Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل یا بهتر بگوییم سرپرست سابق دبیرکلی فدراسیون فوتبال، سورپرایز وزارت ورزش برای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ابراهیم شکوری که به تازگی دفتر دبیرکلی فدراسیون را تحویل مهدی محمدنبی داده، به احتمال بسیار زیاد جای او را در هیات مدیره پرسپولیس خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر چه یک خبرگزاری از ابراهیم شکوری به عنوان یکی از گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس نام برده اما گفته می‌شود مهرداد هاشمی شانس بیشتری به نسبت سایر گزینه‌ها برای جانشینی محمدحسن انصاری‌فرد دارد.

به نظر می‌رسد شکور‌ی یکی از افرادی باشد که در تیم مدیریتی جدید پرسپولیس حضور داشته باشند به خصوص آنکه او در صفحه توئیترش از این قضیه استقبال کرده است و به احتمال زیاد او یکی از اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ابراهیم شکوری ابراهیم شکوری فدراسیون فوتبال وزارت ورزش محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی برانکو تیم استقلال منچستریونایتد هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۸۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری، شروین اسبقیان بعد از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون سه گانه در خصوص وضعیت مالکیت دو باشگاه مطرح پایتخت اظهار کرد: واگذاری این دو باشگاه مردمی که جزو مفاخر ورزش هستند در اختیار سازمان خصوصی سازی است. اما روز واگذاری سوم اردیبهشت ماه است.

وی افزود: یکی از آرزوهای دیرینه هواداران دو باشگاه این بود که واگذاری صورت بگیرد و حتی در دولت های قبل هم این اتفاق رخ نداد ولی در دوره ای که هاشمی بسیار جدی پیگیر شد و با حمایت رئیس جمهور که به این موضوع ورود کردند، در روز سوم اردیبهشت مساله حل می شود.

معاون وزیر ورزش در خصوص اینکه گفته می شود پرسپولیس به چند بانک واگذار می شود و استقلال یک هولدینگ گفت: این صحبت ها در فضای مجازی وجود دارد اما روز واگذاری مشخص می شود کدام باشگاه به کدام مجموعه واگذار خواهد شد.

اسبقیان در خصوص تکمیل ورزشگاه آزادی و اینکه ظاهرا این استادیوم هنوز مشکلاتی دارد گفت: چیزی که برای صدور مجور حرفه ای لازم است توسط وزیر ورزش دنبال شده است. این مساله مشکل خاصی ندارد.

وی در خصوص اینکه در صورت واگذاری دو باشگاه، وزارت ورزش حق ورود به هیات مدیره را دارد گفت: اجازه بدهید ابتدا واگذاری صورت بگیرد. همانطور که وزیر گفته وزارت ورزش به دنبال باشگاهداری نیست. حتی همین امروز من در رای گیری شرکت نکردم چون دوست داشتم ورزشکاران خودشان انتخابات را برگزار کنند. ما فقط ناظر هستیم و این تاکید وزیر ورزش است.

معاون وزیر ورزش در خصوص اینکه یکی از معاونان وزیر اقتصاد مدعی شده در این زمینه به زودی به سراغ فدراسیون فوتبال خواهیم رفت گفت:هم وزیر اقتصاد و هم هیات دولت همه به دنبال کمک به ورزش هستند. تا امروز فقط کمک وزیر اقتصاد را دیدم. در رای دولت آقای رئیسی عنایت ویژه ای به ورزش دارند. حضور شخص آقای رئیس جمهور در وزارت ورزش برای اولین بار در تاریخ صورت گرفت. مصوبه های خوبی هم داشتیم، از تعیین تکلیف پروژه های زیر 70 در صد گرفته تا 4328 پروژه ورزشی که مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • پرسپولیس و استقلال واگذار شدند اما خصوصی نشدند! / پرسپولیس به ۴بانک و استقلال به پتروشیمی فروخته شد؛ از این جیب به آن جیب
  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • سرمربی جدید تراکتور مشخص شد
  • جریمه‌های میلیاردی برای بیانیه‌نویسی در لیگ‌های فوتبال
  • جریمه ۲ تا ۴ میلیاردی برای بیانیه‌نویسی لیگ برتری‌ها