Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله شعبانی گفت: در عصر کنونی فضای مجازی نقش مهمی در زندگی بشریت دارد، بنابراین کنترل این فضا نقش مؤثری در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار شبستان از همدان ، آیت الله «حبیب الله شعبانی» ظهر امروز (24 فروردین) در دیدار فرمانده انتظامی استان همدان اشاره ای به شعار سال کرد و گفت: قاچاق کالا یکی از موانع اصلی در محقق شدن جهش تولید است و امیدواریم با اقدامات نیروی انتظامی آمار پایان سال نیروی انتظامی در استان همدان در زمینه مبارزه با قاچاق کالا آمارهای امیدوار کننده‌ای باشد

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان ، نیروی انتظامی را پرچمدار اقتدار اجتماعی عنوان کرد و خطاب به پرسنل انتظامی اظهار داشت: واژه اقتدار اجتماعی، تمامی فعالیت‌های شما در عرصه‌های مختلف را شامل می‌شود، چرا که هر آنچه مربوط به نظم عمومی جامعه است در حوزه فعالیت نیروی انتظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار داشت:  ایجاد امنیت، نظم عمومی و اقتدار اجتماعی در جامعه  حاکی از اقدامات مجاهدانه و مخلصانه نیروی انتظامی است که همواره در عرصه های مختلف در کنار مردم است و تلاش می کند امنیت در جامعه برقرار شود.

 

امام جمعه همدان گفت: تنها اسم این فضا، فضای مجازی است در حالی که مدیریت زندگی مردم در دستان آن قرار دارد، بنابراین کنترل این فضا نقش مؤثری در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی خواهد داشت.

 

وی با تقدیر از اقدامات ناجا در کنترل اغتشاشات و جریانات سال گذشته، بیان کرد: عملکرد خوب ناجا در اتفاقات سال گذشته، نشان از مدیرت خوب این مجموعه در استان دارد.

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: دیدار امام جمعه همدان فرمانده نیروی انتظامی استان همدان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۵۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| واکنش کاربران فضای مجازی به ماجرای اصفهان

واکنش کاربران فضای مجازی به ماجرای اصفهان چه بود؟ - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، پس از عملیات وعده صادق و ازبین رفتن هیمنه خیالی رژیم صهیونیستی، ماجرای پرواز چند ریزپرنده در اصفهان و مقابله پدافند ارتش اصفهان با آنها موجب واکنش طنز کاربران فضای مجازی به این اتفاق شد.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این شهر
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • : ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب تهران مسدود شد
  • مشاوره به جای مجادله، گام مهم انتظامی استان کرمانشاه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • فیلم| واکنش کاربران فضای مجازی به ماجرای اصفهان