Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران به نقل از وزارت علوم، در مدل تمام اتوماتیک تونل، در قسمت ورودی با استفاده از تب سنج تعبیه شده در آن، اجازه ورود افراد سالم را به تونل می‌دهد؛ سپس دو عدد سنسور چشمی تعبیه شده در تونل با ورود شخص روشن شده و به‌صورت اتوماتیک محلول را می‌پاشند. همچنین در داخل تونل اشعه UV تابیده شده تا محفظه داخل تونل کاملاً ایزوله و توسط امواج ماورا بنفش ضد عفونی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طول تونل ۲۰۰ و ارتفاع آن ۲۰۵ سانتی متر بوده و دارای شیب ملایم به جهت نصب در فضای باز و جلوگیری از نفوذ بارش است.

محلول ضد عفونی کننده که در این دستگاه استفاده می‌شود، اتولیت SUPER OXIDIZING WATER است و مواد مؤثر در این محلول ضد عفونی کننده شامل Hocl,Clo۲,O۳ ,H۲O۲ و دیگر ترکیب‌های استاندارد با نام کلر اکسیژن کامپوند است.

دستگاه ضد عفونی کننده کف کفش نیز توسط برق تک فاز راه‌اندازی می‌شود و قابلیت کاربرد در فروشگاه‌ها، بانک‌ها، مراکز آموزشی، ادارات، کارخانجات و مصارف خانگی را دارد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران ضد عفونی ضد عفونی کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب جامعه را به سوی پویایی می‌برد

سردار سعید مطهری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه عفاف و حجاب زیربنای تمام موضوعات فرهنگی، اجتماعی و خانوادگی است، افزود: امر عفاف و حجاب که در قرآن کریم نیز به آن توصیه شده است، تحکیم بنیان خانواده را نیز به همراه دارد.

وی با تاکید بر اینکه موضوع حجاب و عفاف در امنیت و آرامش جامعه نیز تأثیر بسیاری دارد، تصریح کرد: ترویج این فرهنگ ایرانی و اسلامی سد محکمی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان علیه ملت و کشور است.

سردار مطهری‌زاده با بیان اینکه به جز فراجا، ۲۶ دستگاه دیگر نیز در حوزه عفاف و حجاب مسئولیت دارند بیان کرد: دستگاه‌های دیگر نیز در این زمینه اقدامات خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در پایان با اشاره به اینکه در حوزه عفاف و حجاب تمام دستگاه‌ها باید با جدیت پای کار باشند، گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، جامعه را به سوی پویایی می‌برد.

کد خبر 6078694

دیگر خبرها

  • پروژه‌های نیمه‌تمام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود
  • ساخت درمانگاه تخصصی ارتش در قزوین+ فیلم
  • ساخت درمانگاه تخصصی، هدیه ارتش به مردم قزوین + فیلم
  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا
  • لزوم ایمنی در مسیر جایگزین جاده در حال ساخت یاسوج-سی‌سخت
  • دستگاه پرکن مایعات روتاری
  • کشف ۵ تن چوب گردوی قاچاق در قزوین
  • جان باختن بیش از یک هزار تن بر اثر بیماری های عفونی در افغانستان
  • ترویج فرهنگ عفاف و حجاب جامعه را به سوی پویایی می‌برد
  • خرید نهال گردو ژنوتیپ با تخفیف ویژه و مشاوره پس از فروش