Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدتقی نقدعلی منتخب مردم خمینی شهر در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اولویت‌های مجلس یازدهم گفت: با توجه به واقعیتی که ما به شکل ملموس در جامعه با آن مرتبط هستیم و آن را حس می‌کنیم، مشخص است که امروز عمده گرفتاری‌های مردم گرفتاری‌های معیشتی و مسائل اقتصادی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: امروز یکی از عرصه‌های مهمی که ما می بینیم موجب قفل شدن کار و توضیح نامناسب فرصت‌ها در بین مردم شده است بحث سخت بودن مجوز‌های کسب و کار است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس یازدهم عنوان کرد: در صحبت‌هایی که با برخی فعالان اقتصادی داشتم، عمده آن‌ها به این موضوع اشاره کردند که برای واردات یک کالا سه مجوز کفایت می‌کند، ولی برای راه اندازی یک فعالیت تولیدی مجوز‌های زیادی را باید گرفت.

او تصریح کرد: آن چه که برای رونق تولید لازم است، بحث ترمیم و تصویب قوانینی است که ساز و کار مجوز‌های کسب و کار را تسهیل کند و قوانینی که فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی را با سختی مواجه می‌کند را کنار بگذارد.

در بحث توزیع فرصت‌ها و مجوز‌ها گفت: امروز ما می‌بینیم که در بحث قوانین این موضوع رعایت نشده و پیچ و خم‌ها و موانع بلندی که در این مسیر گذاشته شده که به جز انسان‌های خاص نمی‌توانند به آن دست پیدا کنند که به نظرم باید یکی از اولویت‌های مجلس بعد باشد.

نقدعلی در پایان گفت: باید با الگوگیری از کشور‌های موفق و نظرخواهی از متخصصان کف جامعه زمینه ساز رشد در زمینه‌های تولیدی شویم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس یازدهم جهش تولید رشد اقتصادی مجوز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۳۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با مراکز فعال در زمینه قاچاق کالا‌های خارجی

مرتضی شریفی گفت: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» یکی مصادیق جهت تحقق این شعار مبارزه جدی با قاچاق است. با توجه به تاکیدات رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و تاثیر آن بر جهش تولید ضروری است برنامه‌ریزی جهت مبارزه با این پدیده شوم جهت رشد تولید و تقویت تولید داخلی صورت گیرد.

شریفی با بیان اینکه از راهکار‌های پیشنهادی فرهنگ‌سازی استفاده مردم از کالای ایرانی و عدم استفاده از کالا‌های خارجی که مشابه داخلی آن موجود است، افزود: مردم می‌توانند با معرفی مراکز فعال در امر قاچاق به هر نحو از طریق سامانه‌های پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ یا سامانه مردم‌رسی به شماره ۱۰۰۰۴۹۹۶ در مبارزه با قاچاق مشارکت داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کاهش تصدی‌ دولت در اقتصاد، زمینه‌ای برای رشد مشارکت مردم در تولید
  • کاهش تصدی‌گری دولت در اقتصاد، زمینه‌ای برای رشد مشارکت مردم در تولید
  • تقویت فراکسیون انقلاب اسلامی به حفظ انسجام مجلس کمک می‌کند
  • آخرین نطق نادران در مجلس یازدهم /جز شرمندگی چیزی برای این حقیر باقی نماند /استعفای من چه شرایط اضطراری داشت که جلسه غیرعلنی شد؟
  • نوری قزلجه: ۳۰۰ تحقیق و تفحص؟! شورش را در آوردند
  • بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید و اقتصاد فراهم شود
  • نوری قزلجه: دولت یا قوه قضاییه می‌توانند لایحه عفاف و حجاب را پس بگیرند /۳۰۰ تحقیق و تفحص؟! شورش را در آوردند/دولت غفلت نکند و پیام جامعه را بگیرد
  • نفت خط مقدم رشد اقتصادی
  • برخورد با مراکز فعال در زمینه قاچاق کالا‌های خارجی
  • کاهش رشد جمعیت متوقف شده است/ تولید نان با آرد کامل در بیش از ۱۸۰۰ نانوایی/ بررسی مالیات بر دخانیات در مجلس/ آغاز تزریق واکسن پنوموکوک و روتاویروس در کشور