Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی طلوع نیوز، «زلمای خلیل‌زاد»،‌ نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان، در پیامی توئیتری از آزادی زندانیان میان کابل و شبه‌نظامیان طالبان استقبال کرد.

وی گفت که دو طرف باید در زمینه رسیده به اهداف معین‌شده در توافق میان آمریکا و طالبان «تلاش‌های خود را تسریع کنند»، چراکه «تهدید شیوع کرونا در زندان‌ها خطری واقعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

دولت افغانستان پیشتر اعلام کرد که تاکنون ۳۶۱ زندانی طالبان آزاد شده‌اند. طالبان نیز پیشتر از آزادی ۲۰ زندانی دولت افغانستان در قندهار خبر داده بود. 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: افغانستان طالبان زلمای خلیل زاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار و مهارت‌آموزی ۲ هزار زندانی در زندان‌های خوزستان

مدیر کل زندان‌های خوزستان گفت: ۲ هزار زندانی در زندان‌ها و کارگاه‌های استان مشغول کار هستند و کسب درآمد می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، غلامرضا روشان روز یکشنبه در دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان از زندان مرکزی اهواز بیان کرد: مهارت‌آموزی به مددجویان در راستای اشتغالزایی و کسب درآمد از جمله اهداف و برنامه‌های اداره کل زندان‌های استان است.

وی گفت: سال گذشته حدود هفت هزار زندانی آموزش‌های فنی و مهارتی فرا گرفتند و گواهی رسمی فنی و حرفه‌ای را در 25 رشته دریافت کردند.

روشان افزود: اداره کل زندان‌های استان در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی مقام نخست کشور را در سال 1402 کسب کرد.

مدیرکل زندان‌های خوزستان ادامه داد: روزانه بیش از 85 درصد زندانیان استان از برنامه‌ها فرهنگی و تربیتی بهره‌مند می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز در دیدار با جمعی از زندانیان زندان مرکزی اهواز بیان کرد: زندان فرصتی برای احیای انسان‌های آسیب دیده از جرم است و اقدامات زندان‌ها در اصلاح مجرمان و تبدیل زندان به آموزشگاه نیکی‌ها قابل تحسین است.

حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی‌فرد ابراز امیدواری کرد: مددجویان با کمک اقدامات و فرصت‌های اصلاحی و تربیتی مجموعه زندانبانی اسلامی، به مسیر زندگی سعادت‌مندانه اجتماعی باز گردند.

امام جمعه اهواز گفت: مددجویان از فرصت اجباری برای اصلاح رفتار و اندیشه‌های مجرمانه خود استفاده کنند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جمعیت وفاق ملی بحرین: ۵۵۶ زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند
  • اشتغال به کار بیش از هزار و ۶۰۰ زندانی در قم
  • طرح روسیه برای گسترش روابط با طالبان و کاهش نفوذ آمریکا
  • یک‌هزار و ۶۸۲ زندانی در قم مشغول کار هستند
  • ترکیه: میان ایران و آمریکا تبادل پیام انجام دادیم
  • کار و مهارت‌آموزی ۲ هزار زندانی در زندان‌های خوزستان
  • طالبان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی دفاع مشروع بود
  • آزادی ۴۰ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان
  • ۴۰ زندانی جرایم مالی غیرعمد در زنجان آزاد شدند
  • ۱۶۷ زندانی جرایم غیرعمد در قم نیازمند کمک خیران هستند