Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@22:47:31 GMT

بخشودگی اجاره بهای ۴۰ واحد تجاری توسط شهرداری قشم

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۱۶۱۹

بخشودگی اجاره بهای ۴۰ واحد تجاری توسط شهرداری قشم

شهردار قشم روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: همچنین به علت آسیب‌های بیماری کرونا بر اقتصاد قشم، این نهاد اجاره‌بهای واحدهای تجاری خود را در سال جدید ثابت نگه داشت.

مسعود آل عبایی افزود: شهرداری در زمینه پیشگیری با هزینه ۲۰۰ میلیون ریال به اطلاع رسانی و آموزش در فضای مجازی از جمله تهیه کلیپ، عکس، دست‌نوشته و همچنین بیلبوردها در سطح شهر و استفاده از بلندگوهای مسجدها و غیر آن در قالب ستاد مردمی مبارزه به کرونا پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین ۱۷۰ میلیون ریال به گروه های مردمی که در حوزه تولید ماسک فعالیت می‌کنند، تخصیص یافت.

شهردار قشم تصریح کرد: ضد عفونی کردن خودورها در ورودی های شهر نیز از دیگر فعالیت‌های شهرداری قشم در راستای پیشگیری از شیوعشیوع ویروس کروناست که در حال انجام است.

وی افزود: همچنین در دسترس گذاشتن لوازم بهداشتی از جمله  دستمال کاغذی، دستکش و ماسک در ممکان های عمومی از جمله عابربانک ها از دیگر فعالیت های شهرداری قشم است.

آل عبایی ادامه داد: از مرزدم درخواست می‌شود با مشارکت حداکثری در طرح فاصله گذاری اجتماعی، از حضور غیر ضروری در اماکن عمومی خودداری کنند و در خانه بمانند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا شهرداری فضای مجازی قشم ماسک ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۱۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حلیا سادات حسینی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ و همچنین سیاست‌های موجود در زمینه محیط زیست در حوزه مشارکت‌های مردمی گفت: اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، مردمی سازی محیط زیست را در اولویت کاری خود قرار خواهد داد.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در راستای نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری از تشکیل ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» در این اداره کل، خبر داد و گفت: اعضا این ستاد متشکل از شرکت‌های دانش بنیان، نهادهای مرتبط، دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه و همکاران اداره کل محیط زیست خواهد بود، که با تشکیل این ستاد و اقدامات مرتبط با محیط زیست، منشأ اتفاقات خیر و اثر گذار در حوزه محیط زیست شهری خواهیم بود.

حسینی در ادامه جلسه به بحث پویایی و انگیزه کاری در محیط کار پرداخت و گفت: در زمینه سیاست گذاری برنامه‌های ابلاغی در بدنه شهرداری به مناطق ۲۲ گانه، خلاقیت و نوآوری از ارکان مهم کاری است که باید، نظارت مستمر و پیگیری برنامه‌ها، ضمیمه این موضوع شود، تا بیشترین اثرگذاری و نتیجه مطلوب حاصل شود.

حسینی در پایان جلسه از برگزاری «جشنواره عملکرد محیط زیست شهری» در سال جدید خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف ارائه عملکرد محیط زیست شهرداری تهران و تعامل و استفاده از نیروهای مردمی در حوزه محیط زیست برگزار خواهد شد و زمان و جزئیات آن، متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 6081213 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات پروژه مشارکتی حضرت ولی عصر(عج) در منطقه ۱۲ اصفهان
  • حریق واحد تجاری در حیدرآباد/ ۲ نفر مصدوم شدند
  • ورود دادستان شهریار به افزایش نجومی اجاره واحدهای تجاری
  • ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
  • ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» تشکیل می‌شود
  • اردو‌های دانش آموزی باید در اولویت فعالیت‌های مدارس باشد 
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
  • مبلغ اجاره خانه در کدام محله های تهران کمتر است؟
  • صاحبخانه های خوب تشویق می‌شوند
  • حمایت شهرداری کرمانشاه از احداث پارکینگ طبقاتی در معابر پرتردد شهر