Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@22:53:22 GMT

۵۰ هزار ماسک بین نیازمندان قزوین توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۲۹۷۷

۵۰ هزار ماسک بین نیازمندان قزوین توزیع شد

محمدرضا بحرانی گفت: به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان ۵۰هزار ماسک رایگان از سوی بسیج دانشجویی استان قزوین، بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا بحرانی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان 50 هزار ماسک رایگان از سوی بسیج دانشجویی استان قزوین، بین نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تعداد ماسک در کارگاه خیاطی بسیج دانشجویی استان تهیه و با همکاری گروه‌های جهادی بسیجی، در بین افراد نیازمند مناطق محروم استان توزیع شد.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین تصریح کرد: این ماسک‌ها جهت توزیع در اختیار قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان قزوین، ایستگاه‌های سلامت، هیئت‌های مذهبی و مساجد سطح استان قرار گرفت تا به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان بین نیازمندان استان قزوین توزیع شود.

وی در ادامه از توزیع 1000 بسته حمایتی در بین نیازمندان استان قزوین به مناسبت سالروز میلاد امام زمان(عج) خبر داد و گفت: این بسته‌های حمایتی شامل اقلام غذایی و بهداشتی است که با حمایت خیرین، اتاق بازرگانی و بسیج دانشجویی استان قزوین تهیه شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بسیج دانشجویی استان قزوین بین نیازمندان توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۲۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران گفت: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، تقویت دانش معرفتی و عقیدتی و بالا بردن روحیه معنوی و انقلابی بسیجیان برای تربیت نسل انقلابی و جهادی است.
 حجت الاسلام قنبری با بیان اینکه سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است، افزود: بیش از ۸۰برنامه به مناسبت این هفته توسط سپاه چالدران برگزار خواهد شد 
وی با بیان اینکه به مناسبت این هفته برنامه‌های محوری متنوعی پیش‌بینی و اجرایی می‌شود، گفت: تجلیل از مقام مربیان و هادیان سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و تجلیل از مربیان و اساتید سپاه و بسیج و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان