Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@15:18:27 GMT

کالاهای اساسی برای ماه رمضان در کاشان تامین شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۱۸۹۴

کالاهای اساسی برای ماه رمضان در کاشان تامین شد

مسعود خاندایی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: برنج، گوشت سفید، گوشت قرمز و سایر مایحتاج مردم به اندازه کافی ذخیره شده است و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: همچنین سیب و پرتقال با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در راستای تنظیم بازار با نرخ مصوب در این شهرستان توزیع می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان بیان کرد: این طرح با هدف تنظیم بازار میوه از امروز به صورت آزمایشی در چهارراه الغدیر کاشان اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اپیدمی کرونا و لزوم توجه به هشدارها و توصیه‌های بهداشتی در راستای جلوگیری از گسترش شیوع این ویروس اشاره کرد و گفت: در صورت استقبال مردم، میوه در مکان‌های دیگر این شهر نیز توزیع خواهد شد.

خاندایی اضافه کرد: بر این اساس هر کیلوگرم سیب و پرتقال به ترتیب با قیمت ۵۷ و ۵۸ هزار ریال عرضه می‌شود.

وی با اشاره به گشت، نظارت و بازرسی‌های مشترک در بازار، از شهروندان خواست تا هر گونه تخلف احتمالی را برای پیگیری و رسیدگی به شماره ۱۲۴ گزارش کنند.

شهرستان کاشان با جمعیت بیش از ۳۶۸ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها اصفهان ستاد تنظیم بازار کاشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اصفهان ستاد تنظیم بازار کاشان اصفهان ستاد تنظیم بازار کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۱۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۱ میلیارد دلار ارز با نرخ نیما برای واردات کالاهای اساسی

به گزارش خبرنگار مهر، اردیبهشت سال ۱۴۰۱ بود که با جراحی اقتصادی که در دولت سیزدهم رخ داد ارز ترجیحی ۴.۲۰۰ تومان از کالاهای اساسی حذف شد. به این ترتیب بنا به گفته مسؤولان وزارت جهاد کشاورزی تمام کالاهای اساسی از نهاده‌های دامی و کشاورزی تا گوشت با ارز نیمایی ۲۸.۵۰۰ تومانی وارد می‌شود.

امروز رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست خبری عنوان کرده، امسال بنا است که ۱۱ میلیارد دلار ارز به واردات کالاهای اساسی و نهاده‌های کشاورزی وارداتی اختصاص یابد که اختلاف این عدد با نرخ بازار مبادله‌ای شامل ۱۵۰ همت می‌شود که دولت می‌پردازد.

چندی قبل محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی در واکنش به تغییرات نرخ ارز در بازار آزاد گفته بود که واردات کالاهای اساسی براساس نرخ ارز نیمایی صورت می گرد وارز ازاد هیچ تأثیری در واردات کالاهای اساسی ندارد.

کد خبر 6079872 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • برگ برنده ایران در تامین امنیت غذایی/انبارها پُر از کالاست
  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه
  • تخصیص ۱۱ میلیارد دلار ارز با نرخ نیما برای واردات کالاهای اساسی
  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت
  • تامین ارز صنایع ،دارو و کالاهای اساسی از مرز ۱.۹ میلیارد دلار گذشت
  • اختصاص ۴۲۶ میلیون دلار ارز به کالاهای اساسی و دارو
  • برنج و شکر با قیمت مصوب عرضه می‌شود/ توزیع کالاهای اساسی طبق روال سابق
  • فراوانی کالا‌های اساسی راهبرد ستاد تنظیم بازار قم است
  • وضعیت آرام بازار کالاهای اساسی در کرج
  • کمبودی در عرضه کالای اساسی خانوار نداریم