Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@22:18:44 GMT

لزوم پیش بینی بسته حمایتی برای آرایشگران

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۰۴۵۷

لزوم پیش بینی بسته حمایتی برای آرایشگران

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه اصفهان در مرود وضعیت واحدهای این صنف توضیحاتی داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ اصغر شجره طوبی در مورد وضعیت واحدهای صنفی آرایشگران مردانه اظهار کرد: نامه نگاری های کرده  که برنامه ای برای این صنف آماده و اجرایی شود، پیرایشگران صنفی هستند که هر روزی که کار کنند، درآمد دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه اصفهان با بیان اینکه تا اطلاع ثانوی این واحدهای صنفی اجازه فعالیت ندارند، تصریح کرد: پیگیری هایی در مورد وضعیت این صنف انجام داده و همچنان نیزاتحادیه پیگیر مسائل این صنف است.

طوبی با بیان اینکه تا کنون هیچ بسته حمایتی به این صنف و کارگران آن اختصاص داده نشده  و در شرایط سختی به سر می برند، گفت: وظیفه داریم طوری عمل کنیم که مردم بیمار نشوند و از دولت و مسئولان هم انتظار داریم که طوری عمل کنند که مردم از بیچارگی مریض نشوند.

وی با اشاره به بازرسی های مستمر این اتحادیه خاطرنشان کرد: اگر  آرایشگاه باز باشد، پلمپ می شود و پروانه آن باطل خواهد شد؛ برنامه ای برای بازگشایی مجدد هنوز اعلام نشده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۰۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی روز سه شنبه در جلسه عفاف و حجاب اسلامشهر تشکیل ستاد عفاف و حجاب را تأکیدی بر اهمیت این فریضه مهم دینی دانست و گفت: این جلسات سبب می‌شود، تا همه نهادهای دست اندرکار به وظایف خوب بیش از گذشته واقف باشند.

فرماندار اسلامشهر بیان داشت: قطعاً اصناف نیز همچون سایر اقشار که همواره پیشگام بوده اند در راستای رعایت حریم خانواده به این مهم توجه بیشتری خواهند داشت.

حبیبی افزود: در موضوع عرضه پوشاک مناسب که یک دغدغه برای بانوان است با ابلاغ وزارت کشور حداقل یک فروشگاه بزرگ مد اسلامی می‌بایستی هرچه سریع‌تر در اسلامشهر راه اندازی شود و حمایت‌های لازم نیز صورت بپذیرد که بتواند پاسخگوی نیازی بانوان اسلامشهری باشد.

فرماندار اسلامشهر تاکید کرد: این اراده برای سالم سازی هرچه بیشتر محیط شهرستان وجود دارد و همه دستگاه‌های دست اندرکار می‌بایستی پای کار باشند.

حبیبی همچنین بر این نکته تاکید کرد که سایر اولویت‌های شهرستان از جمله ستاد تنظیم بازار، نیازهای ساختاری شهرستان، بخش درمان، راه‌های ارتباطی و… در جای خود با قوت پیگیری می‌شود.

کد خبر 6086987

دیگر خبرها

  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • رئیس اطلاعات ارتش اوکراین: وضعیت دشواری از ماه مه در انتظار ماست
  • لزوم آسیب‌شناسی پرونده‌های معطل مانده در واحدهای اجرای احکام