Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ بنیان گذار شرکت مایکروسافت در گفتگو با بی بی سی گفت: واکسن، تنها راه بازگشت به روال عادی پیش از شیوع کروناست.

این در حالی است که براساس اعلام دانشگاه جونز هابکینز آمریکا، حدود یک میلیون و هشتصد هزار نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند و این ویروس تاکنون جان حدود ۱۰۹ هزار نفر را در سراسر جهان گرفته و ۴۰۵ هزار نفر نیز بهبود یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: واکسن ویروس کرونا تا پاییز آماده می‌شودبیل گیتس می‌گوید: سرمایه گذاری‌های لازم برای تهیه یک برنامه تشخیصی با بالاترین سرعت – که می‌تواند زمان لازم برای تولید واکسن را به نصف کاهش دهد- هنوز پمپاژ نشده بنابراین جهان در حال حاضر در تلاش است تا به نتیجه برسد.

گیتس که شرکتش در راستای تامین بودجه فعالیت‌های پژوهشی و توسعه‌ای نیز فعالیت می‌کند، یادآور شد: تمام دنیا در حال تلاش برای تولید واکسن هستند که شاید از هر زمانی ضروری‌تر باشد.

وی احتمال داد که تنها تعداد معدودی از کشور‌های جهان بتوانند در آزمون مبارزه با ویروس کرونا نمره یک بگیرند.

بنیان گذار مایکروسافت در پایان خاطرنشان کرد: ما به دلیل نبود سرمایه گذاری‌ها و آمادگی برای نظیر چنین بیماری هایی، در یک منطقه نامعلوم هستیم. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۵۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت حمید لولایی به محله خانه به دوش بعد از ۲۰ سال؛ خانه‌ای وجود ندارد + ویدئو

tags # بازیگر سینما سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر
  • موتور شش سیلندر بنزینی ایران‌ساخت رونمایی شد
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری/ تولید مسکن ارزان با کمک دانش‌بنیان‌ها
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • بازگشت حمید لولایی به محله خانه به دوش بعد از ۲۰ سال؛ خانه‌ای وجود ندارد + ویدئو