Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@23:37:34 GMT

وضعیت سفید مراکز نگهداری سالمندان خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۵۸۶۶

وضعیت سفید مراکز نگهداری سالمندان خراسان شمالی

 دکتر اسماعیل قربانی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مراکز نگهداری سالمندان در خراسان شمالی با رعایت نکات و پروتکل‌های ایمنی فعال است و فقط چند سالمند در مدت شیوع کرونا به خانوادهها تحویل داده شدند.

وی با بیان این که ۲۵۰ سالمند در ۶ مرکز نگهداری سالمندان زندگی می کنند اظهار داشت: این مراکز  در شهرستان های بجنورد، شیروان، اسفراین و آشخانه قرار دارد و ۲ مرکز از این تعداد به نگهداری بانوان سالمند در شیروان و بجنورد اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که سه هزار سالمند خراسان شمالی از خدمات بهزیستی استفاده می کنند اظهار داشت: سالمندان زیر پوشش بهزیستی از خدمات مختلف این اداره کل و بیشتر در بخش درمان و توان بخشی بهره مند هستند.

قربانی افزود: هیچ یک از مراکز شبانه روزی زیر پوشش این اداره کل از جمله مراکز نگهداری کودکان بدسرپرست و بی سرپرست، معلولان، و معتادان تعطیل به جز مرکز ماده ۱۶ معتادان بجنورد تعطیل نشده و وضعیت این مراکز نیز  به لحاظ بیماری کرونا سفید است.    

۵۳ هزار و ۲۸۹ نفر از جمعیت ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی بیش از ۶۰ سال سن دارند.

۸۹ هزار نفر در این استان در سامانه بهزیستی ثبت نام کرده و از خدمات مختلف آن بر خوردارند.  

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خراسان شمالی درمان سالمندان شبانه روزی کودکان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۵۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال

قباد محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در مراکز درمانی دولتی کرمانشاه رایگان شد.

وی افزود: در این طرح همه خدمات سرپایی و بستری شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثنای داروی سرپایی) و استفاده از مجموعه ابزار تولید داخل غربالگری نوزادان در مراجعه به مراکز دولتی دانشگاهی کرمانشاه رایگان خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: سازمان‌های بیمه گر مکلف شده‌اند که در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • واکنش انگلیس به پرتاب موشک بالستیک در کره شمالی