Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-28@08:13:55 GMT

قیمت طلا 24 فروردین 99

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۸۳۰۶

به گزارش صدای ایران امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 6 میلیون و 578 هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم 6 میلیون و 350 هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی 3 میلیون و 210 هزار تومان، ربع‌سکه 1 میلیون و 870 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 980 هزار تومان فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت طلای 18 عیار هم 650 هزار و 100 تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1683.63 دلار معامله می‌شود.

قیمت طلای 24 عیار 866 هزار و 800 تومان، هر مثقال طلا 2 میلیون و 816 هزار تومان تعیین شده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران سکه سکه تمام بهار آزادی سکه و طلا سکه بهار آزادی طرح قدیم طلا طلای 24 عیار طلای 18 عیار طلای جهانی هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در روز رشد بهای طلای جهانی

هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (سه شنبه ۷ فروردین) بازار طلای تهران با ۱۰۰ هزار تومان کاهش قیمت به ۳۹ میلیون تومان رسید.

به گزارش مشرق، قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز (سه شنبه ۷ فروردین) بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران ۳۹ میلیون تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

سکه بهار آزادی طرح قدیم با ۱۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به قیمت ۳۶ میلیون تومان دادوستد شد.

قیمت نیم‌ سکه در روز جاری با ۲۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به نرخ ۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان مبادله شد. قیمت ربع سکه نیز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی، به ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

سکه گرمی نیز امروز بدون تغییر قیمت، ۷ میلیون تومان دادوستد شد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار طلای تهران سه میلیون و ۲۲۲ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد.

افت قیمت در بازار داخلی طلا در حالی بود که بهای طلا در بازارهای جهانی امروز از حدود ۲۱۷۰ دلار به ازای هر اونس به حدود ۲۱۹۸ دلار هم رسید و در آستانه فتح دوباره کانال ۲۲۰۰ دلاری قرار گرفت. با این حال پس از چند ساعت و تا لحظه تنظیم خبر، بهای اونس جهانی به ۲۱۸۳ دلار بازگشت.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • طلای جهانی سر خم کرد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ طلا دوباره کانال عوض کرد
  • کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در روز رشد بهای طلای جهانی
  • قیمت طلا سقوط کرد/ آخرین قیمت ها در بازار طلا و سکه
  • قیمت طلا یک کانال سقوط کرد | آخرین قیمت ها در بازار طلا و سکه
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ طلا یک کانال سقوط کرد
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۷ فروردین ماه
  • سقوط قیمت طلا / آخرین قیمت‌ها از بازار طلا ۶ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز دوشنبه ۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ سکه در مرز حساس قیمتی قرار گرفت