Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ماشین اتوماتیک ضدعفونی کننده شهری با مشارکت پارک علم و فناوری و سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل عصر یکشنبه با برگزاری مراسمی رونمایی شد.

اکبر بهنام جو استاندار اردبیل در حاشیه مراسم رونمایی از دستگاه رفع آلودگی ابراز امیدواری کرد تا با بهره مندی از چنین امکاناتی در ضدعفونی، گندزدایی و افزایش سطح بهداشت محیط‌های شهری اقدامات مؤثر و مناسبی انجام پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی بایستی بایستی مردم نیز در کنار مسئولان و فعالان حوزه سلامت برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا همکاری‌های لازم را تداوم بخشند تا غلبه بر این ویروس در سریع‌ترین بازه زمانی امکان پذیر شود.

استاندار اردبیل یادآور شد: تا پایان ریشه کن سازی ویروس کرونا نباید هیچ فردی در انجام فعالیت‌های محوله و همچنین رعایت نکات بهداشتی اهمال نماید.

بهنام جو از تداوم عملیات سم پاشی و ضد عفونی محیط‌های پرتردد خبر داد و اضافه کرد: متأسفانه شیب ابتلاء به کرونا در برخی از شهرهای استان اردبیل همچنان صعودی است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان اردبیل علم و فناوری ویروس شهری اردبیل بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۶۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت دستگاه ایرانی ضدعفونی هوا، به روش مه خشک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، فناوران یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق به ساخت دستگاه تصفیه کننده هوا مبتنی بر روش مه خشک تولید کنند.

بر اساس این گزارش، از این محصول برای ضدعفونی کردن منازل، بیمارستان ها، فضا‌های کاری و نیمه‌صنعتی، شعب بانک‌ها و سایر محیط‌های مسقف تا مساحت هزار متر مربع، استفاده می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا / پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۹۰ میلیونی شد
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / قیمت دنا چند؟
  • خودرو GWM Tank ۵۰۰ مدل ۲۰۲۴ چه مشخصاتی دارد؟
  • ساخت دستگاه ایرانی ضدعفونی هوا، به روش مه خشک
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / تارا چند؟
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • قیمت خودروهای داخلی امروز، سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳/ خودرو جدید سایپا چقدر فروخته می‌شود؟
  • قیمت خودرو امروز ۸ فروردین ۱۴۰۲
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳/ قیمت جانشین پژو پارس در بازار