Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان گوهری راد از اتصال بیش از 85درصد مدارس گلستان به سامانه شاد خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از گلستان ما؛ احسان گوهری راد امروز در جلسه کارگروه توسعه مدیریت استاناظهار کرد: با توجه به شرایط کشورسلامت همکاران و دانش آموزان مقدم بر هر فعالیتی است و همه ما باید با رعایت نکات و اصول بهداشتی مراقب سلامت همدیگر باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه تعدادی از هموطنان، هم استانی ها و تعدادی از همکاران ما بر اثر کرونا فوت شده اند که برای این عزیزان طلب آمرزش و مغفرت الهی داریم و تعدادی نیز بستری شده و در حال حاضر دوره نقاهت را می گذرانند که برای آنها نیز آرزوی سلامتی داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: افزود: در ماه های پایانی سال قبل و اوایل سال جدید پرداخت های مالی خوبی در آموزش و پرورش اتفاق افتاد که جا دارد از تمامی همکاران معاونت پشتیبانی-مالی در استان و شهرستان های تقدیر و تشکر کنم.

وی با اشاره به جهاد آموزشی معلمان در زمان شیوع کرونا، اضافه کرد: معلمان و همکاران فرهنگی استان با همکاری مطلوب والدین، آموزش را در بستر فضای مجازی ادامه دادند و مانع عقب افتادگی دانش آموزان شدند و جا دارد از این عزیزان نیز تقدیر و تشکر کنیم.

گوهری راد در خصوص نرم افزارجدید تولید شده توسط وزارت آموزش و پرورش یادآورشد: در حال حاضر پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش بنام SHADAP  بامالکیت و مدیریت وزارت متبوع، در مرحله بهره برداری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: فعلا این نرم افزار برای  مدیران، معلمان و دانش آموزان دوره ابتدایی فعال شده است و آنان می توانند این نرم افزار را با مراجعه به آدرس‏http://Shaddl.medu.ir   دریافت و نصب کنند.

این مقام مسئول افزود: تا این لحظه بیش از 85 درصد مدارس گلستان به سامانه شاد متصل شده اند.

گوهری راد ابراز کرد: به تمام مسائل و مشکلات آموزش مجازی واقف هستیم ولی اعتقاد داریم که این آموزش یک گام به جلوست.

وی گفت: تفاهم نامه ای با اداره کل پست منعقد شده است تا از طریق سامانه ای که طراحی شده دانش آموزان نیاز خود به جزوه آموزشی را اعلام کنند تا جزوات از طریق پست در اختیار آنها قرار گیرد.

این مقام مسئول در خصوص ساماندهی نیروی انسانی هم بیان کرد: تنها منبع در مورد ساماندهی نیروی انسانی، کارگروه توسعه مدیریت استان و شهرستان است.

مدیرکل آموش و پرورش استان گلستان در خاتمه گفت: تلاش برای استمرار خدمت افرادِ در شرف بازنشستگی، یک سیاست است که باید رعایت شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: آموزش و پرورش گوهری راد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۲۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان فارس فاتح بلندترین قله فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس، گفت: به مناسبت بزرگداشت مقام معلم، ۵۰۰ فرهنگی از ۸ استان جنوب کشور با محوریت آموزش و پرورش فارس، به قله بل در شهرستان اقلید صعود می‌کنند.
کاظم حسینی افزود: در این برنامه ورزشی، معلمان کوهنورد از استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، هرمزگان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری و فارس حضور خواهند داشت.
حسینی، بیان کرد: این برنامه ساعت ۶ صبح روز جمعه هفت اردیبهشت با صعود به قله بل آغاز می‌شود.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود: پذیرش کوهنوردان استان‌های مختلف از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در اقلید آغاز و آیین افتتاحیه با حضور معلمان کوهنورد شرکت کننده در این برنامه برگزار‌ می‌شود.
شهرستان اقلید در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: مبلغ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲ برابر می‌شود
  • معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲برابر می‌شود
  • تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان
  • معلمان ایلامی در انتظار اجرای طرح مهرآفرین
  • برگزاری نخستین تشکل معلم محور در فارس
  • معلمان فارس فاتح بلندترین قله فارس