاشوند» شهردار قیامدشت با اعلام این مطلب در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه با همت و تلاش همکارانم در مجموعه شهرداری قیامدشت توانستیم در دهه دوم اسفندماه، لایحه ۲۴۰ میلیارد تومانی بودجه سال ۱۴۰۲ را محقق نموده و نسبت به رقم بودجه مصوب نیز مازاد درآمدی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال داشته باشیم.

وی با اشاره به تصویب بودجه ۳۶۳۰ میلیارد ریالی شهرداری در شورای اسلامی شهر قیامدشت، ضمن قدردانی از همراهی اعضای پارلمان شهری در جهت تحقق برنامه ها و فعالیت های حوزه مدیریت شهری گفت: سال ۱۴۰۳ در حوزه اجرایی شهر قیامدشت بسیاری از پروژه های وعده داده شده عملیاتی خواهد شد؛ چراکه بیش از ۶۲ درصد از بودجه پیشنهادی به فعالیت های عمرانی اختصاص خواهد داشت‌ و  این میزان فعالیت عمرانی در میان شهرداری های کشور با توجه به مشکلات مالی شهرداری ها از اهمیت خاصی برخوردار است.

شهردار قیامدشت در ادامه بیان کرد: تکمیل و بهره برداری از فاز اول ورزشگاه پنج هزار نفری، احداث بلوار ولیعصر جنوبی( عج)، احداث اسکان اضطراری در بوستان بام قیامدشت، بهره برداری از ورزشگاه امام علی(ع) و مدرسه فخر صادق، احداث خانه کشتی، آسفالت معابر اصلی و لکه گیری معابر فرعی و احداث ساختمان حوزه های شهرسازی و درآمد شهرداری قیامدشت از جمله برنامه های سال جاری شهرداری قیامدشت است.

ترکاشوند ادامه داد: بودجه مصوب بر اساس بخشنامه های ابلاغی و بر مبنای افزایش درآمد چند سال اخیر شهرداری، شناخت و بررسی نیازهای عمرانی، رفاهی و خدماتی شهر توسط واحدهای مختلف شهرداری تهیه و پس از  تنظیم و کارشناسی توسط حوزه مالی جهت تصویب به  شورای اسلامی شهر قیامدشت ارسال گردید که پس از چند جلسه بررسی توسط اعضای این شورا برای تایید به کمیته تطبیق مصوبات فرمانداری ویژه شهرستان ری ارسال و  به تصویب  نهایی آن کمیته نیز رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شروع فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد براساس بودجه ۱۴۰۳
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه با هدف حمایت از تولید
  • درآمد شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ از ۱۰۴ هزار میلیارد تومان عبور کرد
  • بودجه فرهنگی شهرداری قم در سال ۱۴۰۳ حدود ۸۰۰ میلیارد تومان است
  • عبور درآمد شهرداری تهران از رقم ۱۰۴ همت در سال ۱۴۰۲
  • عبور درآمد شهرداری تهران از رقم ۱۰۴ همت
  • لاجوردی: فرهنگ اولین قربانی در تخصیص بودجه است
  • درخواست آغاز حرکت قطار عمرانی شهر قیامدشت در سال جدید به شورا رفت
  • افزایش ۵ برابری بودجه سال آینده شهرداری تهران نسبت به ۱۴۰۰
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض‌الحسنه با هدف حمایت از تولید