Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، زندان کرمانشاه را به مثابه خانه‌ای امن برای در امان ماندن ساکنانش از شر حمله ویروس کرونا دانست و گفت: تاکنون هیچ مورد مشکوک به کرونا در زندان‌های استان نداشته‌ایم.


شهرام کرمی با اشاره به رهنمودهای فرماندهی کل قوا در خصوص اهتمام و همدلی نیروهای لشگری و کشوری و آحاد جامعه برای مقابله با احتمال کرونا ویروس، اظهار کرد: یکی از توصیه های مؤکد ایشان، تقویت و رعایت بیش از پیش پروتکل های بهداشتی در همه بخش‌های  جامعه است که در این زمینه ضریب اجرا، تقویت و رعایت موازین بهداشتی در زندان کرمانشاه به نحو چشمگیری ارتقاء یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان، دادستان کرمانشاه تصریح کرد: سطح زندان کرمانشاه به صور مستمر ضدعفونی می‌شود و از زندانیان هم خواسته شده تا به نحو شایسته ای از ماسک و مواد ضدعفونی بهداشتی که در اختیارشان قرار داده شده، استفاده کنند.

 دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه در ادامه از حضور مستمر تیم‌های پزشکی در زندان خبر داد و گفت: زندانیان مرتب معاینه و تب سنجی می‌شوند و به علت اقدامات پیشگیرانه بهداشتی درمانی بسیار خوبی که در زندان کرمانشاه انجام شده، تاکنون با هیچ مورد مشکوک یا مبتلا به کرونا مواجه نشده‌ایم.

 مدعی العموم با اشاره به بحران کرونا، حفظ سلامت زندانیان را از اولویت های کاری دستگاه قضا دانست و خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات پیشگیرانه برای در امان ماندن زندانیان از حمله ویروس منحوس کرونا، دادن مرخصی به 1777 نفر از آنهاس اکه معمولا مربوط به محکومین جرائم غیرعمد و مالی مانند دیه تصادفات رانندگی، نفقه، مهریه و چک های غیرکلاهبرداری هستند.

وی افزود: مرخصی به این محکومان باعث خلوت شدن فضای زندان کرمانشاه و اجرای شایسته طرح فاصله گذاری اجتماعی - مصوب ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا - شده است.

دادستان کرمانشاه اضافه کرد: از تعداد 1777 زندانی که به مرخصی رفته اند ، 296 نفر با موافقت مقام معظم رهبری عفو و آزاد شدند.

 کرمی دوران مرخصی زندانیان را جزء سپری شدن دوران محکومیت شان اعلام و خاطر نشان کرد: 260 زندانی هم که در مرخصی به سر می برند همزمان با پایان مرخصی شان، دوران حبس محکومیت آنها تمام و آزاد می شوند.

وی دوران مرخصی زندانیان را تا آخر فروردین ماه اعلام کرد که در صورت تداوم بحران و تصویب ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا قابل تمدید است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دادستان کرمانشاه كرونا سازمان زندان ها استانی اجتماعی زندان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۳۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مواضع بن‌غفیر باردیگرخبرسازشد/اعدام زندانیان فلسطینی به‌بهانه جا!

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر تندرو کابینه رژیم صهیونیستی در اظهاراتی ضد انسانی در توییتی در شبکه اجتماعی ایکس روز چهارشنبه به بهانه ازدحام و شمار بالای اسرای فلسطینی در زندان‌های این رژیم در راه‌حلی ضد بشری از کابینه خواست تا به عنوان «راه حل» فلسطینیان با سابقه آنچه «مخرب» خواند، حکم اعدام صادر شود.

«ایتامار بن غفیر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در جدیدترین اظهارنظر جنجالی خود با اشاره به کمبود فضای زندان‌ها و بازداشتگاه‌های رژیم به دلیل کثرت افراد زندانی و بازداشت شده، خواستار اجرای حکم اعدام برای مجرمان امنیتی شد.

توییت جنجالی وزیر تندرو صهیونیستی پس از آن صورت گرفت که کابینه این رژیم با پیشنهاد بن غفیر مبنی بر ساخت هزار اقامتگاه زندان در اراضی اشغالی موافقت کرد.

اظهارات غیرانسانی و ناقض حقوق بشری بن گویر در راستای دور جدید اقدامات و تجاوزگری صهیونیست‌ها ضد ساکنان فلسطینی در کرانه باختری همزمان با نگرانی این رژیم از وقوع تهدیدات بی‌سابقه علیه این رژیم در پی جنایات این رژیم در باریکه و خشونت صهیونیست‌ها در کرانه صورت می‌گیرد.

گفتنی است که دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه روز چهارشنبه اعلام کرد که ارتش اسرائیل از زمان آغاز تجاوز نظامی در نوار غزه از بیش از ۶ ماه پیش تا اکنون، بیش از ۵۰۰۰ فلسطینی را دستگیر و بازداشت کرده است.

کد خبر 6081602

دیگر خبرها

  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد!
  • مواضع بن‌غفیر باردیگرخبرسازشد/اعدام زندانیان فلسطینی به‌بهانه جا!
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • کاهش ۱۰ درصدی آمار زندانیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • قهرمان کوراش جهان مدال خود را برای آزادی زندانیان اسفراین اهدا کرد
  • جمعیت وفاق ملی بحرین: ۵۵۶ زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند
  • بازداشت ۳۰۰۰ فلسطینی از زمان آغاز جنگ غزه
  • ۷ هزار و ۵۵۲ رای جایگزین حبس در کرمان صادر شده است