Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، الهه منصوریان قهرمان ووشو کشورمان درباره برنامه‌اش در ووشو، بیان کرد: من شعار نمی‌دهم، اما هیچوقت از ایران نمی‌روم و فقط برای مبارزه دادن در لیگ چین به این کشور می‌روم. من ملیت خود را تغییر نمی‌دهم، چون ملیت عوض شدنی نیست. من نان ایران را خوردم و زحمت کشیدم و به اینجا رسیدم وقتش است که جبران کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من دین به گردن کشورم دارم و در ایران می‌مانم و شاگرد برای تیم ملی تربیت می‌کنم و علم خود را در اختیار ورزشکاران می‌گذارم.

او ادامه داد: آینده من امسال در تیم ملی ووشو نیست، چون مسئولان به من گفتند در ترکیب تیم ملی حضور ندارم، چون از جوانان قصد دارند استفاده کنند. من ۲۸ سال دارم و هنوز پیر نشدم، اما معتقدم که جوانان را به تورنمنت‌های مختلف اعزام کنند. همچنین مسابقه انتخابی بین من و جوانان برگزار کنند و زمانی که جوانان مرا شکست دادند در آن صورت من از تیم ملی کنار می‌روم. این موضوع باعث ناراحتی‌ام شده است.

در ایام قرنطینه خودسازی می‌کنم 

قهرمان ووشو کشورمان درباره اینکه در ایام قرنطینه چه کار می‌کند، اظهار کرد: در دوران قرنطینه به خوسازی خود می‌پردازم و تحمل خود را بالا می‌برم و با حضور در خانه به پزشکان، پرستاران و مردم احترام بگذارم. من شاید فرد سالمی باشم و خیلی سخت کرونا بگیرم، اما سعی می‌کنم مسائل بهداشتی را رعایت کنم تا ناقل این بیماری به فرد دیگری نباشم. هر روز من در خانه به خودم نمره می‌دهم و فکر می‌کنم که توانستم زندگی‌ام را تغییر بدهم و متحول کنم. من فقط برای خرید از خانه بیرون می‌آیم و بعد از چند روز به بیرون آمدم، اما مشاهده کردم که مردم در بیرون حضور دارند و ترافیک وجود دارد. همچنین به خودم در دوران قرنطینه نمره ۱۹ می‌دهم.  

منصوریان درباره چالش با سهیلا خواهرش، بیان کرد: سهیلا قدرتش بیشتر است و  مرا می‌تواند به راحتی بزند. اگر مسابقه‌ای بین من و خواهرانم برگزار شود به طور حتم در ابتدا شهربانو می‌تواند برنده شود. همچنین مبارزه کردن با سهیلا شگرد خاصی دارد و اگر او را عصبانی کنم سهیلا قدرتش بیشتر شده و برنده می‌شود، اما اگر هوشمندانه با سهیلا مبارزه کنم او را شکست می‌دهم.  

قهرمان ووشو درباره اینکه در خانه چه کار‌هایی انجام می‌دهد تا حوصله‌اش سر نرود، گفت: هر روز تمرین می‌کنم تا آمادگی خود را حفظ کنم. همچنین درخانه فیلم می‌بینم و کتاب می‌خوانم و زبان انگلیسی‌ام را تقویت می‌کنم. علاوه بر این سعی کردم خیلی بیشتر در کنار خانواده و مادرم باشم، چون در لیگ چین حضور دارم کمتر می‌توانم خانواده خود را ببینم.

من از شیوع ویروس کرونا در چین ترسیدم  

منصوریان درباره این سئوال که با توجه به اینکه در لیگ چین حضور دارد جزو اولین نفراتی بود که متوجه شیوع ویروس کرونا شد و حسش در این باره چیست، بیان کرد: روزی که در چین اعلام شد که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده است زمان استراحت من بود و  برای تفریح به بیرون رفتم که در مترو شانگ‌های چین مشاهده کردم که همه ماسک زدند و با خود گفتم که همه سرما خوردند و مسائل بهداشتی را رعایت می‌کنند. البته زمانی که به محل اقامتم برگشتم مربی‌ام به من گفت چرا بیرون رفتم، چون ویروس کرونا آمده است و نباید از خانه خارج شویم. به هر حال من بعد از اینکه متوجه شدم خیلی ترسیدم و همه وسایلم را ضدعفونی کردم و از آن روز باشگاه ما تعطیل شد و در خانه ماندیم. البته من تصمیم گرفتم که به ایران بازگردم، اما مدیر باشگاه ما گفت در صورتی که برگردم از قراردادم کم می‌کند و درنهایت به ایران بازگشتم.  

قهرمان ووشو درباره اینکه در صورتی که ووشو کار نمی‌شد چه رشته ورزشی را انتخاب می‌کرد، گفت: من در بچگی کشاورزی می‌کردم، چون خانواده‌ام در امر کشاورزی فعالیت می‌کردند و دوست داشتم که در صادرات سیب مشغول شوم. در حال حاضر یک شرکت در زمینه فروش  سیب دارم که از باغداران سیب می‌خرم و بدون واسطه می‌فروشم. من اولین بار ۶۰ میلیون از فروش سیب بدست آوردم و با توجه به هزینه متحمل شده ضرر هم کردم، اما این کار را دوست داشتم. من نسبت به شهربانو کاری نمی‌کنم، چون او در این اوضاع و شرایط از خانه بیرون می‌آید و به مردم کمک می‌کند. البته  من در ابتدا کسب و کارم را در نظر گرفتم و بعد به فکر مردم هستم.  

منصوریان درباره اینکه علم بهتر است یا قهرمانی، بیان کرد: به نظرم علم بهتر است، چون ما در گذشته نمی‌توانستیم که چینی‌ها را شکست بدهیم، اما اکنون با علم تمرین می‌کنیم و چینی‌ها را شکست می‌دهیم.  

من ملیت ایرانی خود را تغییر نمی‌دهم 

او افزود: من زمانی خسته شده بودم و ورزش ووشو را مدتی کنار گذاشتم و به تکواندو روی آوردم. به هر حال تکواندو ورزش المپیکی بود و با استاد مینو مداح کار می‌کردم و یادم می‌آید در اولین مسابقه ۱۱ بر ۵ شکست خوردم و بعد از چند بار باخت درنهایت  توانستم تکواندو را به خوبی یاد بگیرم و در یکی از مسابقات عضو تیم ملی تکواندو را با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ شکست دادم. البته بعد از آن با خودم گفتم که من برای تکواندو نیستم و با همه مشکلات به رشته ووشو دوباره بازگشتم. به هر حال از مسئولان انتظار دارم که اکنون که به ووشو بازگشتم به من کمک کنند و نگویند به تیم ملی نروم، چون تیم ملی خانه‌ام است. به هر حال تا زمانی که قدرت دارم مسابقه می‌دهم و پیراهن تیم ملی را می‌پوشم.  

منصوریان درباره صمیمی‌ترین دوستش و اینکه اگر بخواهد اشتباهی را از زندگی‌اش پاک کند چیست، گفت: خانم علاالدین صمیمی‌ترین دوستم است که فوت پدرش را همین جا تسلیت می‌گویم. اگر بخواهم اشتباهی را پاک کنم مسابقات قهرمانی جهان سال گذشته را نمی‌رفتم، چون با حضورم در این مسابقات خواهرم سهیلا را از تیم ملی خط زدند و گفتند ۳ خواهر نمی‌شود به این مسابقات بروند.  

بیشتر بخوانید: منصوریان: سال ۲۰۱۹ را با یک قهرمانی در چین به پایان رساندم/ درست نیست ما را از مسابقات آسیایی حذف کنند

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون ووشو الهه منصوریان منصوریان درباره قهرمان ووشو ویروس کرونا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۱۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افخمی: آغاز «هفت» از هفته آینده/ اولین فیلم علمی- تخیلی‌ام را می‌سازم

بهروز افخمی در گفت‌وگو با ایرنا گفت: پخش سری جدید برنامه «هفت» از هفته آینده شروع می‌شود. امیدوارم که این برنامه بتواند تاثرگذاری همیشگی خود را داشته باشد.

افخمی نخستین اثر سینمایی علمی – تخیلی خود را می‌سازد

افخمی در عین حال از ساخت نخستین اثر علمی – تخیلی خود بر اساس داستانی از میخائیل آفاناسیویچ بولگاکُف؛ نویسنده، پزشک و نمایشنامه‌نویس مشهور روسی در نیمه نخست قرن بیستم که مشهورترین اثر او مرشد و مارگاریتا، از شاهکارهای ادبی قرن بیستم است، به نام «دل سگ» خبر داد.

وی اظهار داشت: خود داستان، یک داستان علمی - تخیلی است که در زمان حاضر مشغول نوشتن سناریوی آن هستم.

امسال تهیه‌کنندگی می‌کنم

افخمی همچنین درخصوص دو اثر سینمایی که پیشتر از ساخت آنها برای جشنواره فجر امسال خبر داده بود، گفت: این کارها هنوز قطعی نشده است. ممکن است تهیه‌کنندگی کنم و بنابراین فکر نمی‌کنم امسال به سمت کارگردانی بروم چرا که ساخت این اثر علمی – تخیلی، کل سال من را درگیر می‌کند و نوشتن فیلمنامه آن دست‌کم سه، چهار ماه زمان می‌برد.

کارگردان فیلم «صبح اعدام» اسفند سال گذشته با اعلام این خبر که برای فیلمسازی روی دو موضوع شاهنامه و غزه مشغول کار و تحقیق است، گفته بود: موضوع «داریوش مهرجویی» را هم مدنظر دارم که اول باید مستندش ساخته شود. ممکن است رمانش را هم بنویسم و بعد سراغ ساخت فیلم سینمایی با این سوژه بروم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آبفا درمازندران
  • تغییر شیوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس؛ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس/ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • کتاب یک دختر بدون ملیت چگونه جهانی شد؟
  • نرخ کرایه تاکسی‌ها تا پیش از اردیبهشت‌ماه تغییر نمی‌کند
  • سرنوشت بلدیه تهران | آیا این بنا امسال افتتاح می شود؟
  • آغاز عملیاتی اجرایی فیبر نوری در بیرجند تا ۱۰ روز آینده
  • افخمی: آغاز «هفت» از هفته آینده/ اولین فیلم علمی- تخیلی‌ام را می‌سازم