Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیلم کتولی گفت: رزمایش پدافند بیولوژیک به منظور مقابله با کرونا در شهرستان آزادشهر در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «فرامرز دیلم کتولی» امروز(یکشنبه 24 فروردین) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز رزمایش پدافند بیولوژیک به همت نیروهای بسیجی و سپاه شهرستان آزادشهر و پشتیبانی نیروی زمینی سپاه گروه مهندسی 45 جواد الائمه در شهرستان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر ادامه داد: این رزمایش در شهرستان آزادشهر در معابر اصلی و فرعی با هدف گندزدایی معابر و کاهش آلام و استرس مردم از ویروس کرونا برگزار شد.

 

دیلم کتولی افزود: در این رزمایش اقدامات پیشگیرانه و تدافعی در برابر ویروس منحوس کرونا به طور مستمر اجرا شود تا نگرانی مردم از آلودگی برخی از معابر برطرف شود.

 

وی گفت: 10 خودرو در این رزمایش به کارگیری شده که چهار دستگاه عمده فعالیت گندزدایی و ضدعفونی معابر را انجام می دهند و دیگر خودروها به عنوان پشتیبان به کارگیری شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه آزادشهر ابراز داشت: ضدعفونی معابر در سطح شهرستان آزادشهر به شکل مستمر در طول هفته به همت گروه جهادی و پایگاه بسیج و گروه های مردم نهاد در سطح شهرستان اجرا می شود و حدود هفت مرحله ضدعفونی در سطح شهرستان انجام شده است.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر مقابله با کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دیلم کتولی بیماری کرونا کرونا شهرستان آزادشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۳۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پررنگ ارتش آلمان در رزمایش «ارابه غول‌پیکر» بیخ گوش روسیه!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، آلمان با بیش از ۳هزار نیرو در رزمایش‌های بزرگ ناتو در ماه مه ۲۰۲۴ که از امروز در لیتوانی و در مجاورت مرز روسیه آغاز شده است، شرکت خواهند کرد.

این رزمایش‌ زیرمجموعه رزمایش‌های بزرگ «مدافع ثابت‌قدم ۲۰۲۴» است که از اواخر ژانویه آغاز شد. لیتوانی با منطقه «کالینینگراد» روسیه و متحد نزدیک این کشور یعنی بلاروس، مرز مشترک دارد.

برلین در اقدامی جداگانه، اوایل ماه جاری روند پیاده‌سازی برنامه‌ خود جهت استقرار دائمی یک تیپ زرهی مجهز را در لیتوانی آغاز کرد. مسکو این برنامه را تهدید و نیازمند اتخاذ «تدابیر ویژه» توصیف کرده است.

رزمایش ارابه‌ غول‌پیکر(Grand Quadriga۲۰۲۴) که قرار است تا پایان ماه مه به اتمام برسد، با مشارکت ۲۰۰ فقره ادوات و تسلیحات سنگین ارتش آلمان از جمله تانک‌های لئوپارد و پوما و همچنین خودروهای زرهی باکسر برگزار خواهد شد. ارتش لیتوانی پنجشنبه هفته گذشته در بیانیه‌ای نوشت که «محوریت این رزمایش جابه‌جایی دو لشکر از مرکز به شرق اروپا خواهد بود.»

کد خبر 6086557

دیگر خبرها

  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • تنش‌های آبی در دیلم رفع شود
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • عملیات «وعده صادق» پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • حضور پررنگ ارتش آلمان در رزمایش «ارابه غول‌پیکر» بیخ گوش روسیه!
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان