Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ستاد مقابله با کرونا کلانشهر تهران با ابراز نگرانی از افزایش مسافران مترو در روز، گفت: مردم در محیط های بیرون حتی‌المقدور از ماسک استفاده کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به اینکه روز گذشته مجموع بیماران بستری شده در بخش ویژه ۳ درصد رشد داشته ایم، بیان داشت:مجموع بیماران عادی بستری شده ۴-درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جمع جبری بیماران بستری شده موجب شده این عدد خیلی تفاوت چشمگیری نسبت به گذشته نشان ندهد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران افزود: دیروز در تهران مجموع کسانی که از ناوگان عمومی مترو استفاده کردند ۳۶۲ هزار نفر بود که نسبت به روزهای دیگر که ۸۰ تا ۱۱۰ هزار نفر بودند، تقریبا ۳ تا ۴ برابر شده است.

زالی با بیان اینکه این موضوع موجب نگرانی است، تصریح کرد: مجموعا خطوط ۱ و ۲ مترو پرتراکم تر بوده است.

وی با تاکید براینکه مردم در حتی‌امکان از حضور غیر ضروری در شهر خودداری کنند، متذکر شد: حتی‌المقدور مردم در محیط های بیرون از ماسک استفاده کنند.

فرمانده عملیات ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران خاطرنشان کرد:  اگر امکان استفاده از ماسک نیست از تردد در محیط های پر تراکم اجتناب کند.

زالی درباره نظارت بر استفاده از ماسک، گفت: مشکلی که اکنون وجود دارد این است که ممکن است در سطوح مردم به اندازه کافی ماسک توزیع نشده باشد و شبکه توزیع نیز به اندازه کافی نباشد و همه مردم از ماسک برخوردار باشند.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران ادامه داد: مدلی که در برخی از کشورها پیشنهاد شده این است که خود مردم بتوانند از ماسک های دست دوز در منازل استفاده کنند.

وی یادآور شد: اکنون اگر بخواهیم همه مردم را مجبور به استفاده از ماسک کنیم، ممکن است همه یا ماسک در اختیارشان قرار نگیرد و هم ممکن است قیمت بالاتری از حد متعارف داشته باشد و هم جاهایی که مردم مراجعه می‌کنند توانایی تامین ماسک را نداشته باشند.

زالی بیان داشت: ایده آل این است که هر کسی در محیط‌های عمومی حضور پیدا می‌کند ماسک  در اختیارش قرار گیرد اما فکر می‌کنم این تضمین وجود ندارد که همه شرکت‌ها یا همه نهادهای عمومی و خصوصی این توانایی را داشته باشد برای مراجعان خود ماسک تهیه کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۷۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، پارک کردن موتور در مقابل پله‌های ورودی ایستگاه متروی میدان ولیعصر(عج) تهران در دسترسی شهروندان از این پله‌ها اختلال ایجاد کرده و باعث تعجب افراد بسیاری شده است؛ برخی شهروندان می‎‌گویند این اولین‌بار نیست که در مقابل این پله‌ها موتور پارک می‌شود.

کد خبر 846575 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران باران مترو تهران

دیگر خبرها

  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • نگرانی از فعال شدن کانون گردوغبار در مرکز ایران
  • نگرانی آمریکا از تقویت همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد
  • سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟
  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران
  • «ایکس» به جنگ بات‌ها می‌رود