Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، عباس کشاورز امروز در مراسم معارفه کاظم خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی که با حضور معاون اول رئیس جمهور و مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، با اشاره به اقدامات انجام شده در مدت ۴ ماه تصدی مسئولیت سرپرستی وزارت جهاد کشاورزی، اظهار کرد: در این مدت، اجرای فاز دوم پروژه ۵۵۰ هزار هکتاری احیای اراضی خوزستان و ایلام، اجرای پروژه شبکه‌های فرعی آبیاری غرب و شمال غرب کشور و طرح ۴۶ هزار هکتاری آبیاری دشت سیستان بررسی و موارد اختلافی حل و فصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در دو محصول شیر و گوشت مرغ به خاطر شیوع بیماری کرونا و کاهش مصرف با مازاد تولید رو به رو شدیم که بخشی از مشکل شیر با صادرات شیرخشک حل شد.

کشاورز گفت: با مساعت وزیر نفت، ۵۰۰ هزار تن کود اوره در مدت یک ماه تدارک شد که این اقدام در نوع خود بی سابقه بوده است.

وی ادامه داد: در این مدت، قیمت خرید تضمینی گندم و چغندرقند اصلاح و طرح‌های قابل افتتاح بخش کشاورزی در سال جاری آماده و اعلام شد.

کشاورز تصریح کرد: با وجود شرایط تحریم و شیوع ویروس کرونا، مبارزه با آفت ملخ صحرایی به خوبی انجام شده به طوری که این آفت آسیبی به مزارع کشور وارد نکرده است.

کد خبر 4898404

منبع: مهر

کلیدواژه: عباس کشاورز کاظم خاوازی وزارت جهاد کشاورزی خودکفایی ویروس کرونا قیمت نفت بانک مرکزی ایران تولید نفت اوپک کاهش تولید نفت وزارت جهاد کشاورزی ایالات متحده آمریکا سازمان بورس و اوراق بهادار حقوق و دستمزد قیمت دلار وزارت صنعت معدن و تجارت بورس تهران بورس جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۳۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت جهاد کشاورزی به احتکار کالاهای اساسی | قیمت هیچ کالایی تغییر نکرده است

به گزارش همشهری آنلاین، مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و بسته‌بندی کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی با حضور رؤسای جهاد کشاورزی استان تهران و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و همراهی وزارت کشور، اتاق اصناف و امنیت اقتصادی آغاز شد. مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی درباره اهداف برگزاری این مانور به همشهری گفت: کالاهای اساسی مشمول ارز دولتی کماکان با همان ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان وارد کشور شده است و امسال هم با توجه به تصمیمی که دولت دارد ارز این کالاها هیچ تغییری نکرده است و گروه کالایی آنها همانند قبل است.

مسعود امرالهی ادامه داد: با این وجود، متاسفانه طی روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر تغییر گروه کالایی ارزی کالاهای اساسی مطرح و عنوان شد ارز کالاهای اساسی از گروه یک به گروه ۲ تغییر کرده است و بر همین اساس بعضا برخی از افرادی که این کالاها را قبلا وارد کشور کرده و در انبارهای خود داشتند و در حال توزیع آنها بودند به یکباره دست به عدم عرضه و احتکار این کالاها زدند که بلافاصله با تصمیمی که گرفته شد از اول اردیبهشت‌ماه طرح نظارت بر انبارها، سردخانه‌ها و مراکز تامین و توزیع کالاهای اساسی در سراسر کشور کلید خورد.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی افزود: در این مانور، همکاران ما با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی و پلیس امنیت اقتصادی با حضور گشت‌های مشترک موظف شده‌اند به تمامی انبارها و مراکز نگهداری کالاهای اساسی سرکشی کنند و در صورتی که کالایی بیش از آن زمانی که مورد تایید است در انبارها نگهداری شده و عرضه نشده است یا روزانه فروشی نداشته است، برخورد جدی می‌شود و کالاهای متخلفان ضبط و پرونده آنها به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع می‌شود.

قیمت هیچ کالایی تغییر نکرد

امرالهی با تاکید بر اینکه کالاهای اساسی اعم از نهاده‌های ‌دامی، ‌شکر، روغن و برنج و چای در سال جدید هیچ‌گونه افزایش قیمت جدیدی نداشته‌ و قیمت‌ها در حال حاضر همان قیمت‌های سال گذشته است، عنوان کرد: همانطور که اشاره شد، ارز این کالاها همچنان ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی است و ارزش افزوده کالاهای اساسی هم همان یک درصد است و هیچ تغییری نکرده است و با توجه به اینکه ارز آنها تامین شده و مشکل خاصی وجود ندارد برای همین فعلا برنامه‌ای برای افزایش قیمت وجود ندارد برای همین هر گونه افزایش قیمت جدیدی مصداق بارز تخلف و گرانفروشی است و بازرسی برخورد می‌کند.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه نظارت مستمر بر کالاهای اساسی با تمام توان در بازار ادامه دارد، گفت: در زمینه نظارت بر خرده‌فروشی‌ها هم ما با سازمان حمایت مذاکره و از آنها درخواست کرده‌ایم که در کنار جهاد کشاورزی که حلقه تامین را بررسی و رصد می‌کند، سازمان حمایت و اتاق اصناف هم بر خرده‌فروشی‌ها نظارت کنند تا اگر گرانفروشی‌ای در خرده‌فروشی‌ها صورت می‌گیرد برخورد جدی شود.

امرالهی همچنین خواستار ایجاد سامانه پیامکی یا تلفنی برای اتحادیه‌ها در راستای گزارش تخلفات از سوی مردم شد.

کد خبر 845913 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها گوشت چای روغن قیمت - تنظیم بازار نهاده های دامی وزارت جهاد کشاورزی برنج گرانفروشی

دیگر خبرها

  • افزایش ضریب امنیت غذایی ایرانیان با خودکفایی در تولید لاین مرغ آمین
  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی سالانه مرغداری‌های شهرستان زاوه
  • آماده همکاری با دولت برای بازگشت آرامش به بازار برنج هستیم
  • گزارش تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی به قوه قضاییه ارجاع شد
  • افزایش ۷۰۰ هکتاری مزارع کشت گیاهان دارویی در اصفهان
  • برخورد با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی
  • فروش گوسفند با کارت ملی صحت دارد؟
  • واکنش وزارت جهاد کشاورزی به احتکار کالاهای اساسی | قیمت هیچ کالایی تغییر نکرده است
  • افزایش ۲۰.۵ درصدی صادرات محصولات غذایی و کشاورزی ایران در سال ۱۴۰۲
  • نظارت بر مراکز تامین و تولید کالاهای اساسی کشاورزی آغاز شد