Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سازمان ورزش شهرداری تهران با برپایی لیگ نوروزی ورزش‌های الکترونیکی و رایانه‌ای در ایام نوروز ۹۹ و فراهم کردن مشارکت بیش از ۳ هزار شهروند تهرانی، ساعاتی شاد و هیجان انگیز را برای پایتخت‌نشینان رقم زده است. تاریخ انتشار: 08:56 - 25 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۲۱۴۳

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، اداره تفریحات این سازمان با همکاری انجمن ورزش‌های الکترونیک، به منظور تحقق شعار "در خانه بمانیم" رقابت‌های ورزش‌های الکترونیک را در دو مرحله برنامه‌ریزی و اجرا کرد و مجموع شرکت کنندگان در این ۲ دوره ۳ هزار و ۱۵۰ نفر گزارش شده که از این تعداد، ۲ هزار و ۴۰۰ نفر از ۲۲ اسفند تا ۸ فروردین (دوره اول) با یکدیگر به رقابت پرداختند و ۷۵۰ نفر از هشتم تا ۱۵ فروردین (دور دوم) در رقابت‌ها شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دوره اول، با برگزاری بازی‌های کنسولی FIFA۲۰ و بازی‌های موبایلی و معرفی نفرات برتر، به قهرمانان بازی‌های کنسولی هر رشته در مجموع یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و بازی‌های موبایلی هر رشته یک میلیون تومان اهدا شد. بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، نفرات برتر هر دوره در مسابقاتی مهیج با عنوان" قهرمان قهرمانان" با هم به رقابت خواهند پرداخت تا پایتخت‌نشینان، قهرمان قهرمانان بازی‌های الکترونیک را بشناسند.

این لیگ در دوردوم با برگزاری بازی‌های کنسولی FIFA۲۰ و eFootball PES۲۰۲۰ و همچنین بازی‌های موبایلی Clash Royal، PUBG، Subway Surfers و Call of Duty ادامه یافت. حضور" حسن پاجانی" قهرمان جهان در مسابقات قهرمانی ورزش‌های الکترونیک سئول ۲۰۱۹، از سطح کیفی بالای این دوره از رقابت‌ها حکایت می‌کرد.

این رقابت‌ها به مدت ۸ هفته و تا پایان اردیبهشت امسال ادامه دارد و شهروندان می‌توانند جهت شرکت در این رقابت‌ها به سایت eligo.ir مراجعه کرده و نام‌نویسی کنند.

بیشتر بخوانید: حمایت سازمان ورزش شهرداری تهران از فعالیت‌های دانش بنیان در توسعه ورزش همگانی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان ورزش سازمان ورزش شهرداری تهران ورزش های الکترونیک رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۸۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه رئال برای بردن بارسلونا: بی‌خیال خستگی!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید یکشنبه شب در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا است تا یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته فوتبال اروپا را برگزار کنند.

این بازی در حالی برگزار خواهد شد که شاگردان کارلو آنچلوتی چهارشنبه شب ۱۲۰ دقیقه برابر منچسترسیتی بازی کردند و در نهایت در ضربات پنالتی موفق شدند برابر این تیم به پیروزی برسند و راهی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شوند و بسیاری معتقد هستند که شاید خستگی این بازی تاثیر مستقیمی روی دیدار مقابل بارسلونا داشته باشد.

با این حال، نشریه اسپانیایی رلوو مدعی شده است که بازیکنان رئال مادرید هیچ اهمیتی برای خستگی‌ای که پس از بازی برابر منچسترسیتی در آنها وجود دارد قائل نیستند و انگیزه بسیار بالایی برای شکست دادن بارسلونا در بازی روز یکشنبه در خانه دارند و کاملا برای این دیدار آماده هستند.

در صورتی که رئال بتواند در این بازی برابر بارسلونا به پیروزی برسد اختلاف امتیاز آنها در صدر با تیم رقیب به یازده امتیاز خواهد رسید و این در حالی است که تنها شش هفته تا پایان رقابت‌های لالیگا باقی مانده است.

دیگر خبرها

  • استقبال از هفته کار و کارگر با مسابقات متنوع ورزشی در استان البرز
  • انگیزه رئال برای بردن بارسلونا: بی‌خیال خستگی!
  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • جشنواره‌ای مستقل برای استریمرها برگزار می‌شود
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و افغانستان‌ در جام فوتسال آسیا از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • تخصیص اعتبار جدید به ابر رایانه سیمرغ/ افزایش توان و ظرفیت پردازش
  • رفع اختلال سامانه نسخه‌نویسی بیمه سلامت تا پایان هفته جاری
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • بازی رایانه‌ای «۶۴۱۰ روز بی‌آینه» و روایت اسارت شهید حسین لشگری