Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@17:43:04 GMT

البرز| شهرک سرمایه‌گذاری خارجی در اشتهارد ایجاد می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۴۲۶۸

البرز| شهرک سرمایه‌گذاری خارجی در اشتهارد ایجاد می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز، گفت: شهرک امید البرز به‌عنوان شهرک سرمایه‌گذاری خارجی تعیین شده است. ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمد امین فرشی در دیدار استاندار و مدیران اقتصادی البرز با صنعتگران شهرک صنعتی اشتهارد، اظهار داشت: شهرک صنعتی اشتهارد سال‌ها در بین وعده‌های رنگارنگ  بدون اقدام مانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرک صنعتی اشتهارد ‌از مالیات معاف شداز گوشه و کنار کردستان|دستور استاندار برای اتمام و واگذاری منطقه ویژه اقتصادی بانه و شهرک صنعتی سرنجیانه سنندج95 هکتار زمین از اراضی ملی به احداث شهرک صنعتی خارجی در اردبیل اختصاص یافت

وی افزود: در حال حاضر با معافیت مالیاتی شهرک صنعتی اشتهارد و دو شهرک دیگر نه تنها تمام وعده‌های کاربردی گذشته‌ها اجرا شده بلکه تصمیم گیری‌های بهتر و بیشتری نیز برای توسعه زیر ساخت‌ها و جذب بیشتر سرمایه گذار در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه با تبدیل فاز دوم شهرک اشتهارد به منطقه ویژه اقتصادی تبدیل می‌شود، بیان کرد: شهرک امید البرز دومین شهرک فعال در اشتهارد به‌عنوان شهرک سرمایه گذاری خارجی و همچنین شهرک کوثر نیز به شهرک فن آوری های برتر از جمله موارد پیگیری تبدیل می‌شود که برخی انجام شده و برخی دیگر به زودی نتیجه می دهد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه اکنون فضای سرمایه گذاری در استان البرز و شهر اشتهارد فراهم شده است، بیان کرد: برخی کسری‌ها در زمینه زیر ساختی وجود دارد اما از سال 95 تا کنون این شاخصه ارتقا پیدا کرده و همچنان برای افزایش آن در تلاش هستیم.

فرشی تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از دغدغه شرکت‌های مستقر در این شهرک کمبود برق است، گفت: در این راستا طی تفاهم نامه‌ ای سه پست برق سیار به مجموعه اضافه شده که موضوع سبب افزایش 100 مگاواتی برق می‌شود که این میزان برق مشکلات شهرک صنعتی را برطرف می‌کند.

انتهای پیام/ ز

R7810/P/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرک صنعتی اشتهارد سرمایه گذاری استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۴۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز،‌ ولی پوری افزود: روسای ستاد شهرستان‌های کرج فردیس و اشتهارد و بخشداران مستقل کرج فردیس و اشتهارد ضمن رفع ایرادات مرحله اول دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تدابیر لازم در خصوص آمادگی کامل برای انتخابات پر شور با مشارکت بالا در تاریخ ۲۱ اربیهشت را اتخاذ کنند.

وی گفت: با توجه به چهار مولفه ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری مدظله العالی مشارکت ،سلامت، امنیت و رقابت با افزایش رضایتمندی عمومی و حضور مسئولان در بین مردم انشالله شاهد حضور حماسی مردم پای صندوق‌های رای باشیم.

ولی پوری در انتها تاکید کرد: باید شهرک‌های صنعتی و کارگاه‌های تولیدی پادگان‌ها در استقرار شعبات مد نظر قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • صدور ۹۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در تربت حیدریه
  • تدوین برنامه تحولی شهرک‌های صنعتی فارس در ۱۱۰ شاخص عملیاتی
  • رشد ۵۱ درصدی واگذاری زمین به کارآفرینان در خراسان رضوی
  • نور خورشید، شهرک صنعتی اترک گلستان را برق‌دار می‌کند
  • افزایش ۵۱ درصدی واگذاری زمین به متقاضیان در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • بزرگترین شهرک صنعتی اردبیل بازسازی می‌شود
  • ‌تدوین برنامه تحول شهرک‌های صنعتی فارس در ۱۱۰ شاخص با رویکرد تحقق شعار سال 
  • اشتغال بیش از ۸۰۰۰ نفر در شهرک صنعتی ۲ اردبیل
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • پیگیری توسعه شهرک و پردیس فناوری در شهرک‌های صنعتی سمنان