Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@09:53:25 GMT

بازداشت عروس و داماد به جرم برگزاری مراسم عروسی

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۹۹۵۶

به گزارش ایلنا، یک عروس و داماد اهل آفریقای جنوبی که اقدام به برگزاری مراسم جشن ازدواج خود کرده بودند توسط پلیس این کشور بازداشت شدند. " جابولانی زولا " ۴۰ ساله و " نومتاندازو مکیز" ۳۸ ساله با بی اعتنایی به هشدار‌های مقامات محلی در مورد لزوم رعایت حفظ فاصله اجتماعی و انجام قرنطینه خانگی اقدام به برگزاری مراسم ازدواج خود در داخل یک کلیسا کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس همچنین کشیش کلیسا به همراه ۴۰ تن از مهمانان حاضر در جشن ازدواج را بازداشت کرد.

مراسم این زوج در داخل کلیسا در حال برگزاری بود که ماموران پلیس در حالی که ماسک بر صورت داشتند با اسلحه وارد کلیسا شدند. این اتفاق در کلیسایی در استان " کِوازولا ناتال " آفریقای جنوبی رخ داد. در ویدئویی که منتشر شده است عروس و داماد را در حال سوار شدن به خودروی ون پلیس نشان می‌دهد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی آفریقای جنوبی این زوج پس از انتقال به اداره پلیس با قرار وثیقه ۴۳ دلاری آزاد شدند. یکی از افراد محلی به پلیس در مورد برگزاری این مراسم در کلیسا گزارش داده بود.

یک سخنگوی پلیس در بخش خبری کانال تلویزیونی ENCA گفت: «کشیش به همراه این زوج و ۴۰ تن دیگر بازداشت شدند. " گوینده خبر از سخنگوی پلیس سوال کردک «آیا کشیش کلیسا از قرنطینه کشور در این روز‌های حساس مطلع نبود؟ سخنگوی پلیس در پاسخ گفت: «خب، من فکر می‌کنم همه مردم کشور ما مطلع هستند، اما برخی همچنان اصرار می‌ورزند که خطری از بابت این ویروس آن‌ها را تهید نمی‌کند.»

گفتنی است؛ تاکنون بیش از ۱۶۰۰ تن در آفریقای جنوبی به کرونا مبتلا شده‌اند که ۱۱ تن از آن‌ها جان خود را از دست داده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کرونا عروسی افریقا آفریقای جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۹۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آستیپالیا؛ جزیره‌ای دیدنی در یونان با ۳ هزار نفر جمعیت

جزیره آستیپالیا (Astypalea) یکی از زیباترین مکان‌ها در گروه جزایر دودکانیز (Dodecanese) در جنوب شرقی دریای اژه محسوب می‌شود. این یک جزیره کوچک، اما دوست داشتنی یونانی است. حدود سه هزار نفر در جزیره آستیپالیا ساکن هستند که بیشتر از طریق کشاورزی، ماهیگیری و گردشگری زندگی خود را سپری می‌کنند.

تاریخ جزیره آستیپالیا از دوران ماقبل تاریخ آغاز می‌شود. این جزیره به ویژه در دوران هلنیستی به لطف فعالیت ماهیگیری ساکنان آن توسعه یافت. در دوران رومیان، جزیره توسط دزدان دریایی به عنوان پایگاهی برای عملیات خود استفاده می‌شد. سپس، نژاد‌های بسیاری مانند ونیزی ها، ترک‌ها و ایتالیایی‌ها آن را فتح کردند تا اینکه در نهایت در سال ۱۹۴۸ به کشور یونان ملحق شد.

جزیره آستیپالیا یونان دارای چهار روستای کوچک، اما دیدنی است که شامل کورا، آنالیپسی یا مالتزانا، واتهی و لیوادیا می‌شوند. مشخص‌ترین ویژگی این جزیره کلیسا‌های کوچک یا بزرگتری هستند که در سراسر آن پراکنده شده اند. معروف‌ترین کلیسا به نام پاناگیا پروتتیسا (Panagia Portaitissa) شناخته می‌شود که کاملا به رنگ سفید با یک نماد چوبی زیبا و یک برج ناقوس بزرگ است.

به لطف مکان بکر و دنج خود، آستیپالیا دارای فضایی آرام است و به یک استراحتگاه گردشگری شلوغ تبدیل نشده است. اگرچه به گروه جزایر دودکانیز تعلق دارد، اما آستیپالیا دارای معماری سیکلادیک است. خانه‌ها و کلیسا‌هایی به رنگ سفید، کوچه‌های باریک، پنجره‌های آبی رنگ و بالکن‌های چوبی فضایی بی نظیر را در جزیره ایجاد می‌کنند.

دیگر خبرها

  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • (تصاویر) آستیپالیا؛ جزیره‌ای دیدنی در یونان با ۳ هزار نفر جمعیت
  • آفریقای جنوبی تحقیق درخصوص گورهای جمعی غزه را خواستار شد
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • واکنش کنعانی به بازداشت و سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • آن‌سوی تاریخ نصف‌جهان به روایت میراث ناملموس
  • حضور کشور‌های بریکس در جشنواره فیلم مسکو
  • برگزاری بازی های بومی محلی در روستای آرتون طالقان
  • ۶۲ نفر به دلیل واژگونی قایق جان باختند
  • اولین پس‌لرزه به مراسم عروسی دختر مسئول عالی‌رتبه در هتل لاکچری