Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@14:46:34 GMT

تصادف در اشتهارد یک نفر کشته داشت

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۹۶۶۴

تصادف در اشتهارد یک نفر کشته داشت

 سرهنگ غلامعلی شرق روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در شهرک صنعتی شهرستان اشتهارد،  بلافاصله ماموران پلیس راهور و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
 با حضور ماموران مشخص شد که در پی برخورد یک موتورسیکلت به کامیونی که در کنار جاده در شهرک صنعتی اشتهارد پارک شده بود، راکب ۳۹ ساله آن جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرق خاطر نشان کرد :کارشناسان تصادفات پلیس راهور، علت وقوع این حادثه رانندگی را ناتوانی راننده موتورسیکلت درکنترل وسیله نقلیه در هنگام  رانندگی  اعلام کرده اند.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از  موتورسواران خواست، با سرعت مجاز و مطمئنه و با توجه کامل به مسیر مقابل رانندگی کرده و از انجام حرکات نمایشی و خطر آفرین خودداری کنند.
طی ماه جاری این دومین حادثه تصادف موتورسواران در استان البرز است که منجر به فوت ۲ نفر شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس راهور فوت ماموران پلیس مرکز فوریت های پلیسی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۹۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی‌احتیاطی راننده کامیون، جان شهروند بجنوردی را گرفت

سرپرست پلیس راهور استان خراسان شمالی از تصادف کامیون با موتور سیکلت و فوت راکب موتور سیکلت در سه راه امام علی(ع) بجنورد خبر داد.

هادی پرویزیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد تصادف شدید بین خودروی کامیون دانگ فنگ با یک دستگاه موتورسیکلت در روز گذشته، بلافاصله گشت پلیس راهور و انتظامی و نیز عوامل امدادی به محل حادثه (سه راهی امام علی (ع)) اعزام شدند.

وی افزود: متأسفانه در این حادثه راکب موتورسیکلت بر اثر شدن جراحات وارده فوت شد و یک نفر دیگر دچار مصدومیت شد که بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سرپرست پلیس راهور استان خراسان‌شمالی با بیان اینکه علت این حادثه توسط کارشناسان راهور عبور از چراغ قرمز کامیون اعلام شده است از شهروندان خواست تا با رعایت قوانین و مقررات از وقوع اتفاقات تلخی از این دست جلوگیری کنند.

کد خبر 739363

دیگر خبرها

  • ۹ حادثه با ۲۲ مصدوم درگتوند
  • ۹ حادثه و ۲۲ مصدوم در روز پر حادثه گتوند/ آماده‌باش اورژانس خوزستان در گتوند
  • ۲۲ مصدوم حاصل حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در گتوند خوزستان
  • (ویدئو) آمار جدید تصادف نوروزی؛ کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۴۹ نفر رسید
  • مصدوم شدن ۵۷۲ نفر در تصادف‌های ابتدای سال البرز
  • یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در آزاد راه قزوین - زنجان
  • تصادف زنجیره‌ای در ایلام با یک کشته و سه مصدوم
  • یک‌کشته و سه‌مصدوم در واژگونی پژو پارس در آزادراه قزوین-زنجان
  • بی‌احتیاطی راننده کامیون، جان شهروند بجنوردی را گرفت
  • یک کشته و ۳ مجروح در تصادف رانندگی عصر امروز