Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-وزیر خارجه کشورمان طی 24 ساعت گذشته دو تماس تلفنی با دبیرکل سازمان ملل داشته است.

 آقای آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد شامگاه یکشنبه در تماس تلفنی با دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گزارشی از  اقدامات و تلاش های سازمان ملل متحد برای تداوم آتش بس در یمن ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گفتگو دکتر ظریف نیز ضمن حمایت از تلاشهای دبیرکل برای برقراری آتش بس در یمن و با بیان اینکه بحران یمن راه حل نظامی ندارد، برقراری آتش بس پایدار را مقدمه ای برای آغاز روند سیاسی حل و فصل بحران یمن خواند.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین با ارائه گزارشی از تلاشهای دیپلماتیک ایران برای حل بحران سیاسی در افغانستان و پیشبرد روند صلح در این کشور، جزئیاتی از تماس های خود با مقامات این کشور آقایان محمد اشرف غنی، عبدالله عبدالله و حنیف اتمر ارائه کرد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۹۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای خارجه ایران و ترکیه برضرورت آتش‌بس در غزه تاکید کردند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در تماس تلفنی هاکان فیدان وزیر خارجه ترکیه و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، آخرین تحولات منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این تماس همچنین تحولات غزه و ضرورت آتش بس فوری مورد تأکید وزرای خارجه دو کشور قرار گرفت.

وزیر خارجه ترکیه با اشاره به اظهارات تحریک کننده مقامات رژیم اسرائیل در منطقه، بر اهمیت تلاش جمعی برای پایان دادن به جنگ در غزه و بحران در منطقه تأکید نمود.

دیگر خبرها

  • دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند
  • دبیرکل ناتو: اوکراین به زودی سامانه‌های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند
  • تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
  • وزرای خارجه ایران و ترکیه برضرورت آتش‌بس در غزه تاکید کردند
  • دیدار وزیر خارجه کشورمان با گوترش
  • وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدارو گفتگو کرد
  • وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد
  • وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفت‌وگو کرد
  • دیدار وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل
  • واکنش دبیر سابق ستاد امر به معروف به فعالیت مجدد گشت ارشاد در خیابان‌ها به سبک قدیم