Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@08:08:38 GMT

سعیدی: جامعه ورزش محدودیت های مالی را درک کند

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۳۸۳۱

سعیدی: جامعه ورزش محدودیت های مالی را درک کند

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: کشور امسال با محدودیت های مالی قابل ملاحظه ای روبروست و بالطبع جامعه ورزش نیز می بایست درک متقابلی نسبت به این موضوع وآمادگی لازم برای وفق دادن شرایط با محدودیت های منابع دولتی داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، اولین نشست اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در سال 1399 صبح امروز و با محوریت بررسی بودجه و برنامه ریزی برای حمایت از فدراسیونها و ورزشکاران المپیکی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص اولین نشست سال جاری اعضای هیات اجرایی و موارد مورد بحث دراین نشست گفت : در ابتدای پنجاه و دومین  نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک که صبح امروز و با حضور اکثریت اعضا در محل سالن جلسات کمیته برگزار شد ؛ گزارشی از فعالیت های سال گذشته هیات اجرایی که با برپایی  25 جلسه و صدور 251 مصوبه همراه بود ارائه دادم و اعلام کردم که خوشبختانه 90 درصد مصوبات ، اجرایی و عملیاتی شده است. 


ضمن انکه 22 رئیس فدراسیون که عمدتا از رشته های المپیکی هم بودند با حضور در جلسات هیات اجرایی مسایل ، مشکلات و همچنین گزارش عملکردشان را مطرح نموده و اعضای هیات اجرایی نیز نسبت به رفع مشکلات و مرتفع نمودن خواسته هایشان اقدامات لازم را بعمل آوردند . 


وی ادامه داد: اعضای هیات اجرایی در سال گذشته ضمن بازدیدهای میدانی از اردوها و فدراسیونهای مختلف  14 نشست را نیز در محل فدراسیوهای ورزشی و با حضور اعضای هیات رئیسه فدراسیوها مربوطه برگزار کردند .ضمن آنکه تعهدات مالی کمیته نسبت به فدراسیونها به صورت صد در صد در سال 98 محقق شد . 


سخنگوی کمیته ملی المپیک یادآور شد در ادامه نشست اعضا به بحث و بررسی پیرامون برنامه های سالجاری ورزش ایران که تحت تاثیر شیوع بیماری کرونا قرار گرفته است پرداختند . چالشهای بوجود آمده برای رشته های المپیکی ، عدم برگزاری مسابقات کسب سهمیه المپیک و همچنین راهای برون رفت از این چالش از مهمترین مباحثه مطروحه در این بخش بود که مقرر شد تا مسئولین کاروان اعزامی ایران به المپیک 2020 و نمایندگان هیات اجرایی طی سلسله نشست هایی با روسا و کادر فنی فدراسیونهای المپیکی به بررسی برنامه های پیش روی این فدراسیونها و حمایت کمیته ملی المپیک از آنان تا زمان اغاز بازیها بپردازند. 


سعیدی در ادامه افزود : بحث و بررسی بودجه و جدول منابع و مصارف کمیته دستور جلسه بعدی اعضای هیات اجرایی بود که طی آن مقرر شد روند فعالیت های مالی ، پشتیبانی ، لجستیکی و حمایتی کمیته از برنامه های فدراسیونها اعمم از برپایی اردو و اعزام ها مربوط به کاروان اعزامی به المپیک همانند سال گذشته با قدرت ادامه یابد . 


وی در پایان گفت : همگان می دانند که کشور امسال با محدودیت های مالی قابل ملاحظه ای روبروست و بالطبع جامعه ورزش نیز می بایست درک متقابلی نسبت به این موضوع وآمادگی لازم برای وفق دادن شرایط با محدودیت های منابع دولتی داشته باشد. البته تلاش کمیته ملی المپیک بر این است که در بحث حمایت های مالی افزایش نسبی نسبت سنوات گذشته داشته باشد ، اما این موضوع منوط به میزان دریافتی ما از خزانه و سازمان برنامه و بودجه خواهد بود .

ویروس کرونا کمیته المپیک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویروس کرونا کمیته المپیک اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۳۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت جدی منچستریونایتد با محدودیت مالی در لیگ برتر

منچستریونایتد مخالف قانون «سقف دستمزد» در لیگ برتر است و قصد دارد مانع از اجرای این قانون محدودکننده شود. 

طرفداری | باشگاه‌های بزرگ انگلیسی به رهبری منچستریونایتد با قوانین محدودیت‌کننده مخالفت خواهند کرد. 

به گزارش تایمز؛ منچستریونایتد در جلسه سالانه لیگ برتر که در آن موضوع کنترل هزینه‌های تیم‌ها مطرح می‌شود، به شدت با اعمال اولین «سقف هزینه» در لیگ برتر مخالفت خواهد کرد. محدودیت یاد شده به این معنا است که تیم‌های بزگ تنها می‌توانند با توجه به درآمد تیم‌های انتهای جدول از محل حق پخش برای خرید بازیکنان، دستمزد آن‌ها و ایجنت‌ها بودجه تعیین کنند. مشخص نیست که این محدودیت چقدر خواهد بود، اما آمار رسمی فصل گذشته نشان می‌دهد که ساوتهمپتون - تیم انتهای جدول - ۱۰۳.۶ میلیون پوند درآمد از حق پخش تلویزیونی دریافت کرده است. باشگاهی که در آن فصل بالاترین رقم دستمزد را پرداخت کرده است، منچسترسیتی با ۴۲۲.۹ میلیون پوند بوده که بیش از چهار برابر ساوتهمپتون است.

موضع یونایتد این است که نباید سقف بزرگی برای دستمزد در لیگ برتر وجود داشته باشد، زیرا این امر باشگاه‌های انگلیسی را نسبت به سایر تیم‌های اروپایی در موقعیت پایین‌تری قرار می‌دهد. لیگ برتر پیش‌تر تایید کرده بود که قوانین سود و پایداری مالی از فصل 26-2025 کنار گذاشته می‌شوند و تیم‌ها 85% از درآمدشان را می‌توانند هزینه کنند. با این حال، برخی از روسای باشگاه‌ها خواستار اعمال کنترل‌های بیشتر برای افزایش رقابت در لیگ هستند، زیرا انتظار می‌رود شکاف مالی بین باشگاه‌های انگلیسی حاضر در لیگ قهرمانان و جام باشگاه‌های جهان جدید با سایر تیم‌های لیگ برتر افزایش یابد.

گروه اینئوس که کنترل منچستریونایتد را در دست گرفته، با وجود موافق اولیه این باشگاه، با قوانین تعریف سقف دستمزد مخالف است. یونایتد یکی از بزرگترین برندهای تجاری در فوتبال جهان را دارد و افراد مطلع از این باشگاه اعتقاد دارند که سقف دستمزد، توانایی آن‌ها برای رقابت با تیم‌هایی مانند رئال مادرید و بایرن مونیخ را محدود کند. همچنین گفته می‌شود که منچسترسیتی نیز با سقف دستمزد مخالف است.

لیگ برتر انگلیس به دنبال افزایش رقابت؛ ایجاد سقف هزینه برای تیم‌های بزرگ

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • مخالفت جدی منچستریونایتد با محدودیت مالی در لیگ برتر
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • سعیدی نماینده مجلس: با این روش‌ها در خیابان ها نمی توانیم مردم را به آموزه های اسلام نزدیک کنیم / بعضی عزیزان در اینکه حال مردم را بد کنند تخصص دارند