Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی درویش‌پور گفت: تنظیم بازار مواد ضدعفونی از سوی فرماندران در شهرستان‌ها رصد شود و برای رفع مشکلات و کمبود‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام شود.

علی درویش‌پور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، امروز در نشست کمیته مدیریت کرونا استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: با توجه به اقدامات پیشگیرانه از جمله تعطیلی مدارس و کاهش ساعت اداری باید هرچه بیشتر در جهت مقابله با این ویروس با اتخاذ تدابیر لازم، اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اکنون 44 واحد صنعتی در زمینه تولید مواد ضد عفونی در البرز فعالیت دارند که تامین مواد اولیه آنها از جمله الکل با سازمان صمت است.

درویش پور گفت: با نظارت مستمر باید وضعیت متعادلی را در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها ایجاد کرد.

وی اضافه کرد: تنظیم بازار مواد ضدعفونی از سوی فرماندران در شهرستان‌ها رصد شود و برای رفع مشکلات و کمبودها در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام شود.

معاون عمرانی استاندار البرز گفت: کشفیات قاچاق مواد ضدعفونی باید در اختیار معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی برای توزیع قرار گیرد.

وی افزود: اکنون 15 پایگاه سیار تب سنج در سطح شهرها فعال شده این پایگاه‌ها را باید در ورودی 6 شهرستان‌های البرز نیز در قالب چادرهای امداد و اطلاع@رسانی، فعال کرد.

درویش‌پور تاکید کرد: دورکاری برای کارکنان در صورت امکان از سوی دستگاه‌ها در نظر گرفته شود چرا که استراتژی بهداشت و درمان، کاهش حداکثری حضوردر جامعه و تجمع‌ها است.

وی گفت: تمام امکانات آموزشی و تبلیغی از جمله بیلبوردهای شهری در اختیار آگاهی بخشی جهت پیشگیری از شیوع و اپیدمی ویروس کرونا قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز افزود:  اکنون دنبال مقصر پیدا کردن نباشیم باید با انسجام و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، جهت پیشگیری از شیوع کرونا ویروس اقدامات لازم را داشته باشیم.

وی عنوان کرد: فعالیت بازارچه‌ها، نمایشگاه‌ها، آرایشگاه‌ها و تمامی اماکنی که امکان تجمع وجود دارد، باید متوقف شود.

درویش‌پور گفت: بانک‌ها باید با مکانیزمی خاص نسبت به ضد عفونی کردن دستگاه‌های خودپرداز اقدام کنند، همچنین بازارهای میوه و تره بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، پمپ بنزین ها و... نیز این امر را به جد اجرایی کنند.

وی افزود: پایانه‌ها و وسایل حمل و نقل عمومی، محل تردد مراجعه کنندگان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد شهید و امور ایثارگران و معابر و مبلمان شهری و حسینیه‌ها و مساجد نیز به صورت مستمر ضدعفونی شوند.

معاون استاندار البرز گفت: روند خدمات دهی هتل‌ها، اقامتگاه‌ها، رستوران‌ها و... نیز مورد نظارت جدی قرار گیرد، همچنین ضرورت دارد تمامی باشگاه‌ها و مجموعه های ورزشی از فعالیت خودداری کنند.

وی افزود: بانک‌ها نیز مکلف هستند در این شرایط خاص نیاز واحدهای تولیدی مربوطه به سرمایه در گردش را در اسرع وقت تأمین کنند.

درویش‌پور عنوان کرد: اکنون باید فراتر از وظایف قانونی و بخشنامه‌ها، با آنچه که در توان و ظرفیت داریم برای کنترل شیوع کرونا ویروس وارد میدان شویم.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000HQH برچسب ها: بانک ، درویش پور ، مواد ضدعفونی

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بانک درویش پور مواد ضدعفونی مواد ضدعفونی درویش پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند/ واحد‌های تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی استان سمنان اظهار کرد: شاخص‌ها نشان‌دهنده کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال در استان سمنان است.

وی افزود: برخی واحد‌های تولیدی در استان به دنبال نیروی کار هستند که خبر بسیار خوبی است. نرخ تورم در استان کاهشی و رشد اقتصادی رو به افزایش است.

رئیس جمهور اضافه کرد: رشد تولید و رشد اقتصادی می‌تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل کند، شکل‌گیری اقتصاد مقاومتی در گروی تولید است؛ تلاش در تمام کشور باید در مسیر افزایش تولید باشد.

رئیسی با بیان اینکه وقتی بانک یک واحد تولیدی را تملک می‌کند، به دلیل اشتغال در زمینه پولی و مالی به تولید و صنعت توجه نمی‌کند، تأکید کرد: وزارت صمت، ستاد واحد‌های تولیدی و صنعتی و بانک مرکزی با تشکیل کارگروهی مشترک، فعال شدن واحد‌های تولیدی احیاشده  در تملک بانک‌ها را پیگیری کنند.

وی گفت: به تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند؛ واحد‌های تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند.

رئیس جمهور همچنین اضافه کرد: مشارکت مردم باید با سازوکارهایی همراه باشد؛ یکی از جلوه‌های این سازوکار تعاونی‌ها هستند که می‌توانند به اقتصاد کشور کمک کنند.

رئیسی ادامه داد: معاونت تعاون وزارت رفاه و بخش‌های دیگر از تعاونی‌ها بدانند امسال یکی از جلوه‌های مهم مشارکت مردم، میدان دادن به تعاونی‌ها است.



در حال بروزرسانی...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خط و نشان صریح ابراهیم رئیسی برای بانک‌ها با «حق ندارید»! | فیلم
  • بازگشت بیش از ۲۵۰ همت از سرمایه‌های مردمی با احیای واحد‌های تولیدی
  • احیای ۸ هزار و ۴۰۰ واحد تولیدی راکد کشور
  • رئیسی: بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند
  • احیای ۱۰ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه مردم استان سمنان
  • بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند/ واحد‌های تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند
  • رئیسی: بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند/ واحد‌های تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند
  • دستور ویژه رئیسی برای احیای واحد‌های تولیدی در تملک بانک‌ها
  • ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم
  • سیاست‌ های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد