Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، یکی از نیروهای شرکتی اورژانس ۱۱۵ دزفول درمورد مشکلات این نیروها گفت: ما با قراردارد شرکتی، نیروهای پیش بیمارستانی اورژانس ۱۱۵ دزفول هستیم که نسبت به پرداخت نشدن ۳ ماه حقوق اعتراض داریم.

وی که نخواست نامش در خبر ذکر شود، افزود: پاداش و عیدی سال ۹۸ را هنوز دریافت نکرده‌ایم و با وجود پیگیری‌های فراوان از ستاد دانشگاه علوم‌پزشکی دزفول، مطالبات ما هنوز پرداخت نشده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نیروی شرکتی اورژانس ۱۱۵ دزفول اظهار کرد: هر ماه باید پیگیر پرداخت حقوق خود باشیم. مشکلات ما مدت زیادی است که رفع نشده‌اند و باید اقدام اساسی در این زمینه انجام شود.

وی افزود: نیروهای پیمانی و قراردادی مشکلی در دریافت حقوق ندارند و حقوق آنها بالاتر از نیروهای شرکتی است و همواره به موقع پرداخت می‌شود.

یکی دیگر از کارکنان اورژانس ۱۱۵ دزفول نیز بیان کرد: پیمانکار قبلی با وجود پرداخت نکردن حقوق بهمن ماه ۹۸، از اسفندماه تغییر کرد و پیمانکار جدید نیز هنوز حقوق اسفندماه ۹۸ را پرداخت نکرده است.

وی خواستار نظارت بیشتر اورژانس و دانشگاه علوم‌پزشکی دزفول بر شرکت‌ها شد و ادامه داد: انتظار می‌رود شرکتی که برنده مناقصه می‌شود توان لازم برای پرداخت حقوق کارکنان را داشته باشد.

این نیروی شرکتی اورژانس ۱۱۵ دزفول افزود: حداقل انتظار ما در شرایط حساس کنونی این است که حقوق ما به موقع پرداخت شود زیرا خانواده‌های ما چشم انتظارند.

وی بیان کرد: همکاران ما در سایر نقاط استان مشکلی در دریافت حقوق ندارند. نامه‌ای در مورد مشکلات نیروهای شرکتی اورژانس برای امام جمعه دزفول نوشته‌ایم و امیدواریم با پیگیری ایشان و سایر مسئولان شهرستان این مشکلات به صورت ریشه‌ای برطرف شوند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دزفول نیز در این باره گفت: نیروهای شرکتی حداکثر ۲ ماه حقوق معوقه دارند که طی سه روز آینده پرداخت می‌شود.

سید محمد محمودی‌نژاد در خصوص امکان تبدیل وضعیت این نیروها بیان کرد: تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی از دست ما خارج است و باید از طریق وزارتخانه ابلاغ شود که شرایط خود را دارد.

کد خبر 500352 برچسب‌ها اورژانس استان خوزستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اورژانس استان خوزستان نیروهای شرکتی شرکتی اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۰۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار استقلال برای مجوز حرفه‌ای درماجرای بدهی به سانتاکلارا

باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی‌ خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه سانتاکلارای پرتغال به دنبال عدم پرداخت حق انتقال محمد محبی به استقلال از این باشگاه به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) شکایت و این دادگاه، استقلال را به پرداخت 500 هزار یورو محکوم کرده بود.

با توجه به اینکه استقلال درگیر بارگذاری مدارک برای صدور مجوز حرفه‌ای و تنها پرونده شکایت بین‌المللی نیز مربوط به سانتاکلارا بود، مدیران استقلال تفاهم‌نامه‌ای با طرف پرتغالی امضا می‌کنند، مبنی بر اینکه 300 هزار یورو از مطالبات باشگاه استقلال در فیفا از سوی این نهاد پرداخت خواهد شد و مابقی نیز از طریق یک یا دو قسط پرداخت می‌شود.

باشگاه سانتاکلارا از استقلال بابت این تفاهم‌نامه ضمانت خواست که مدیران استقلال اعلام کردند برای تضمین، سانتاکلارا می‌تواند خواهان اجرای حکم تا زمان تسویه کامل مطالبات خود شود. با اجرایی شدن حکم، پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه بسته می‌ماند تا از طریق مکاتبه با فیفا بتوانند پول را جابه‌جا کنند. این تفاهم‌نامه امضا می‌شود و فیفا نیز 300 هزار یورو به حساب سانتاکلارا پول واریز می‌کند.

بابت 200 هزار یورو باقیمانده، فدراسیون فوتبال طبق درخواست استقلال نامه‌ای به فیفا ارسال می‌کند مبنی بر اینکه  این باشگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا مطالباتی دارد و مبلغ 200 هزار یورو به حساب سانتاکلارای پرتغال واریز شود. فدراسیون فوتبال تضمین می‌کند که اگر این مبلغ از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا به حساب فیفا ننشست، فیفا می‌تواند 200 هزار یوروی باقی مانده را از محل مطالبات فدراسیون فوتبال ایران بردارد و هر زمان کنفدراسیون فوتبال آسیا 200 هزار یورو از مطالبات استقلال را به حساب فیفا واریز کرد، آن پول جابه‌جا شود. بدین ترتیب استقلال با این  تدبیر و روش، تفاهم‌نامه معتبری تحت عنوان صلح‌نامه پرداخت مطالبات به شکل اقساطی با سانتاکلارا پرتغال امضا می‌کند.

باشگاه استقلال قصد دارد در صورت عدم پرداخت 200 هزار دلار باقیمانده باشگاه پرتغالی، تفاهم‌نامه امضا شده با سانتاکلارا که به تأیید فیفا رسیده را در سامانه صدور مجوز حرفه‌ای بارگذاری کرده و هر زمان باقیمانده پول سانتاکلارا واریز شد، تأییدیه نهایی را با صلح‌نامه جابه‌جا کند و با این راهکار مشکلی را پیش‌روی خودش نبیند. ضمن اینکه این باشگاه تا روزهای پایانی فروردین ماه فرصت تعویض مدارک در سامانه AFC را دارد.

به همین دلیل باشگاه استقلال نگرانی بابت بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی‌اش ندارد و چون زمان یارگیری در نقل‌وانتقالات زمستانی پایان یافته و ترجیح داد در این مقطع با سانتاکلارای پرتغال تفاهم‌نامه امضا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهکار استقلال برای مجوز حرفه‌ای درماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • بهترین اتفاق حوزه کار در سال گذشته
  • پرسپولیس پول اسدی را فراهم کرد
  • آتش گرفتن آمبولانس اورژانس در دزفول
  • ۲۷ هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به سازمان تأمین‌اجتماعی واگذار شد
  • واگذاری ۲۷ هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به تأمین‌ اجتماعی
  • سهام پالایشگاه شازند به سازمان تأمین اجتماعی واگذار شد
  • پرداخت مطالبات جاری نیروگاه‌های برق به روز شد
  • واگذاری ۲۷ هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به تأمین‌اجتماعی
  • سهام پالایشگاه شازند به سازمان تأمین‌ اجتماعی واگذار شد