Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@23:12:22 GMT

ماجرای اجساد رها شده در یکی از بیمارستان های تهران + فیلم و تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۵۰۶۶

ماجرای اجساد رها شده در یکی از بیمارستان های تهران + فیلم و تصاویر

‍‍‍‍‍‍

حوادث رکنا: برخی کاربران مدعی وجود اجساد زیادی از قربانیان کرونا در بیمارستانی در تهران شدند.

حجم ویدیو: 6.35M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58

به گزارش رکنا، برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های ضدانقلاب فیلمی از اجساد قربانیان کرونا در یک بیمارستان را منتشر کردند و مدعی شدند که این گوشه‌ای از آمارهای کشته‌های کرونا در تهران است که مسئولان اعلام نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند که اطلاعات خبرنگار ما از بیمارستان‌های تهران گویای این است که چنین موضوعی صحت ندارد اما برای بررسی‌های بیشتر، این فیلم را مورد بررسی قرار دادیم و مشخص شد که برچسب روی اجساد نام بیماران را به زبان انگلیسی نوشته (ثانیه ۲۸ فیلم) و مشخص می‌شود که این موضوع شایعه‌ای بیش نیست.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان فیلم اخبار حوادث بیمارستان اجساد تهران فیلم رها شده کرونا فیلم عکس ویروس کرونا ویروس ویروس کرونا ویدیو ها ایران تلگرام پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۵۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در تهران چیست؟

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ماجرای ماشین پلیس‌های "دوربین‌دار" در تهران را توضیح داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ احسان مومنی؛ معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص اعمال قانون‌های مکانیزه در تهران اظهار کرد: در سال جدید بحث برخورد با تخلفات ساکن را ادامه خواهیم داد، از ابتدای سال نیز این برخوردها به صورت جدی انجام شده است و کارهای جدیدتری را نیز در این خصوص انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه بزودی این اعمال قانون‌ها به صورت مکانیزه خواهد بود، گفت: خودروهایی که مجهز به دوربین هستند در سطح معابر تردد خواهند کرد و تخلفات ساکن را ثبت می‌کند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: این ترددها در مناطق 1 ، 4 و 5 شهر تهران بیشتر خواهد بود و هر کجا که تخلفات ساکن را ببینند همان جا به صورت بر خط اعمال قانون انجام و پیامک برای مالک ارسال خواهد شد. 

1.9 میلیون جریمه برای تخلفات شبانه در پایتخت

مومنی تصریح کرد: همچنین در جاهایی که عرض معبر کم است و توقفات دوبله را داریم برای اولین بار موتورسیکلت‌هایی را در همین خصوص به دوربین مجهز می‌کنیم که در 6 طرف دوربین دارند و تخلفات ساکن اعم از پارک در پیاده‌رو، توقفات دوبله و زیر تابلویی را اعمال قانون می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجساد ۳ جوان مشگین‌شهری پس از چهار ماه پیدا شد
  • بقایای اجساد سه جوان مشگین‌شهری پس از چهار ماه پیدا شد
  • تهران قدیم| ماجرای ساخت اولین بیمارستان پایتخت/ تصویری خاص از فضای بیمارستان و بیماران در ۱۵۰ سال پیش
  • ماجرای آتش‌سوزی در شرق تهران چه بود؟
  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد
  • ماجرای عجیب تخفیف 30 میلیون تومانی برای یک عمل جراحی!
  • یونیسف:اجساد متلاشی شده کودکان غزه دلیلی بر توحش اسرائیل است
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در تهران چیست؟
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)