Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@14:20:57 GMT

آتش‌سوزی دو واحد منزل مسکونی در بابل

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۹۹۸۳

آتش‌سوزی دو واحد منزل مسکونی در بابل

سید مازیار حسنی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: به دنبال تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر بروز آتش سوزی در یک منزل مسکونی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی بابل بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره یک را به محل حادثه واقع در روستا روشن آباد اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: پس از رسیدن نیرو‌ها به محل حادثه مشاهده شد که آتش سوزی بر اثر اتصالی برق، از اتاق هال این ساختمان آغاز شد که بلافاصله آتش نشانان با استفاده از دستگاه تنفسی و بکارگیری تجهیزات خاموش کننده و لوله‌های آبدهی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند.
حسنی گفت: در پی تماس مجدد شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی و مشاهده خروج دود و شعله از یک منزل مسکونی ستاد فرماندهی آتش نشانی بابل مجددا آتش نشانان ایستگاه شماره یک را با تجهیزات کامل در محله هفت تن اعزام کرد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل افزود: پس از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه دود و آتش زیادی از ساختمان خارج می‌شد و شعله‌های آتش در حال سرایت به سقف و منزل مجاور بود که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات حفاطت فردی بعد از قطع برق این ساختمان به سرعت با بکارگیری چند رشته لوله آبدهی به مقابله با آتش سوزی پرداختند و پس از تلاش زیاد آتش را خاموش و از سرایت آن به دیگر نقاط ساختمان جلوگیری کردند.
او گفت: آتش نشانان پس از خاموش کردن و لکه گیری آتش و جابجایی اجناس نیمه سوخته برای ایمن سازی محل حادثه، با ارائه تذکر‌های لازم ایمنی به مالک و همسایگان، عملیات خود را به پایان رساندند.
انتهای پیام/ س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی بابل محل حادثه آتش نشانان محل حادثه آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۹۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حیوانات تاکسیدرمی شده در رشت

مرکز اطلاع رسانی پلیس گیلان اعلام کرد: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در اجرای دستور قضایی مبنی بر بازدید از منزل مسکونی مردی ۶۵ ساله، جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

مأموران در بازدید از این منزل مسکونی ۲۴ قطعه انواع حیوانات شکار ممنوع به صورت تاکسیدرمی شده کشف کردند.

بر پایه این گزارش؛ پس از هماهنگی لازم موضوع صورت جلسه و جهت طی مراحل قضایی تحویل مأموران محیط زیست استان گیلان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در یک روستا
  • انفجار منزل مسکونی در روستای میلاجرد/ فامنین بالگرد اورژانس هوایی را به پرواز درآورد
  • انفجار گاز در یک منزل مسکونی در شهر بندر امام خمینی
  • انفجار منزل مسکونی در بروجرد
  • انفجار گاز منزل مسکونی در بروجرد/ ۲ نفر مصدوم شدند
  • آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد
  • کشف حیوانات تاکسیدرمی شده در رشت
  • آتش گرفتن آمبولانس اورژانس در دزفول
  • انفجار گاز یک منزل مسکونی در آخمقیه تبریز
  • آتش سوزی جنگل‌های مرزن آباد چالوس مهار شد