Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@14:10:46 GMT

طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در الیگودرز با جدیت ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۵۷۸۰

طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در الیگودرز با جدیت ادامه دارد

 علی اصغر صفری راد روز یکشنبه در نشست اعضای ستاد مدیریت بیماری کرونا افزود: فعالیت کسب و کارهای دارای ریسک کم،  همچنین عادی شدن فعالیت های دستگاه های اجرایی با رعایت پروتکل های تعین شده و نحوه مدیریت بحران موجود، دردستور کار است .

 وی اظهار داشت: در شرایط فعلی اصل بر ادامه روند فاصله‌گذاری اجتماعی است که هدف از این کار کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس با کاهش تماس و نبود برگزاری اجتماعات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 صفری راد با تأکید بر نقش مهم روابط عمومی ادارات در تبیین اهمیت اجرای طرح فاصله گذاری، ضمن لزوم خدمت رسانی دستگاه های اجرایی و حمایتی به مردم خواستار رعایت نکات طرح مهم فاصله گذاری هوشمند در این مراکز شد.
 وی در ادامه تصریح کرد: جدی نگرفتن کرونا به ویژه در مراسم عزاداری یکی از معضلات فعلی شهرستان الیگودرز می باشد که در این راستا می طلبد کارهای فرهنگی بیشتری صورت پذیرد. 
صفری راد در پایان ضمن تاکید مجدد بر اجرای دقیق طرح فاصله گذاری اجتماعی خواستار گسترش خدمات غیر حضوری دستگاه های اجرایی و حمایتی شد.
الیگودرز در شرق لرستان واقع شده است. 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خدمت رسانی دستگاه های اجرایی روابط عمومی عزاداری مدیریت بحران بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۵۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت پروژه‌های عمرانی اردبیل در سال ۱۴۰۳ تکمیل پروژه‌های شاخص و اساسی است

سیدحامد عاملی در نشست بررسی روند اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: اولویت پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۳ تکمیل پروژه‌های شاخص و اساسی بوده و لازم است دستگاه‌ها نسبت به احصا و اعلام اقدامات شاخص خود در خصوص تکمیل پروژه‌های عمرانی مهم در حوزه مربوط اقدام کنند. او افزود: لازم است زمان‌بندی تکمیل پروژه‌های عمرانی هر دستگاه اجرایی استان اردبیل تعیین و طی برنامه‌ای ارائه شود. استاندار اردبیل بیان کرد: باید جذب اعتبارات برای پروژه‌های عمرانی با پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه از محل‌های مختلف اعم از استانی، ملی و یا مولدسازی مد نظر دستگاه‌ها باشد و برنامه‌ریزی‌های لازم برای سال ۱۴۰۳ در این راستا انجام شود. عاملی با تأکید بر استفاده موثر از فصل کاری برای اجرای پروژه‌های عمرانی، ادامه داد: دستگاه‌ها به غیر از کار‌های عمومی مرتبط با خود، آن دسته از کار‌های شاخص را که می‌توانند در سال جاری تکمیل و بهره‌برداری کنند، اعلام و ملزومات مورد نیاز برای تسریع در اجرای پروژه را مشخص نمایند تا نسبت به پیگیری و تأمین این ملزومات اقدام و همکاری شود. او گفت: همچنین مدیران نسبت به اعلام برنامه سالیانه خود به استانداری اردبیل به‌منظور ترسیم برنامه اجرایی برای سال جاری در استان و پیگیری جذب اعتبار و هماهنگی با وزارتخانه‌ها اقدام کنند. گفتنی است، در این نشست دستگاه‌های آب منطقه‌ای، برق، گاز، راه‌وشهرسازی، نوسازی مدارس، ورزش‌وجوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب، علوم پزشکی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، بنیاد مسکن و امور روستایی استانداری گزارشی اجمالی از وضعیت پروژه‌های عمرانی در دست اجرا و در حال تکمیل برای سال ۱۴۰۳ ارائه کردند. باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • اولویت پروژه‌های عمرانی اردبیل در سال ۱۴۰۳ تکمیل پروژه‌های شاخص و اساسی است
  • محفل انس با قرآن ویژه مسوولان دستگاه‌های اجرایی میمه
  • جزییات ساعت کار ادارات در ماه رمضان ۱۴۰۳
  • سامانه نظارت بر قراردادها و دعاوی دولتی راه‌اندازی می‌شود/ بخشی از مشکلات اقتصادی بدلیل فاصله گرفتن از قانون اساسی است
  • تبیین مبانی شعار سال برای مدیران دستگاه های اجرایی استان
  • افتتاح ٢ طرح با اشتغالزایی ۹ نفر در زرند
  • حل مشکلات مردم با کار میدانی
  • اعلام ساعات کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌ شرقی تا پایان ماه رمضان
  • تحقق شعار سال با همراهی دستگاه های اجرایی میسر می‌شود
  • تغییر ساعت کاری ادارات آذربایجان شرقی