Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: در جلسه امروز ستاد استانی مدیریت کرونا مصوب شد تمامی صنوف پارچه‌فروشی‌، پوشاک، کیف و کفش و طلافروش به منظور خلوت شدن بازار سنتی و همچنین در سایر نقاط شهر کرمان تا ۳۰ فروردین‌ماه تعطیل شوند ضمن آنکه باید عنوان کرد که این رسته‌های شغلی نیز با توجه به تعدد آنها، به عنوان مشاغل پرریسک تلقی می‌شوند که طبق مصوبه ملی ستاد کرونا، تعطیلی مشاغل پرریسک همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر "محمدصادق بصیری" عصر امروز ۲۴ فروردین‌ماه در نشست خبری با محوریت کروناویروس گفت: طبق مصوبات استانی و ملی ستاد مقابله با کرونا ورودی‌های ۱۶گانه استان از آغاز طرح فاصله‌گذاری به صورت جدی و مرتب کنترل می‌شدند که در مرحله دوم این طرح، ورود افراد غیرساکن به شهرها ممنوع اعلام شد و برای خروج نیز اقدامات ارشادی از سوی ماموران کنترل در ورودی های شهرستانها و استان صورت می گرفت که این کنترل ورودی ها همچنان در استان کرمان ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه ملاک کار ما در استان، مصوبات امروز ستاد مقابله با کرونا ملی بوده اما بومی‌سازی مصوبات یکی از سیاست‌های ستاد ملی مقابله با کروناویروس است، بیان کرد: به فرمانداران سراسر استان کرمان اختیارات لازم برای پیشگیری داده شده است تا بتوانیم هرچه زودتر زنجیره انتقال این ویروس را در استان کرمان قطع کنیم.

بصیری تعطیل بودن بازارهای مسقف را یکی از مصوبات ستاد مقابله با کرونا دانست بیان کرد: گفته می‌شود چون ارتفاع سقف بازار کرمان زیاد است و تهویه هوا در آن صورت می‌گیرد و باتوجه به اینکه بازار کرمان قسمتی از آن مسقف و قسمتی از آن سقف ندارد، یک دوگانگی و در برخی موارد تبعیضی بین فروشندگان بازار ایجاد شده بود، که در جلسه امروز ستاد استانی مدیریت کرونا مصوب شد تمامی صنوف پارچه‌فروشی‌، پوشاک، کیف و کفش و طلافروش به منظور خلوت شدن بازار سنتی و همچنین در سایر نقاط شهر کرمان تا ۳۰ فروردین‌ماه تعطیل شوند ضمن آنکه باید عنوان کرد که این رسته‌های شغلی نیز با توجه به تعدد آنها، به عنوان مشاغل پرریسک تلقی می‌شوند که طبق مصوبه ملی ستاد کرونا، تعطیلی مشاغل پرریسک همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی اصناف کروناویروس استانداری کرمان مقابله با کرونا مشاغل پرریسک فروردین ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۲۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل هزار و ۳۵۰ پرونده تعزیراتی برای متخلفان

نوراللهی گفت: ۲۰۸ گروه گشت مشترک متشکل از بازرسان سازمان‌های صمت، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل استاندارد بر عملکرد صنوف مختلف نظارت کردند.
او ادامه داد: در این مدت از هزار و ۲۰۰ واحد صنفی بازرسی و برای متخلفان ۶۲۰ میلیارد ریال جریمه صادر شد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت: صنوف عرضه کننده آجیل و خشکبار، کیف و کفش و پوشاک بیشترین تخلفات صنفی را در استان داشتند.
نوراللهی افزود: در اراک هم ۱۵ واحد صنفی متخلف به دلیل گرانفروشی و عدم درج قیمت پلمب شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۱۰ فروردین؛ ۲۹ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • مهر و موم یک پوشاک فروشی برند در اصفهان
  • تعطیلی بازار‌های کوثر اصفهان ۱۳ فروردین ۱۴۰۳
  • ۲۳۱ زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان در انتظار آزادی
  • تعطیلی ۲۲واحد صنفی متخلف در کرمان
  • حراج‌های خرده فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین برگزار می‌شود
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • خالص فروشی در استان با درصد قابل قبولی در حال انجام است
  • خالص فروشی در استان با درصد قابل قبولی در حال انجام است/انتشار
  • تشکیل هزار و ۳۵۰ پرونده تعزیراتی برای متخلفان