Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@01:59:30 GMT

مسیر تهران به مشهد پس از بارندگی شدید شب گذشته بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۳۳۸۶

مسیر تهران به مشهد پس از بارندگی شدید شب گذشته بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت بحران کشور، اسماعیل نجار با اعلام این خبر گفت: بارندگی شدید شب گذشته در شهرستان میامی از توابع استان سمنان، به بخشی از جاده تهران به مشهد آسیب رساند و قسمتی از مسیر این جاده را دچار آبگرفتگی شدید کرد

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، افزود: با اقدامات به موقعی که صورت گرفت، در حال حاضر با هماهنگی‌های صورت گرفته و تلاش پلیس راهور، مسیر مذکور بازگشایی شده و عبور و مرور وسایل نقلیه تسهیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه هم وطنان از تردد و مسافرت‌های غیرضروری در مسیرهای بین شهری باید خودداری کنند، افزود: با توجه به وضعیت سامانه‌های بارشی و پیش بینی‌های صورت گرفته مبنی بر شدید بودن بارش‌ها، ترددها و عدم توجه به هشدارها، خسارت‌های مالی و جانی برای هم وطنانمان به همراه خواهد داشت.

کد خبر 4898751

منبع: مهر

کلیدواژه: مشهد اسماعیل نجار مدیریت بحران ویروس کرونا شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش نیروی انتظامی شهر تهران فاصله گذاری اجتماعی شیوع کرونا قوه قضاییه آموزش مکمل سیدابراهیم رئیسی کمیته امداد امام خمینی طرح ترافیک محسن هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۳۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور پلدختر به خرم‌آباد تا دو روز آینده بازگشایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رضا اکبری در حاشیه بازدید از محور پلدختر به خرم‌آباد گفت: بارندگی‌های اخیر آسیب‌های آبشستگی، ریزش سنگ و ورود گل‌ولای را به این محور وارد کرده‌ است که با تلاش راهداران یک یا دو روز آینده بازگشایی می شود.

وی با اشاره به استقرار ماشین‌آلات راهداری در محور پلدختر به خرم‌آباد افزود: عملیات خاک‌ریزی نیز تا چند روز دیگر در این محور ادامه دارد تا راهداران بتوانند عرض کافی را برای این نقطه ایجاد کنند.

معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور بیان کرد: دیوارسازی، آسفالت قسمت‌های تخریب‌ شده و ایجاد حفاظ هم، یک تا دو ماه آینده به‌ مرور تکمیل خواهد شد.

آقای اکبری گفت: جاده پلدختر به خرم‌آباد در سیل ۹۸ بسیار خسارت دیده بود که از همان سال سازمان راهداری کشور طرح‌های متعددی را برای این محور برنامه‌ریزی کرد.

وی گفت: بیش از ۱۰ دستگاه پل در محور پلدختر به خرم‌آباد در سیل سال ۹۸ دچار شکستگی و تخریب شده بود که این پل‌ها احداث و به بهره‌برداری رسید.

معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور ادامه داد: قسمت‌هایی از محور پلدختر به خرم‌آباد نیز به طور کامل تخریب و آسفالت و روشنایی این محور از بین رفته بود که بازسازی این نقاط انجام شده است.

رضا اکبری افزود: حدود ۱۵ کیلومتر دیوار بتنی در حاشیه رودخانه و در مجاورت جاده پلدختر به خرم‌آباد نیاز است که بتوانیم ایمنی این محور را به سطح قابل‌قبول و بهتری برسانیم.

وی اضافه کرد: ما سال‌ها است نتوانستیم اعتبار لازم برای احداث ۱۵ کیلومتر در محور پلدختر به خرم‌آباد را نه از منابع ملی و نه استانی تأمین کنیم و اعتبارات بحران هم اختصاص پیدا نکرده است.

معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور ابراز امیدواری کرد با بازدید رئیس ستاد بحران کشور و مسئولان استانی و ملی از محور پلدختر به خرم‌آباد رقمی حدود هزار میلیارد تومان به این محور اختصاص یابد تا دیوارسازی حاشیه جاده پلدختر به خرم‌آباد تکمیل شود.

 

دیگر خبرها

  • ‌‌پارکینگ ناایمن پارک ارم جمع‌آوری شد
  • هشدار جدی مدیریت بحران استان تهران به مردم
  • هشدار جدی مدیریت بحران استان تهران به پایتخت‌نشینان
  • مدیریت بحران: هشدار وزش باد شدید در استان تهران
  • محور پلدختر به خرم‌آباد تا ۲ روز آینده بازگشایی می‌شود
  • جاده پلدختر - خرم‌آباد تا ۲ روز آینده بازگشایی می‌شود
  • محور خرم‌آباد - پلدختر تا دو روز دیگر بازگشایی می‌شود
  • صدور هشدار وزش باد شدید در استان تهران
  • محور پلدختر به خرم‌آباد تا دو روز آینده بازگشایی می‌شود
  • بازگشایی راه‌های گلستان/ صدور هشدار نارنجی برای فعالیت‌های دریانوردی