Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ کامران گردان، رئیس شورای شهر همدان در گفتگو با خبرآنلاین با بیان اینکه از سرگیری فعالیت حمل و نقل شهریِ کنترل شده از امروز در همدان آغاز می شود، افزود: در طرح ممنوعیت فعالیت اتوبوس ها و خودروهای ون، شاهد برخی سوءاستفاده توسط خودروهای شخصی بودیم.

 وی با اعلام اینکه مردم در نبود تاکسی و اتوبوس شهری، برای رفت آمد دچار مشکل شده بودند، خاطرنشان کرد: در ستاد استانی پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا استان، تصمیم به از سرگرفتن فعالیت کنترل شده ناوگان حمل و نقل شهری گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهنگ گردان با تاکید بر رعایت استانداردهای مربوط به طرح فاصله گذاری اجتماعی در آغاز مجدد فعالیت اتوبوس و تاکسی ون، اظهار داشت: تاکسی ها با سه سرنشین، خودروی ون تنها با ۵ سرنشین و اتوبوس ها با روش تک صندلی در خدمت شهروندان خواهند بود.

وی اضافه کرد: همه راننده ها موظف به استفاده از ماسک و دستکش هستند که توسط شهرداری تهیه و در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت که البته رعایت این موضوع نیز برای رانندگان اجباری است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان در آخر از مردم فهیم همدان درخواست کرد با رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، همچنین فاصله گذاری های تعیین شده توسط ستاد پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا به ریشه کنی این ویروس خطرناک در جامعه کمک کنند.

46

کد خبر 1376121

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۹۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت شورای عالی فیلم و سریال بنیاد روایت فتح

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، علی مقواساز اظهار داشت: بنیاد روایت فتح در حوزه فیلم‌سازی با سازمان بسیج همکار جدی آغاز کرده است، شورای عالی فیلم و سریال بنیاد نیز فعال شده است، به طور عمده کار با مشارکت استان‌ها پیش می‌رود. درباره شخصیت‌هایی که در استان‌ها به عنوان فرمانده‌های ما جریان ساز بودند و اتفاق‌هایی که در لشکرهای استان‌ها محوری بود، سوژه‌یابی در ۱۲ استان هم شروع شده است.

دیگر خبرها

  • در واگذاری غرفه‌های سعدالسلطنه عدالت رعایت شود
  • تاکسی داران همدانی در انتظار تحقق وعده شهرداری
  • حمل و نقل عمومی از شنبه گران می شود | افزایش ۱۶ درصدی نرخ ورودیه مترو
  • جزئیات گران شدن کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • آغاز فعالیت شورای عالی فیلم و سریال بنیاد روایت فتح
  • ​آغاز برقی سازی اتوبوس ها و تاکسی ها برای کاهش آلودگی هوای شهرها
  • آغاز فعالیت اتوبوس‌های برقی در کرج از فردا
  • فعالیت اتوبوس‌های برقی نقطه تحولی در حمل و نقل درون شهری است
  • از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا
  • اعمال نرخ جدید کرایه وسایل نقلیه عمومی درون‌شهری در مراغه