Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی بهاری می‌گوید بسیاری از تیم‌هایی که وابسته به بیت المال هستند از حقوق خود می‌گویند اما نگران جام مردم نیستند.

یحیی بهاری، مدیرعامل باشگاه فوتبال نود ارومیه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط حال حاضر این تیم گفت: با توجه به شرایطی که ویروس کرونا در جامعه به وجود آورده است، بازیکنان ما در خانه هستند و در حد توان با برنامه‌ای که مربی‌های تیم در نظر گرفته‌اند تمرین می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها سعی می‌کنند آمادگی خود را حفظ کنند اما با تمرین در منزل نمی‌توان به آمادگی کامل رسید.

او درباره وضعیت سلامت عوامل تیم نود ارومیه گفت: خدا را شکر می‌کنیم که تمام بازیکنان و کادر نود از این ویروس مصون مانده‌اند و در سلامت کامل هستند.

مدیرعامل نود ارومیه سلامت جامعه را مهم‌ترین موضوع حال حاضر کشور خواند و گفت: ویروس کرونا شرایطی در کشور به وجود آورده است که آینده غیر قابل پیش‌بینی است و موضوع اصلی سلامت تمامی آحاد جامعه است. هر لحظه امکان دارد عزیزان ما به دلیل ابتلا به این ویروس از دست بروند و جز حسرت برای ما چیزی باقی نماند. فوتبال ارزش حسرت خوردن را ندارد. در حال حاضر برای صحبت درباره حق و حقوق جایی وجود ندارد.

او با اشاره به سخنان اخیر برخی از عوامل تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول درباره برگزاری یا لغو ادامه این مسابقات گفت: بسیاری از عوامل تیم‌ها در مصاحبه‌های خود با اصحاب رسانه درباره ادامه یا لغو بازی‌ها اظهار نظر کرده و درباره حق و حقوق خود در فوتبال گفته‌اند. من از همکاران خود در عرصه ورزش می‌خواهم انصاف داشته باشند و در این وضعیت از فوتبال و منافع تیم خود سخن نگویند. ما هم مشکلاتی داریم و قادر هستیم از حق خود به خوبی دفاع بکنیم اما هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد. موضوع جالب هم دراین باره این است که بسیاری از تیم‌هایی که وابسته به بیت المال هستند درباره انجام بازی‌ها سخن می‌گویند اما نگران جان مردم نیستند.

بهاری در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی برای خروج از بلاتکلیفی حال حاضر فوتبال به دلیل ویروس کرونا دارید گفت: تنها پیشنهاد من صبر کردن است. تنها کاری که از دست ما بر می‌آید دعا کردن برای پایان این وضعیت است. بعد از پایان این مشکلات و بهبود وضعیت حال حاضر، فیفا و فدراسیون هر تصمیمی بگیرد ما از آن پیروی می‌کنیم اما در حال حاضر فوتبال برای من در اولویت دوم قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ دسته اول فوتبال ایران کروناویروس تیم فوتبال نود ارومیه نود ارومیه حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۲۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات مدیر رسانه ای سپاهان درباره غیبت حسین نژاد و رضا اسدی

سپاهان و ذوب آهن امروز به مصاف هم می روند.

طرفداری | مسعود سعیدی توییت جدیدی را به اشتراک گذاشت.

مدیر رسانه تیم فوتبال سپاهان در خصوص عدم حضور رضا اسدی و محمدجواد حسین‌نژاد در لیست تیم فوتبال سپاهان در مصاف با ذوب‌آهن توضیحاتی ارائه کرد:

توضیحات مدیر رسانه ای سپاهان درباره غیبت حسین نژاد و رضا اسدی

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • حامیان طرح پنجره‌های امید در آذربایجان غربی، پنجره پر نور نیازمندان شدند
  • دستگیری عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ۳ هزاز نفری ارومیه
  • رسمی: مدیر سابق آکادمی سیتی، مدیر یونایتد شد
  • انتقاد پیشکسوت استقلال از مدیر عامل پرسپولیس
  • عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ارومیه دستگیر شد
  • دستگیری عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ۳ هزار نفری ارومیه
  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • آخرین وضعیت هرمزگان پس از بارندگی
  • توضیحات مدیر رسانه ای سپاهان درباره غیبت حسین نژاد و رضا اسدی