Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@12:50:09 GMT

تمدید قرارداد الهامی با تیم فوتبال تراکتور

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۹۶۴۲

تمدید قرارداد الهامی با تیم فوتبال تراکتور

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،باشگاه تراکتور اعلام کرد: با توجه به نتایج درخشان ساکت الهامی بر روی نیمکت تراکتور و پس از مذاکره دو طرف، قرارداد این سرمربی با این تیم برای فصل ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ تمدید شد.

الهامی از اواخر نیم‌فصل اول لیگ نوزدهم هدایت تراکتور را برعهده گرفته و توانست با نتایج خوبش، این تیم را به جمع مدعیان قهرمانی برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او متولد خرداد ماه ۱۳۵۰ در شهر اردبیل است و از بازیکنان قدیمی فوتبال ایران به حساب می‌آید که سابقۀ بازی در باشگاه‌هایی، چون بهمن، استقلال اهواز، کشاورز، پلی اکریل اصفهان و تراکتور را در کارنامۀ خود دارد.

او با پایان یافتن دوران بازیگری، به سرعت وارد چرخۀ مربیان شد، هر چند بیشتر دوران حضور او بر روی نیمکت تیم‌های مختلف به عنوان دستیار سپری شده است.

الهامی پس از یک سال حضور در مس به عنوان دستیار، در سال ۹۰ هدایت تیم اتکا را در لیگ دسته دوم فوتبال ایران به عنوان سرمربی پذیرفت.

صبای تهران، پیکان تهران، نساجی مازندران، شهر خودرو و ماشین سازی تبریز تیم‌های دیگری بودند که الهامی به عنوان مربی و یا دستیار در کادر فنی آن‌ها حاضر بوده است.

حضور در تیم تراکتور، نقطۀ اوج دوران مربیگری ساکت الهامی بود.

هم اکنون تیم فوتبال تراکتور در لیگ برتر فوتبال فصل نوزدهم با کسب ۳۷ امتیار جایگاه سوم جدول جام خلیج فارس را دارد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم تراکتور لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۹۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد

هواداران رئال مادرید همچنان می‌توانند از تماشای ستاره آلمانی در ترکیب تیم‌شان لذت ببرند

طرفداری | تونی کروس که قرار است در یورو 2024 برای تیم ملی آلمان به میدان برود، جاه‌طلبی‌هایش در فوتبال باشگاهی را از دست نداده و می‌خواهد همچنان در رئال مادرید بماند.

قرارداد این هافبک 33 ساله در پایان فصل جاری به رئال مادرید به پایان می‌رسد و گمانه‌زنی‌هایی از جمله انتقال به یوونتوس پیرامون آینده کروس مطرح شده بود اما روایت غالب، ماندن او در رئال مادرید بود. 

فابریتزیو رومانو در خبری اختصاصی گزارش داده تونی کروس به بازی برای رئال مادرید ادامه خواهد داد و قراردادش با این باشگاه را به مدت یک فصل دیگر، تا تابستان 2025، تمدید خواهد کرد. مذاکرات بین کروس و رئال مادرید وارد مراحل پیشرفته شده و فقط امضای قرارداد برای رسمی شدن این ادامه همکاری باقی‌مانده است. باید منتظر باشیم و ببینیم لوس بلانکوس چه زمانی بیانیه رسمی تمدید قرارداد ستاره‌اش را منتشر خواهد کرد.

همچنین ببینید: تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای زنان هوادار تراکتور
  • اینتر به دنبال تمدید قرارداد سیمونه اینزاگی
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق پنج سال دیگر
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق
  • عملیات بقا، همه‌چیز در کنترل ساکت(عکس)
  • قرارداد صادرات گاز ایران به عراق تمدید شد
  • غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد
  • تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه
  • رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!