Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک در دیدار با دکتر خشنود رئیس بیمارستان شهدای تجریش، معتمدین و نمایندگان ستاد مردمی اظهار داشت: منطقه یک جز مناطق پیشرو در مقابله با ویروس کرونا بوده که می‌توان به گندزدایی، ضد عفونی، رفع آلودگی معابر، سطل ها و مخازن زباله، ایستگاههای اتوبوس و تاکسی و بی آرتی، مترو، اتوبوس‌ها، مکان‌های عمومی چون مساجد، درمانگاه‌ها، بیمارستانها، مراکز خرید، بازارچه ها و بوستانها به صورت ویژه و با استانداردهای بهداشتی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خدمات رسانی ویژه به بیمارستان‌ها گفت: در این مقطع شهرداری آماده اجرای برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی در بیمارستان‌های شهدای تجریش و مسیح دانشوری است که درمان بیماران کرونایی را برعهده دارند و همچنین بازپیرایی بیمارستان‌ها، خط کشی معابر و ایجاد فضای روحیه بخش در آن را مد نظر خواهیم داشت.

موسوی تصریح کرد: ویروس کرونا و مقابله با آن در کنار مشکلات ایجاد شده، آموزش‌هایی را نیز برای ما به همراه داشت و با عث تغییر رفتارهای غلط اجتماعی، ایجاد حس همدلی و مودت، تقویت روحیه فداکاری و ایثار، در جامعه ما شد.

وی شرایط آرام ترافیکی را زمان مناسبی برای اجرای طرح‌های ترافیکی دانست و گفت: در حال حاضر شهر خلوت تر هست و این امر فرصتی را ایجاد کرده تا مدیران شهری و راهنمایی و رانندگی منطقه با برنامه ریزی، همکاری، هماهنگی و انسجام بیشتر فعالیت‌های عمرانی و ترافیکی را با سرعت بیشتری در منطقه اجرا کنند تا پس از مهار کرونا و حضور مجدد شهروندان در سطح شهر ترافیک منطقه یک کاهش محسوس و کیفیت ترددها ارتقا یابد.

کد خبر 4898672

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمارستان شیوع کرونا بیمارستان شهدای تجریش ویروس کرونا شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش نیروی انتظامی شهر تهران فاصله گذاری اجتماعی شیوع کرونا قوه قضاییه آموزش مکمل سیدابراهیم رئیسی کمیته امداد امام خمینی طرح ترافیک محسن هاشمی بیمارستان ها منطقه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۲۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ریشه نازک اسراییل را از صفحه روزگار محو می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی‌فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز اشاره به روز ارتش تاکید کرد: روحیه تدین ارتش و کنار مردم بودن باعث پیروزی آن شده است.

وی بیان کرد: اگر به سفارتخانه کشورهای غربی حمله می‌شد با تمام قدرت دفاع می‌کردند. همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند سفارتخانه حکم خاک کشور را دارد. در این سال‌ها حمله به اسرائیل از طرف ما آشکار نبود آنها هم آشکار نمی‌کردند.

حجت الاسلام موسوی‌فرد ادامه داد: قدرت ما نامحدود است و ما از بخش محدود آن استفاده کردیم. گفتند ۹۹ درصد آنها را رهگیری کردیم. دروغ می‌گویند. اگر راست هم بگویند ۱٠ کشور با رژیم صهیونیستی شب و روز رصد می‌کردند و گنبد آهنین هم فعال کردند.

وی گفت: ده‌ها کشور و نه فقط انگلیس این دژ مستحکم را در منطقه برای منافع خودشان در منطقه ایجاد کردند. اگر این دژ مستحکم فرو بریزد تمام کشورهای غربی در منطقه فرو می‌ریزد. آنها می‌دانند که ایران اسلامی ریشه نازک اسرائیل را از صفحه روزگار محو خواهد کرد.

امام جمعه اهواز گفت: در این دو ساله روسیه ۷۰ پهپاد علیه اوکراین به کار گرفته، اما ایران اسلامی در کمتر از یک ساعت ۱۷۰ پهپاد از ایران به سمت سرزمین‌های اشغالی فرستاد. روسیه در سال ۲۰۲۳ در حوزه بالستیک از ۱۰۸ موشک استفاده کرد. در مجموع ۱۵۳ موشک روسیه برعلیه اوکراین استفاده کرد. ۱۲۰ موشک بالستیک از ایران جامعه هدف در سرزمین‌های اشغالی را ویران کرده است. می‌گویند اتفاقی نیفتاده. ماهواره‌های ما فیلم‌برداری کرده است. در کمتر از نیم ساعت یک ششم قدرت چین بر علیه اسرائیل به کار گرفته شده است. ما منتظر هستیم شما دست از پا خطا کنید به اذن خدا اسرائیل در منطقه باقی نخواهد ماند.

حجت الاسلام موسوی‌فرد بیان کرد: این نمایش قدرت بود نه خود قدرت. ایران قصد داشت به دشمن نشان دهد این اقدام حداقلی چگونه نشان‌دهنده اثرات حداکثری است. حرکات بعدی رژیم صهیونیستی و هر کشور دیگری با اقتدار جواب داده می‌شود. در سایه مذاکره کدام کشور به حق خود رسید. در سایه اقتدار نظامی و تعقل موفقیت کسب می‌شود.

امام جمعه اهواز با اشاره به اجرای طرح حجاب در کشور تاکید کرد: از نیروی انتظامی تشکر می‌کنم که با برنامه وارد شده است. تنها دولت و نیروی انتظامی نمی‌تواند بر این مشکلی که دشمن بر ما وارد کرده فائق بیاییم بلکه همه باید تلاش کنیم. ادارات باید از خود شروع کنند. همه باید از خودمان شروع کنیم.

کد خبر 6082477

دیگر خبرها

  • ایران ریشه نازک اسراییل را از صفحه روزگار محو می‌کند
  • آشکارسازی المان‌های ترافیکی در بزرگراه‌های منطقه ۱۹
  • موسوی گرمارودی: نزدیک ۴ سال اوین بودم
  • برنامه‌های ویژه‌ای برای نشاط اجتماعی بانوان قزوین داریم
  • اقدامات اسرائیل در غزه جهنم سوزانی ایجاد کرده است
  • جلسه شورای اجتماعی استان یزد برگزار شد
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد
  • افزایش شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه اعتیاد را کاهش می‌دهد
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بروجرد