Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در گفت و گو با خبرنگارحوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر زمان شروع کار مراکز تعویض پلاک و ستاد‌های ترخیص اظهار کرد: تقریبا تا ۲۷ اسفند ۴۶۰ مرکز تعویض پلاک در کل کشور به استثنا شهر‌هایی که در آن سیر صعودی بیماری را داشتیم و بر اساس تشخیص ستاد کرونا آن استان محدودیت‌ها و تعطیلی‌های مقطعی اعمال شده بود، خدمات ارائه داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: بر اساس گزارش‌های دریافتی و اطلاع رسانی‌ها، از ۲۷ اسفند مراکز را تعطیل کردیم و این تعطیلی احتمالا ادامه دار هست.

سردار هادیانفر با بیان اینکه قطعا در کلانشهر‌هایی مثل تهران تا پایان فروردین ماه این تعطیلی پایدار خواهد بود، گفت: این موارد بستگی به مجوز ستاد مقابله با کرونا کشور دارد.

سردار هادیانفر درباره ستاد‌های ترخیص نیز گفت: برای ستاد‌های ترخیص شرایطی را به وجود آوردیم و از ابتدا مقدمه اینکه بتوانیم در تحول سیستمی راهور ،خدمات آن را غیر حضوری و مراجعات متمرکز آن را حذف کنیم.

او گفت:در حال حاضر خدمات ستاد‌های ترخیص را در بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مرکز پلیس +۱۰ آورده‌ایم.

رئیس پلیس راهور ناجا بیان کرد: از روز‌های پایانی سال ۹۸ این اتفاق صورت گرفت و همه مردم می توانند برای ترخیص خودرو و موتور سیکلت خود به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنند.

او با بیان اینکه تمام مقدمات کار در آنجا انجام می شود،گفت: پلیس به صورت محدود فایل‌های ارسالی را تایید و در صورتی که منع توقیف قضایی و سایر مسائل را نداشته باشد اجازه ترخیص را به سیستم میدهند و پاسخ آن به مرکز پلیس +۱۰ ارسال می شود.

سردار هادیانفر با بیان اینکه پس از طی این مراحل پیامک به فرد مالک داده می شود،گفت: مالک مستقیما می تواند به پارکینگ مراجعه و وسیله نقلیه خود را تحویل گیرد.

او بیان کرد: ما به زودی خدمات ستاد‌های ترخیص را جمع آوری می کنیم و آن ظرفیت را به ظرفیت انتظامی در حوزه ترافیکی اضافه خواهیم کرد تا بتوانیم شرایطی را به وجود آوریم که مردم کمتر خسته شوند.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: این موضوع به زودی در حوزه شبکه ملی اطلاعات جانمایی می شود و نیاز نیست که افراد به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنند و این موضوع ادامه دار خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راهور ستاد ترخیص خودرو پلیس 10 رئیس پلیس راهور ناجا ستاد های ترخیص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۳۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین دستاورد‌های حوزه پایداری انرژی

کنفرانس بین‌المللی بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری با حضور پژوهشگران و صاحب‌نظران و با هدف ارائه آخرین دستاوردها و پژوهش‌های حوزه پایداری انرژی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

به گزارش مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف اولین دوره کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری صبح امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با حضور سازمان‌های بین‌المللی و دانشمندان برجسته‌ای از کشورهایی چون انگلیس، روسیه، مجارستان، اسکاتلند، اتریش و... در کتابخانه ملی آغاز به کار کرد.

سیدعباس موسوی رییس دانشگاه صنعتی شریف در آیین افتتاح این کنفرانس ضمن خوش‌آمدگویی به شرکت کنندگان گفت: برای ما افتخار بزرگی است که با برگزاری کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری، محققان و متخصصان حوزه‌های مختلف انرژی مانند سیاست و برنامه‌ریزی انرژی، حاکمیت و مدیریت انرژی و امنیت انرژی را گرد هم آوریم.

وی در ادامه به اهداف این کنفرانس اشاره کرد و گفت: پرداختن به مسائل جدید فنی، تجاری و به اشتراک گذاشتن نتایج تجربی ارزشمند پژوهشگران در زمینه تاب‌آوری انرژی و پایداری، هدف اصلی این کنفرانس بین‌المللی است و کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی‌های کلیدی، ارائه مقالات و پوسترها، برنامه‌های اصلی این کنفرانس چهار روزه خواهند بود.

رئیس دانشگاه خاطرنشان کرد؛ در بخش دیگری از این رویداد بین‌المللی، شرکت‌ها و بخش‌های دولتی و خصوصی آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود را در قالب نمایشگاهی ارائه خواهند داد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این کنفرانس، همکاری خوبی میان سازمان‌های دولتی و خصوصیِ کشورهای مختلف ایجاد شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترخیص ۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک
  • بررسی آخرین دستاورد‌های حوزه پایداری انرژی
  • ترخیص ۲ هزار و ۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک
  • ۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شد
  • ارائه مجوزهای ترخیص کالا از طریق سامانه یکپارچه
  • مشاوران پلیس مرکزی بیش از ۴۲ هزار خدمت روانشناختی ارائه کردند
  • ارتقای کیفیت و استحکام بدنه خودرو مطالبه جدی پلیس در سال ۱۴۰۳ است
  • بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در جشن گلریزان عنبرآباد جمع آوری شد
  • فیلم/ آمار عجیب پلیس راهور در خصوص عابرین پیاده!
  • واردات نامرئی خودرو