Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-16@04:32:59 GMT

صعود قیمت سکه به رقم ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۱۴۲۴

صعود قیمت سکه به رقم ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

تین نیوز

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در معاملات امروز (یکشنبه) با رشد ۸۰ هزار تومانی قیمت نسبت به روز معاملاتی گذشته به بهای ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شد.

به گزارش تیم نیوز به نقل از ایرنا، به دلیل تعطیلی واحدهای صنف طلا و جواهر، قیمت اعلام شده برای طلا و انواع سکه در این روزها بر اساس محاسبه نرخ دلار و قیمت اونس طلا در بازارهای جهانی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز در ساعت ۱۳ امروز ۶ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان قیمت گذاری شد.

همچنین نیم سکه نیز سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۸۰ هزار تومان تعیین قیمت شد.

هر گرم طلای خام ۱۸ عیار ۶۴۳ هزار تومان و هر مثقال طلا نیز ۲ میلیون و ۷۸۶ هزار تومان ارزش‌گذاری شد.

نرخ اونس طلا به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی در روز یکشنبه به قیمت دیروز یعنی یک هزار و ۶۸۶ دلار ارزش گذاری شد.

مهم ترین علت فراز و نشیب قیمت طلا و سکه در معاملات روزهای اخیر، نوسان قیمت اونس در بازارهای جهانی و قیمت دلار در داخل بوده است.

هر دلار در صرافی‌های بانکی، امروز (یکشنبه) به نرخ ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش رسید. بهای دلار در بازار آزاد نیز ۱۶ هزار تومان است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سکه تمام بهار آزادی هزار تومان گذاری شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۱۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات بیش از هزار تن انواع محصولات دامی از استان زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مردانی گفت: سال گذشته بیش از هزار و ۱۰۰ تن انواع محصولات دامی و کالا‌های مرتبط به ارزش بیش از سه میلیون دلار از استان زنجان به کشور‌های عضو اتحادیه اروپا، آسیای میانه و حوزه خلیج فارس صادر شد.

وی افزود: ماهی خوراکی تازه با ۵۸۱ تن صادرات و ارزش دلاری بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار در صدر کالا‌های صادراتی این گروه قرار گرفته که مقصد عمده این فرآورده جمهوری آذربایجان و امارات متحده عربی بوده است.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان ادامه داد: صادرات تخم مرغ خوراکی، محصولات لبنی، مرغ منجمد، ماهی زنده و جوجه یک روزه بوقلمون به ارزش دلاری بیش از ۷۰۰ هزار دلار از دیگر محصولات دامی صادراتی استان بوده است.

مردانی گفت: مقصد عمده کالا‌های این گروه کشور‌های افغانستان، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، عراق و عمان بوده است.

وی افزود: رشد صادرات در این بخش نشان از پویایی کارخانجات و تولیدکنندگان این حوزه دارد که موجب علاقمندی کشور‌های مقصد به این گروه از کالا‌های تولیدی کشورمان شده است.

دیگر خبرها

  • یک‌ میلیون و ۸۹۴ هزار تن کالا از استان مرکزی صادر شد
  • ۸۷ کشور جهان مقصد کالا‌های صادراتی استان
  • افزایش صادرات ایران به روسیه و بلاروس
  • سقوط بیت کوین پس از پاسخ ایران به اسرائیل
  • رفتار هیجانی بازار ارز در شرایط کنونی طبیعی است/ تجربه جنگ اوکراین و کاهش ارزش مقطعی روبل و بازگشت به شرایط قبل را نباید فراموش کرد+فیلم
  • صادرات بیش از هزار تن انواع محصولات دامی از استان زنجان
  • رشد ۲۳ درصدی ارزش صادرات منطقه ویژه خلیج فارس
  • سقوط ارزش شِکِل از بیم پاسخ ایران
  • ورود نقاشی ۳۰ میلیون دلاری به بازار هنر
  • آیا این ماشین مدل 2007، حدود 40 هزار دلار ارزش دارد؟! (عکس)