Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@17:20:03 GMT

پژوهش سرای دانش آموزی معلم ناحیه یک کرج اول شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۰۶۰۵

پژوهش سرای دانش آموزی معلم ناحیه یک کرج اول شد

فرزاد شعبانی روزیکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت : پژوهش سرای معلم  ناحیه یک کرج دربین ۱۰ پژوهش سرای فعال دراستان البرز،حائز رتبه اول شده است .

 درارزیابی پژوهش سرا های دانش آموزی که با هدف سنجش میزان فعالیت های کمی و کیفی این مراکز  انجام شده این پژوهش سرا توانست با کسب بالاترین امتیا، رتبه اول استان البرز را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی داشتن بالاترین آمارثبت اختراعات جدید، برگزاری جشنواره های استانی، برپایی نمایشگاه تخصصی پژوهش ودوره های آموزشی- تخصصی درعلوم پایه، فعال سازی انجمن های مختلف علمی- پژوهشی را ازجمله عوامل موثر درکسب این موفقیت برشمرد.

شعبانی ازبرگزاری کلاس های آمادگی برای المپیادهای آزمایشگاهی، آموزش نجوم وعلوم  با استفاده از آسمان نمای سه بعدی، فعال کردن کارگاه آموزشی کارآفرینی به عنوان دیگرعوامل کسب بالاترین امتیاز ارزیابی عملکرد این پژوهش سرا در استان البرز نام برد.

 بهره مندی از نیروی انسانی مجرب و توانمند علمی - دانشگاهی ، ثبت اختراع ، فعال بودن کلاس های آموزشی- آزمایشگاهی در۲ نوبت صبح وعصر، کیفیت بالای آموزش، تجهیزات کامل آزمایشگاهی ، حاکم بودن نظم و انضباط درفضای آموزشی- اداری پژوهش سرا از دیگر عوامل تاثیر گذاردر منتخب شناخته شدن پژوهش سرای معلم ناحیه یک کرج دربین پژوهش سراهای البرز است.

برگزیده شدن این پژوهش سرا به عنوان دبیرخانه جشنواره های متعدد استانی و اجرای برنامه ها بر اساس تقویم اجرایی سالانه ، آمار بالای دانش آموزی، شرکت و کسب رتبه پژوهشگران در جشنواره های علمی -پژوهشی از دیگر شاخص های کسب امتیاز بالا ی این پژوهش سرا دراستان البرزاست.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

برچسب‌ها البرز دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز دانش آموزان البرز دانش آموزان پژوهش سرا پژوهش سرای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۰۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، با همکاری بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت آموزش و پرورش، سومین دوره آموزشی «مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز» با حضور ۲۰۰ مدرس و مشاور خانواده از پنج استان همدان، تهران، گیلان، البرز و گلستان در مشهد برپا شده است.   این دوره سه روزه آموزشی از  سوم اردیبهشت ماه در محل تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در راستای طرح ملی «زندگی و بالندگی» در حال برگزاری است.   در این دوره آموزشی در قالب چندین کارگاه آموزشی با حضور ۱۰ مدرس برجسته در حوزه‌های مختلف آموزشی و تربیتی، به مباحثی همچون مدیریت زبان‌های همزمان، موریانه‌های ارتباط، برادران دروغین، مهارت مدیریت کلاس، مدیریت انگاره‌ها  پرداخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است