Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@04:27:53 GMT

اکثر روستاهای قزوین کرونا ندارند

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۱۰۰۳

اکثر روستاهای قزوین کرونا ندارند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ منوچهر حبیبی، معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: خوشبختانه بیش از ۹۵درصد روستاهای استان قزوین از ویروس کرونا پاک است و آلودگی ندارد.
او افزود: مردم در شرایط کرونایی حماسه‌های بزرگی خلق کردند و با مشارکت در تأمین نیازهای بهداشتی و درمانی نیازمندان به یاری پزشکان آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حبیبی بیان کرد: بسیج مردمی برای تأمین ماسک، مواد ضدعفونی کننده و تجهیزات پزشکی از اقدامات ارزشمندی است که صحنه‌های زیبایی را خلق کرد و ما برای شکست این ویروس به تداوم این همراهی نیازمندیم.
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآور شد: مردم خیر و نیکوکار تاکنون بیش از ۶میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی اهدا کردند که همه به صورت خودجوش بود.
وی تصریح کرد: در نیمه شعبان که رهبری رزمایش کمک مومنانه را مطرح کردند همه احساس تکلیف کرده‌اند تا در یک حرکت منسجم به این فرمایش جامه عمل پوشانده و به یاری آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا بشتابند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین اضافه کرد: خوشبختانه بیش از ۹۵درصد روستاهای استان از ویروس کرونا پاک است اما باید مراقبت کنیم تا این وضعیت حفظ شود.
حبیبی اظهارکرد: بسیج هم ظرفیت و هم تجربه خوبی دارد که می‌تواند در شناسایی جامعه هدف و نیز توزیع اقلام اهدایی مشارکت بیشتری کند و بهتر است دانشگاه علوم پزشکی به مأموریت خطیر درمان بسنده کند و وارد این حوزه نشود تا از کار اصلی باز نماند.
او ادامه داد: سازماندهی امور توسط ضروری است و لازم است تا یک تیم مدیریتی قوی برای حضور در شهرها و روستاها برای این کار پیش بینی شود.
این مسئول بیان کرد: نیروهای بسیج چون در روستا و شهرها حضور مؤثری دارند می‌توانند کمک‌های مردمی را به خوبی به سمت نیازمندان هدایت کنند.

46

کد خبر 1375937

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۱۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسئول کنسولگری روسیه با معاون استاندار

در دیدار سرکنسول روسیه در اصفهان با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، ظرفیت‌ها و زمینه‌های همکاری تجاری، اقتصادی و گردشگری با استان مطرح شد. 

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، "آندری ژیلتسوف" سرکنسول روسیه در اصفهان  با حضور در استانداری کرمان با رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان دیدار و گفتگو کرد. 

سرکنسول روسیه، هدف از سفر خود به کرمان را آشنایی با ظرفیت‌های این استان و افزایش همکاری‌های تجاری، اقتصادی و گردشگری طرفین بیان کرد و دیدار با مقامات کرمان را فرصتی برای تحکیم و توسعه روابط دانست.

رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با ابلاغ سلام استاندار که در سفر کاری حضور دارد، به پیشینه تاریخی چند هزار ساله استان پرداخت و گفت: کرمان در بخش‌های گردشگری، معدنی، کشاورزی و اقتصادی، ظرفیت‌های متنوعی دارد. 
وی افزود: سالانه ۱۰ میلیون تن تولید محصولات کشاورزی استان کرمان است و به لحاظ معدنی ۱۰ میلیارد تن ذخایر مس، کرومیت، تیتانیوم، زغالسنگ و ... داریم. 

معاون استاندار کرمان بیان کرد: یکی از اشتراک‌های کشور روسیه و ایران مبارزه با تروریسم است و همه می‌دانیم که پشت پرده اتفاق‌های مسکو و گلزار شهدای کرمان، استکبار بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جروزالم پست: اکثر اسراییلی ها مخالف حمله به ایران هستند
  • تمرین پدافند در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • تجمع کشاورزان مقابل استانداری قزوین+ فیلم
  • ثبت جهانی پالنگان نیازمند همت جمعی است
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ اتوبوس گرفتار سیلاب
  • خسارت ۱۸۰۰ میلیاردی سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • دیدار مسئول کنسولگری روسیه با معاون استاندار
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • زمینه همکاری و توسعه روابط بین کرمان و روسیه وجود دارد
  • حرکت به سمت مردمی‌سازی اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر قم