Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد رضا حیدری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در هشتاد و هشتمین صحن علنی این شورا با بیان اینکه فعالیت حمل و نقل عمومی مشهد سیر پلکانی خواهد گرفت، گفت: ۳۰ درصد شیوع کرونا در حمل و نقل عمومی در کلان‌ شهر‌ها اعلم شده است و ما در همه حال سلامت شهروندان را بر اقتصاد ترجیح می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او تصریح کرد: خود کنترلی را باید خود شهروندان رعایت کنند که اگر مراقبت انجام شود برگشت موج کرونا امکان پذیر است. ما با یک رویکرد پلکانی حوزه حمل و نقل عمومی را فعال خواهیم کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: امسال سال جهش تولید نامگذاری شده تحقق این راهبرد بستر‌هایی می‌طلبد، در ادبیات توسعه حکمرانی خوب، رقابت پذیری فضای اقتصادی، حذف قوانین دست و پاگیر و تفویض اختیار به بخش‌های استانی لازمه تحقق این شعار است.

حیدری افزود: در شورای پنجم از ابتدا با رویکرد ارجحیت سلامتی شهروندان به موضوع اپیدمی کرونا ورود پیدا کردیم.
او ادامه داد: مطالبات مردم  را به مسئولان بالا دستی منتقل کردیم، اعتباری ده میلیارد تومانی برای شهرداری و اعتبار ۵ میلیارد تومانی برای دانشگاه علوم‌ پزشکی مشهد مصوب کردیم.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: حدود ۳۰ درصد مبتلایان در کلان شهر‌ها ناشی از تردد در حمل و نقل عمومی است و ما به همین منظور نقش پیشرویی داشتیم و منتظر تصمیم ستاد مبارزه با کرونا نماندیم.

او با بیان اینکه تولیت آستان قدس رضوی در حوزه مربوط به حرم رضوی با هوشمندی تصمیم گرفتند، تصریح کرد: رویکرد مدیریت شهری و شورا همچنان ترجیح سلامت مردم بر معیشت است چراکه اگر نیازمندان در مشقت هستند، اما سایه سرپرست خانوار بر سر خانواده را دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه آمار‌ها در حوزه کرونا ثابت شده است و این به رعایت مردم و دو هفته شبه قرنطینه در مشهد بر می گیرد، گفت: این روز‌ها ترافیک در سطح شهر زیاد شده است و ما به شدت نگرانیم امیدواریم خوش بینی مدیران عالی کشور در حوزه روند شیوع کرونا محقق شود.

حیدری افزود: خود کنترلی را باید خود شهروندان رعایت کنند که اگر مراقبت انجام شود برگشت موج کرونا امکان پذیر است. ما با یک رویکرد پلکانی حوزه حمل و نقل عمومی را فعال خواهیم کرد.

انتهای پیام//ف.س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر مشهد ویروس کرونا کرونا ویروس حمل و نقل عمومی رئیس شورای اسلامی شهر مشهد حمل و نقل عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۱۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوست فرهنگی شعار سال در روزهای آینده ابلاغ می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اعظم روانشاد امروز شنبه یک‌صد و بیست و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان و نخستین جلسه این شورا در سال جاری با اشاره به اینکه شعار سال یکی از راهبردهای اساسی کشور محسوب می‌شود، اظهار داشت: در سال جاری با هم‌افزایی بین دستگاه‌های فرهنگی استان با محوریت شورای فرهنگ عمومی باتوجه‌به زیست‌بوم استان نقاط قوت و ضعف در حوزه ظرفیت‌های تولید استان برای تحقق شعار سال شناسایی می‌شوند.

وی با تأکید بر شناسایی حلقه‌های میانی و استفاده از مشارکت‌های مردمی، گفت: جلسات و کارگروه‌هایی ذیل شورای فرهنگ عمومی تشکیل خواهد شد که در زمینه تحقق شعار سال مصوباتی در شورای فرهنگ عمومی حاصل شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه بر اساس بررسی‌های انجام شده ۸۰ درصد فعالیت‌های اقتصادی کشور دولتی است، بیان کرد: هفت درصد فعالیت‌های اقتصادی کشور فقط با مشارکت مردمی انجام می‌شود و ۱۳ درصد توسط بخش خصوصی است.

روانشاد با تأکید بر شناسایی ظرفیت‌های تولیدی در لرستان، گفت: باید همه ظرفیت‌های استان برای تحقق شعار سال بسیج شوند که همین راستا، در شورای فرهنگ عمومی هم اقدامات فرهنگی موردنیاز برای تحقق شعار سال باید موردتوجه باشد.

وی از ابلاغ پیوست فرهنگی شعار سال در روزهای آینده خبر داد و افزود: اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و شوراهای فرهنگ عمومی استان تلاش خود را برای تحقق شعار سال به کار خواهند گرفت.

کد خبر 6076892

دیگر خبرها

  • توسعه فعالیت های تولیدی و صنعتی در پسکرانه بنادر عامل جهش تولید است
  • سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور ‏‏بین‌الملل کانون شد
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • پیوست فرهنگی شعار سال در روزهای آینده ابلاغ می‌شود
  • جنگ روایت‌ها؛ پاشنه آشیل نسل جدید روابط عمومی
  • تخصیص 15 هزار میلیارد تومان به حوزه حمل و نقل عمومی تهران
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • ضرورت سرعت عمل در اطلاع رسانی و روایت خدمت
  • روابط عمومی، عنصر اساسی برای توسعه و پیشرفت است
  • لزوم احیای نگاه تحولی در حوزه روابط عمومی