Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی استان با اشاره به اقدامات فرماندهی انتظامی البرز در مقابله با شیوع و مهار ویروس کرونا از پلمب 663 واحد صنفی متخلف و کشف 211 هزارو 189 لیتر محلول ضد عفونی کننده احتکاری طی یک ماه اخیر، در استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار "عباسعلی محمدیان" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، پلیس استان با همکاری سازمان های مرتبط طرح های كنترلی و نظارتی را به صورت مستمر اجرا می کند و این طرح با هدف قطع زنجیره انتقال بیماری باکاهش تماس ها، کاهش تردد و جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به استان و حذف ترددهای غیرضروری درسطح استان همزمان با سایرنقاط کشور اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی، تهیه و تولید اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی برای یگان های انتظامی، گندزدایی معابر شهری توسط یگان ویژه استان،  مقابله با محتکران اقلام و تجهیزات پزشکی و کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی و راه اندازی کارگاه جهادی تولید ماسک‌های قابل شست وشو در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان "اشتهارد" را بخشی از اقدامات پلیس در طرح مقابله با کرونا اعلام کرد.
سردار محمدیان در خصوص اقدامات اجتماعی مقابله با کرونا افزود: مدیریت بر افکار عمومی با تهیه و تولید پیام های مشاوره ای در قالب پیام های امید بخش و اطلاع رسانی از رسانه ای جمعی در خصوص پیشگیری از کرونا و جلوگیری از پخش شایعات، مصاحبه مستمر مسئولان انتظامی با صدا و سیما و رسانه های گروهی، تبلیغات میدانی در قالب  نصب بنر و پخش بروشور و تهیه کلیپ، موشن گرافی و نشر در شبکه های اجتماعی استان از جمله اقدامات پیشگیرانه در خصوص شیوع ویروس کرونا است.
این مقام انتظامی اضافه کرد: طی یک ماه اخیر در سطح استان از 5 هزار و 778 واحد صنفی بازدید، 663 واحد صنفی که بر خلاف مصوبات طرح فاصله گذاری اجتماعی فعالیت داشتند، پلمب و برای یک هزار و 822 واحد صنفی نیز اخطار پلمب و تعهد صادر شد.
سردار محمدیان با تاکید بر ضرورت بسیج همگانی در مقابله با شیوع کرونا و لزوم پایبندی کلیه آحاد جامعه به مصوبات طرح فاصله گذاری اجتماعی، خاطر نشان کرد: همچنین طی مدت یاد شده، 369 هزارو 837 عدد دستکش و ماسک، 211 هزار 189 لیتر محلول ضدعفونی کننده و  13 طاقه پارچه که برای ساخت ماسک احتکار شده بود، کشف شد.
فرمانده انتظامی استان البرز از تداوم و استمرار اقدامات كنترلی و طرح های نظارتی تا پایان ریشه کنی ویروس کرونا خبر داد و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف،احتکار و ... موضوع را به مركز فوریت های پلیسی 110 اطلاع تا اقدام لازم انجام گیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشف محلول احتکاری طرح فاصله گذاری ویروس کرونا واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۹۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق در بوانات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی شهرستان بوانات گفت: مأموران یگان امداد این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون تریلی مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
ابوالحسن مزارعی افزود: در بررسی خودرو، ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و بدون مجوز قانونی در این شهرستان کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بوانات با بیان اینکه محموله کشف شده به سمت جنوب شرق کشور حمل می‌شد، گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.
شهرستان بوانات در شمال شرق فارس و در فاصله ۲۴۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در محور فومن به سراوان
  • توقیف ۲۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق در بوانات
  • کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جهرم
  • ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان کشف شد