Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@09:55:40 GMT

مصرف نفت سفید در جنوب آذربایجان‌غربی ۱۲ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۳۸۷۴

مصرف نفت سفید در جنوب آذربایجان‌غربی ۱۲ درصد کاهش یافت

سیدجواد فیض‌حسینی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علت اصلی کاهش مصرف این فرآورده سوختی در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی بازرسان در کنترل و نظارت مستمر بر نحوه توزیع این فرآورده و توسعه گازرسانی به روستاهاست.

وی در ادامه با اشاره به اعلام سه شماره کالا برگ جدید نفت سفید برای مصرف ۶۷ هزار خانوار فاقد گاز شهری ویژه فصل بهار در جنوب استان افزود: در راستای تامین به موقع سوخت گرمایشی با توجه به تداوم هوای سرد و بارش‌های بهاری و جلوگیری از کمبود احتمالی سوخت خانوارهای مناطق شهری و روستایی فاقد گاز شهری در منطقه میاندوآب، سهمیه ۴۰۰ لیتری نفت سفید در سه ماه اول سال‌جاری اختصاص یافته است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ساکنان مناطق شهری و روستایی فاقد گاز شهری در هشت شهر جنوب آذربایجان‌غربی می‌توانند با مراجعه تدریجی به فروشندگی‌های نفت سفید شهری و روستایی در قبال ارایه قطعه کالا برگ اعلامی به شماره‌های ۵۲۳ و ۳۲۳، ۱۲۳ نسبت به تحویل نفت سفید به مقدار تعیین شده اقدام کنند.

وی با بیان اینکه شماره‌های اعلامی تا پایان تیرماه امسال اعتبار دارد، گفت: هم‌اکنون ۶۷ هزار خانوار در منطقه میاندوآب مصرف کننده نفت سفید هستند که از طریق ۲۵۳ باب فروشندگی شهری و روستایی  در قبال ارایه کالا برگ اعلامی به صورت مستمر توزیع می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب افزود: با برنامه‌ریزی و تلاش شبانه‌روزی کارکنان این منطقه، سوخت گرمایشی مورد نیاز خانوارهای فاقد گاز شهری در منطقه میاندوآب تامین و توسط فرمانداری‌های هشت شهر جنوب استان به اطلاع مردم رسیده است.

 «فیض‌حسینی» همچنین در خصوص فعالیت تاسیسات سیلندرپرکنی نیز افزود: ۱۶ باب تاسیسات سیلندر پرکنی در این منطقه فعال است که وظیفه توزیع روزانه ۱۱۰ تن گاز مایع برای مصارف خانوارهای فاقد گاز شهری و خانوارهای روستایی را برعهده دارند.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب با واقع شدن در جنوب آذربایجان‌غربی به مرکزیت شهرستان میاندوآب دارای هشت ناحیه مرکزی و ۹۱ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی مشتمل بر ۳۲ جایگاه تک منظوره سوخت مایع، ۳۸ باب جایگاه ۲ منظوره سوخت مایع و گاز طبیعی فشرده شده، ۲۱ باب جایگاه تک منظوره سی‌ان‌جی، ۲۵۳ باب فروشندگی نفت سفید و نفت‌گاز شهری و روستایی و ۱۸ باب تاسیسات سیلندر پرکنی گاز مایع است.

این منطقه یکی از مناطق ۳۷ گانه نفتی کشور است که وظیفه تامین و توزیع سالانه حدود یک میلیارد لیتر انواع فرآورده‌های نفتی مایع و حدود ۴۰ هزار تن گاز مایع (LPG) را به عهده دارد؛ همچنین این منطقه دارای یک باب انبار نفت با ظرفیت ذخیره‌سازی ۶۰ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان غربی شبانه روزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی شهری و روستایی نفت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب شهری و روستایی فاقد گاز شهری نفت سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۳۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای ۴۱۲ میلبون تومان پاداش صرفه جویی به مشترکین آب در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    محمداشرفی با بیان اینکه این طرح در راستای مدیریت مصرف آب و ترغیب و تشویق مشترکین پرمصرف برای کاهش مصارف غیرضرور اجرا می شود، اظهار داشت: طی سال گذشته در اجرای این طرح بالغ بر 412 میلیون تومان پاداش صرفه جویی به مشترکین در سطح استان اعطا شده است.

وی گفت: در اثر اجرای این طرح بیش از 460 هزار متر مکعب در مصرف آب شرب صرفه جویی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با دعوت از مردم برای رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی در مصرف آب اظهار امیدواری کرد، با همکاری و مشارکت مردم، طرح اعطای پاداش به مشترکین کم مصرف در سال جاری نیز تداوم داشته باشد.

 

دیگر خبرها

  • هفت هزار مادر روستایی آذربایجان‌غربی به صورت رایگان بیمه شدند
  • ۷ هزار مادر روستایی آذربایجان‌غربی به صورت رایگان بیمه شدند
  • توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه ۱۱ درصد افزایش یافت
  • ۵۲ کیلومتر از رودخانه‌ها و مسیل‌های حوضه آبریز دریاچه ارومیه لایروبی شد
  • افزایش ۱۱ درصدی توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه
  • حمایت قاطع دادگستری آذربایجان‌غربی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • شمار جایگاه‌های عرضه‌ سوخت مایع در منطقه کرمانشاه به ۱۲۸ باب رسید
  • مشترکان آب در آذربایجان‌غربی ۴۶۰ هزار مترمکعب صرفه‌جویی کردند
  • اعطای ۴۱۲ میلبون تومان پاداش صرفه جویی به مشترکین آب در آذربایجان غربی
  • با 10 خاصیت شگفت‌انگیز توت سفید آشنا شوید!