Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از پرداخت دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان صدقه در سال ۹۸ خبر داد.

 محمد رسول شیخی زاده امروز(24فروردین) در جمع خبرنگاران، بابیان اینکه صد درصد صدقات جمع‌آوری‌شده در زمینه کمک به مشکلات مختلف نیازمندان این استان هزینه شده است، اظهار کرد: یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان از این مبلغ در بخش حمایت و سلامت و برای کمک به درمان، تحصیل، ازدواج، معیشت، لوازم ضروری زندگی و سوءتغذیه کودکان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۵۰۴ میلیون تومان صدقات نیز در بخش کمک به خرید، ساخت و تعمیرات مسکن نیازمندان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان بیان کرد: ۲۸۸ میلیون تومان از این مبلغ نیز در زمینه ارائه خدمات آموزشی، تحصیلی، فرهنگی و تربیتی مددجویان تحت حمایت این نهاد صرف شده است.

شیخی زاده ذکر کرد: هزینه کرد ۴۸ میلیون تومان برای کاریابی و اشتغال نیازمندان و ۲۴۰ میلیون تومان نیز برای کمک به نیازمندان از طریق تعامل با مؤسسات خیریه نیز از دیگر محل‌های هزینه کرد صدقات است.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از روش‌های الکترونیکی برای تسریع در پرداخت و کاهش هزینه‌های اضافی در نظر گرفته‌شده که این نوع پرداخت از طریق شماره‌گیری کد #۱۸۸۷۷ و استفاده از نصب اپلیکیشن های آپ و سکه  امکان‌پذیر است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان در پایان از تمامی نیکوکاران در زمینه مشارکت در برنامه‌های این نهاد و کمک به نیازمندان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صدقه استانی اجتماعی میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۰۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاست عجیب منچستریونایتد و نیوکاسل در انتقال دن اشورث

اختلاف‌های منچستریونایتد و نیوکاسل باعث شده است مدیر انگلیسی تا سال 2025 قادر به فعالیت نباشد. 

طرفداری | منچستریونایتد که پاسخ مثبت دن اشورث را دریافت کرده، عجله‌ای برای ورود او به اولدترافورد ندارد. 

به گزارش تلگراف؛ نیوکاسل برای صدور مجوز جدایی مدیر ورزشی خود به مقصد منچستریونایتد، 5+15 میلیون پوند درخواست کرده است. آن‌ها دن اشورث را از باشگاه کنار گذاشته‌اند و تا زمانی که شیاطین سرخ مبلغ لازم را پرداخت نکنند، به او اجازه فعالیت در باشگاه دیگری را نخواهند داد. رویکرد نیوکاسل از نگاه سر جیم رتکلیف «احمقانه» بوده و به همین خاطر، منچستریونایتد نیز قصد عقب‌نشینی از سیاست خود را ندارد. آن‌ها تمایل دارند 2 میلیون پوند برای اشورث هزینه کنند، همان مبلغی که دو سال پیش نیوکاسل به برایتون پرداخت کرده بود. رتکلیف شخصا برای مذاکره با آماندا استاولی وارد عمل شد اما همچنان اختلاف 13 میلیون پوندی بین دو باشگاه وجود دارد.

منچستریونایتد به شدت برای انتقال دن اشورث علاقه‌مند است اما قصد ندارد 10 میلیون پوند برای او هزینه کند. آن‌ها حاضر هستند تا پاییز و حتی پایان سال 2024 منتظر بمانند. از نگاه مدیران باشگاه، با توجه به بودجه محدود، مبلغ آزادسازی مدر انگلیسی بهتر است برای جذب بازیکن سرمایه‌گذاری شود. شیاطین سرخ از جیسون ویلکاکس و دن اشورث خواسته‌اند یک مدل دقیق و مشخص برای سبک بازی و نقل و انتقالات باشگاه طراحی کنند تا باشگاه از آشفتگی‌های یک دهه اخیر نجات یابد. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • سیاست عجیب منچستریونایتد و نیوکاسل در انتقال دن اشورث
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • هزینه ثبت شرکت در سال ۱۴۰۳